DaPine87 Postad 13 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2006 (om du nu kan vinna ). Började förra veckan lite smått på ladde.. 31spelade, ITM 14ggr.. 1a plats: 9ggr, 2a: 3ggr, 3:a 2 ggr Sen ligger jag i hårdträning med massa Harrington böcker, dagboksläsande och pf.nu =) Om du vill lira SnG och samtidigt hora så kan du ju lira SnG på nån B2B site. Där har dem ju fina bonusar som kan clearas med SnG spel
SethCohen Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 Har inte satt upp nått speciellt månadsmål $ mässigt. Satsar på att plussa 75% av dagarna nu till en början, och att alltid lira koncentrerat och att aldrig tilta. Sen har jag också som mål att lira 4H/dag. Det kan bli tufft i detta vädret =D Det är ju sånt strålande väder så ibland undrar man varför man ens går in i huset innan 2300=) I min förra dagbok så startade jag med $250 och gick till $3500 på 3 veckor.. Ska börjas = ) har tänkt B2B, de har ju miljoner sajter så det är bara att börja! Har själv tänkt att iaf till hösten kunna plussa minst 3-5k$ i månaden och vägen dit känns inte allt för kort, nu när man är fri från den här satans skolan =) Men nu under sommaren får det bli lite bonushorning(?), för att kunna plocka ut lite extra till sommarens alla resor =)
DaPine87 Postad 13 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2006 Funderar lite på att sätta in lite cash på nån Tain site och grinda deras pyramider. Det är den ända sidan som jag vet där det går att "grinda" rounders, steps, pyramider eller vad dem mer kallas. För här så vinner man ju inte en plats i nästa nivå som man gör på dem andra utan man vinner TM (tournament money?) som man kan använda till att spela på vilken nivå man vill (om jag fattat det rätt).
DaPine87 Postad 13 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2006 Har inte satt upp nått speciellt månadsmål $ mässigt. Satsar på att plussa 75% av dagarna nu till en början, och att alltid lira koncentrerat och att aldrig tilta. Sen har jag också som mål att lira 4H/dag. Det kan bli tufft i detta vädret =D Det är ju sånt strålande väder så ibland undrar man varför man ens går in i huset innan 2300=) I min förra dagbok så startade jag med $250 och gick till $3500 på 3 veckor.. Ska börjas = ) har tänkt B2B, de har ju miljoner sajter så det är bara att börja! Har själv tänkt att iaf till hösten kunna plussa minst 3-5k$ i månaden och vägen dit känns inte allt för kort, nu när man är fri från den här satans skolan =) Men nu under sommaren får det bli lite bonushorning(?), för att kunna plocka ut lite extra till sommarens alla resor =) Om du inte lirar 2/4 så rekomenderar jag dig till att inte lira på B2B.
nizzor Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 tja! jag är i ungefär samma läge som du av min pokerkarriär ung med en rulle på runt 1000$ ska även jag ägna sommaren mestadels åt att bonushora, har nyss clearat betrreds signup bonus och e nu ute efter en ny bra och helst ganska lätt bonus. Har du några bra tips? Lirar mest cash 25/50 och 0,5/1 lycka till!
tobjoern Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 tjenare.. Är hyffsat ny på detta forumet och ny med internetpoker också.. Och undrar lite, Vad är "bonushora" ? Ha det
AnnaDea Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 tjenare.. Är hyffsat ny på detta forumet och ny med internetpoker också.. Och undrar lite, Vad är "bonushora" ? Ha det Sidor som erbjuder en bonus för att du ska spela hos dem. Exempel. Sätt in 100$ och du får 100$ i bonus. Fast du måste spela ett visst antal händer innan de ger dig bonusen. Normalast brukar vara 7x och 10x bonussumman. Och man bör kolla in om det är Contributed eller fått kort.
tobjoern Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 aha.. Och detta tjänar man mycket på eller ? Så om du sätter in 100$ och sen spelar x händer tills det att du fått din bonus, så kan du tar du ut dina 100$+vunna pengar+bonusen, sen tar du ut dom från den sidan och "bonushorar" på en annan sida ?
SethCohen Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 aha.. Och detta tjänar man mycket på eller ? Så om du sätter in 100$ och sen spelar x händer tills det att du fått din bonus, så kan du tar du ut dina 100$+vunna pengar+bonusen, sen tar du ut dom från den sidan och "bonushorar" på en annan sida ? Precis =) Om du då vinner när du spelar förstås.. Går du +-0 så har du ju fortfarande dina 100dollar + 100dollar i bonus =)
Wiznakh Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 Du verkar ju vara målmedveten, och du får mig till att bli motiverad! Måste säga att har tog själv studenten i fredes och är själv på g att försöka få in lite deg via pokern och är just nu i samma nivå som du själv. Hur har du tänkt spela, endast CG, eller MTT STT? Vad har du tänkt plussa i månaden? Har själv en rulle på 1400$ och vill börja spela ordentligt men för att börja bonushora måste man ju få upp en ganska större rulle. Off Topic - Jag är en tomte på CG, föredrar SnG och fina MTT =) Japp, målmedveten har jag alltid varit Känns väldigt kul att man kan motivera någon med Förr i tiden så inriktade jag mig alltid på en sak, antingen lirade jag BARA SnG eller så lirade jag BARA NL CG. Tror dock det är helt fel att snöa in sig på endast en form. Så jag kommer lira en del MTT, några SnG, massa fixed SH och en del NL CG, kommer lira det jag känner för, resultatet blir oftast bäst då Har inte satt upp nått speciellt månadsmål $ mässigt. Satsar på att plussa 75% av dagarna nu till en början, och att alltid lira koncentrerat och att aldrig tilta. Sen har jag också som mål att lira 4H/dag. Där har du helt fel. 1400$ är ju en grym rulle för att bonushora. Bonushora brukar man ju oftast göra med små rullar för att få en stabil uppbyggnad av rullen, eller för att få en stabil inkomst. I min förra dagbok så startade jag med $250 och gick till $3500 på 3 veckor.. Så hora på du bara Jag är egentligen också en tomte på CG, har alltid vart bäst på SnG och MTT, men har lärt mig liiiite fixed CG allafall Jag och DaPine är riktigt tighta polare, och det kan jag hålla med om att han är målmedveten. Sista året på gymnasiet (som nyss slutfördes) satt han och gjorde planer för sitt SNG lir VARJE mattelektion (nej, vi jobbade inte matte). Problemet var bara att han gjorde en ny plan innan han ens hann börja på den förra...
DaPine87 Postad 13 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2006 tja! jag är i ungefär samma läge som du av min pokerkarriär ung med en rulle på runt 1000$ska även jag ägna sommaren mestadels åt att bonushora, har nyss clearat betrreds signup bonus och e nu ute efter en ny bra och helst ganska lätt bonus. Har du några bra tips? Lirar mest cash 25/50 och 0,5/1 lycka till! Ladbrokes är fin, sen finns det ett antal Prima bonusar som också är fina, pokerrewards t.ex
DaPine87 Postad 13 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2006 Lirade en till session på hollywoodpoker. Gick bra igen och jag gillar klienten skarpt Session 1: $65 Session 2: $50 Dag 3: $115
DaPine87 Postad 13 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2006 Seat 6: 2_4me_none4u ($33.30 in chips) Seat 7: camus007 ($14.10 in chips) Seat 8: dapine123 ($30.55 in chips) Seat 10: Victoriaz ($78.65 in chips) ANTES/BLINDS dapine123 posts blind ($0.50), Victoriaz posts blind ($1). PRE-FLOP 2_4me_none4u folds, camus007 folds, dapine123 bets $1.50, Victoriaz calls $1. FLOP [board cards 7C,QS,9H ] dapine123 bets $1, Victoriaz calls $1. TURN [board cards 7C,QS,9H,9D ] dapine123 bets $2, Victoriaz calls $2. RIVER [board cards 7C,QS,9H,9D,JC ] dapine123 checks, Victoriaz bets $2, dapine123 calls $2. SHOWDOWN Victoriaz shows [ 3C,AC ] dapine123 shows [ KD,AH ] dapine123 wins $13.60. Gränsen mellan geni och idiot är hårfin
DaPine87 Postad 14 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2006 Fortsatte att lira på hollywoodpoker idag. Började kasst, sen gick det bättre och bättre och var pluss en hel del, sen mot slutet så kom antiklonkarna och jag gick bara marginellt pluss. Bonusen betalas ut med 50$ itaget, har spelat in en sådan nu Session 1: $58 varav bonus $50 Dag 4: $58
SethCohen Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Hollywood bonus är ganska fin va? Enkel att spela ihop?
Gäst Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Hollywood bonus är ganska fin va? Enkel att spela ihop? Via bonuswhores så är den grym. Om du tar den minsta så clearas den med typ $17/ på 2/4 om jag minns rätt. Jättebonusen på $1000 clearas med ca $6/h på 2/4 vilket är okey för att vara en så pass stor bonus.
DaPine87 Postad 14 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2006 Lirade en minisession på en halvtimma nu. Fick både bra kort och bra träffar Session 1: $58 varav bonus $50 Session 2: $47 Dag 4: $105
DaPine87 Postad 14 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2006 Lirade återigen på holllywoodpoker men även en turnering på Cdpoker som inte gick bra. Började jättebra på hollywood, var plus 75$ ganska snabbt. Sessioneerna börjar alltid bra men sen så dalar det neråt, detta hände även denna gången, efter en del otur och rätt så dåligt spel så slutade jag på back ca 10$ istället Session 1: $58 varav bonus $50 Session 2: $47 Session 3: $22 Dag 4: $83
Gäst Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Det går ju fint för dig! Säg till om du vill ta en HU Sit & Go någon dag Vad ligger rullen på nu förresten? har du sprungit förbi mig än?
DaPine87 Postad 14 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2006 Det går ju fint för dig! Säg till om du vill ta en HU Sit & Go någon dag Vad ligger rullen på nu förresten? har du sprungit förbi mig än? Jodå, det rullar på Visst kan vi ta en "duell" Måste bara sätta in lite cash på svenskaspel först... Vet inte riktigt vad rullen ligger på. Ska kolla upp det imöra Men är nog inte förbi dig allafall
Jessica Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 gogo grahn! ska sova nu.. upp halv 7imorrn till 70kr/h jobbet. TILT!
DaPine87 Postad 15 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2006 Märkte att jag bara hade 800 raked kvar på pokerrewards så jag 8 tablade där en kortis innan internet började harva Spelar nog klart den imorgon
Recommended Posts