Gå till innehåll

Beundrarbrev i mailboxen!


Kometen

Recommended Posts

Nötte lite Round4/Round3 på Prima igår som vanligt, Spelade väl inte mitt bästa game då jag var stressad iväg, men inga totala donkey moves, slog ut en kille som härjade lite i chatten och försvann... Fick senare detta i inboxen:

 

You are a fucking donkey review that last lev 4 you just played. Your all in in lev 1 with a flush draw like a 2 buck donkey, then your calling KJ all in like a stupid fucking retard , then your taking 44 all in for the last of your chips in a coinflip at best situation. You have no fucking clue you should put a gun in your mouth and kill yourself faggot. If i ever seen you I'd do it myself. You have the nerve to all in a flush draw in lev 1 blinds............DONKEY FUCKING MORON

 

Kan bara inte sluta garva, hur orkar folk? För det första googla fram min mail sen sitta och skriva massa dödshot.. hade man orkat så hade man kanske anmält, men tror det svider mera om man svarar med en stor smiley... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle bli lite orolig om nån tog sig tid att leta fram min mail ( hur de nu skulle kunna få tag på den) och skrev ett liknande mail. Men sen är jag en lillebror som knappt törs gå över tröskeln utan att tro att jag ska bli rånad :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En sak är ju given, och det enbart för att retas. Det är att kontakta supporten på klienten och förmedla detta. Förutsatt att du vet vem som skickat det... Kan tänka mig att snubben skulle bli bra lack om han var bannad nästa gång han försökte logga in :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sprang på en italienare som började hålla på så i chatten på Party en gån. Ett snabbt mail till supporten och vips så fick han sin chatt avstängd.

 

Alltid lika roligt att skriva i chatten att man tycker han är ovanligt tyst varje gång vi sitter vid samma bord :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle vilja se din HH på den turneringen för att se vad som orsakat detta raseri...

 

Vart ett kast spel, limp syn med AJs första handen i princip, sen floppade jag färgdrag och checkraisade honom allin på 8 högt bräde, han hade AA och jag klonkade!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle vilja se din HH på den turneringen för att se vad som orsakat detta raseri...

 

Vart ett kast spel, limp syn med AJs första handen i princip, sen floppade jag färgdrag och checkraisade honom allin på 8 högt bräde, han hade AA och jag klonkade!

 

 

Haha, verkar ju iofs som 2 andra mer eller mindre genomtänkta spel som orsakade detta... kul hur som helst

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

You are a fucking donkey review that last lev 4 you just played. Your all in in lev 1 with a flush draw like a 2 buck donkey, then your calling KJ all in like a stupid fucking retard , then your taking 44 all in for the last of your chips in a coinflip at best situation. You have no fucking clue you should put a gun in your mouth and kill yourself faggot. If i ever seen you I'd do it myself. You have the nerve to all in a flush draw in lev 1 blinds............DONKEY FUCKING MORON

 

Vilken komedi..... fattar inte hur han fick tag i din email adress? Hur fick han ditt för o efternamn? Han kaske chansade iväg ett liknande mail till flera personer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken komedi..... fattar inte hur han fick tag i din email adress? Hur fick han ditt för o efternamn? Han kaske chansade iväg ett liknande mail till flera personer?

 

En bra fråga faktiskt... försökte googla mitt eget nick på Prima, utan lycka.. hittade min PF.nu profil men har min mail dold där... inte kan Prima gett ut den hur som helst?.. skumt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

You are a fucking donkey review that last lev 4 you just played. Your all in in lev 1 with a flush draw like a 2 buck donkey, then your calling KJ all in like a stupid fucking retard , then your taking 44 all in for the last of your chips in a coinflip at best situation. You have no fucking clue you should put a gun in your mouth and kill yourself faggot. If i ever seen you I'd do it myself. You have the nerve to all in a flush draw in lev 1 blinds............DONKEY FUCKING MORON

Han kaske chansade iväg ett liknande mail till flera personer?

 

Haha det verkar som att han chansade ganska säkert isf :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...