totti Postad 5 December , 2004 Rapport Share Postad 5 December , 2004 KK blir KKK tre ggr på rad - rubriken säger allt, pocket KK floppas till triss TRE GGR PÅ RAD. Halleluja, slå det om ni kan. * RP och klistra - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 5 December , 2004 Rapport Share Postad 5 December , 2004 Jag kan inte slå det, men jag kan skryta med min ca 15 pp's som inte träffade set en enda gång samt 27 utdragningar på rivern senaste sessionen. Nästa gång är det min tur att träffa, det har jag bestämt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 5 December , 2004 Rapport Share Postad 5 December , 2004 Börjar blir många såna här trådar i resultat nu, så det får bli en samlingstråd för "osannolika händelser". Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eroz Postad 5 December , 2004 Rapport Share Postad 5 December , 2004 Börjar blir många såna här trådar i resultat nu, så det får bli en samlingstråd för "osannolika händelser". Enjoy! - QoS Ändra rubriken så att det verkligen står "osannolika händelser" också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xacer Postad 5 December , 2004 Rapport Share Postad 5 December , 2004 mm det händer allt för ofta var med på en freeroll på expet nyss. hade K9 och floppen kom KJ9 å då gick jag all-in en kille syna med AQ å på rivern om ju T hatar när det händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 5 December , 2004 Rapport Share Postad 5 December , 2004 En gång ramlade jag av stolen.. riktigt osannolikt att det hände just då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 5 December , 2004 Rapport Share Postad 5 December , 2004 en gång startade jag en tråd, och QoS döpte inte om den och ändrade inte meningen med posten!! hur osannolikt är inte det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 5 December , 2004 Rapport Share Postad 5 December , 2004 en gång startade jag en tråd, och QoS döpte inte om den och ändrade inte meningen med posten!! hur osannolikt är inte det?? Kräver att få veta vilken tråd det är, det är uppenbarligt så att jag har gjort en miss! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quizz_kid Postad 5 December , 2004 Rapport Share Postad 5 December , 2004 vet ni vad... QoS har hamnat ITM!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 5 December , 2004 Rapport Share Postad 5 December , 2004 Jag har plussat de tre senaste gångerna jag lirat live. DET är fan osannolikt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 5 December , 2004 Rapport Share Postad 5 December , 2004 Det här är osannolikt och dessutom kusligt; spel på pokerklubben, cashgame under 6-7 timmars tid. under den här tiden är det en spelare (som spelar hela tiden), som två gånger när de delar ut korten reser sig för att städa undan lite, men han callar mörkt preflop och kallar flopbet också. Båda de här två händerna får han AA (och det är de enda två händerna under 6-7 timmar han får det), som ena gången ger stege och andra gången bara står. Hur stor är sannolikheten för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidot Postad 5 December , 2004 Rapport Share Postad 5 December , 2004 drog ut samma kille 4 gånger i rad vilket gav 2 inköp. Att JAG drar ut någon är osannolikt! ** Fortsätter det ploppa upp fler "Allt om" trådar kommer de ju inte bli några nya trådar på första sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 5 December , 2004 Rapport Share Postad 5 December , 2004 Hade inte tänkt att posta den i HH men eftersom att denna tråd finns å får det bli här. Den passar antagligen i HH men då jag inte är ute efter kritik får det bli här. Texas Hold'em Limit ($1/$2) - 2004/12/04 - 15:29:09 (EST) Table "Oil City" Seat 6 is the button. Seat 1: KRXKZY ($138.25 in chips) Seat 2: Dav150631 ($30.50 in chips) Seat 4: yuceli ($26 in chips) Seat 6: snake777 ($241.75 in chips) KRXKZY: posts small blind $0.50 Misterm joins the table at seat #5 Dav150631: posts big blind $1 ----- HOLE CARDS ----- dealt to KRXKZY [Js Jh] Varus joins the table at seat #3 yuceli: folds snake777: calls $1 KRXKZY: raises $1.50 Dav150631: calls $1 snake777: calls $1 ----- FLOP ----- [Jc Ac 2h] Härligt! Träffar set och checkar för att se vad fi gör. Om inte fi sitter med A så torde bettet (som jag inte gör) skrämma iväg honom. Jag checkar för att se om han har träffat floppen. KRXKZY: checks Dav150631: bets $1 snake777: folds KRXKZY: calls $1 ----- TURN ----- [Jc Ac 2h][8s] yuceli sits out KRXKZY: checks Dav150631: bets $2 KRXKZY: raises $4 Dav150631: raises $4 KRXKZY: raises $4 Dav150631: raises $4 KRXKZY: raises $4 Dav150631: raises $4 KRXKZY: raises $4 Dav150631: raises $4 KRXKZY: raises $4 Dav150631: calls $2 ----- RIVER ----- [Jc Ac 2h 8s][9h] Ingen färg så jag kör vidare. KRXKZY: bets $2 Dav150631: raises $4 KRXKZY: raises $4 Dav150631: raises $3.50 and is all-in KRXKZY: calls $1.50 ----- SHOW DOWN ----- Dav150631: shows [Ad Ah] (Three of a kind, Aces, Jack high) KRXKZY: shows [Js Jh] (Three of a kind, Jacks, Ace high) Dav150631 collected $60 from Main pot Är väl inte jätteosannolikt att fi också ska träffa sätt men ganska. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krauken Postad 6 December , 2004 Rapport Share Postad 6 December , 2004 var dealer på ett cashgame där det spelades tvåfloppars omaha. lyckas lägga upp två identiska (självklart inte samma färger på korten) floppar. redan då blir det massa snack. sedan kommer turn, och dom har också samma valör! vad är oddsen för det bordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
summlan Postad 7 December , 2004 Rapport Share Postad 7 December , 2004 Glatt ser man ett par härliga damer i handen, en annan raisar 4 dollar, en följer med, jag raisar till 14-15$ för ja vill få åtminstonde en all in, och bägge går all in. så det ligger väl 60-70$ i potten. dom visar upp 66 o 77. på bordet kommer 6K272. BÄGGE får kåk å ja sitter å suger me mina damer. Tack dealerjävel. 2 outs var å bägge träffar varsitt kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunny Postad 7 December , 2004 Rapport Share Postad 7 December , 2004 Lirade ett homegame för några veckor sen och lyckades få stege 7 ggr på rad heads-up, kunde inte hålla mig för skratt dom sista 3 gångerna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hristo Postad 7 December , 2004 Rapport Share Postad 7 December , 2004 Live turnering, Texas No limit Två spelare hamnar all-in preflop, en med KK, den andra med JJ. Han med kungarna jublar då han ser en kung komma på floppen (dessutom...), med två till klädda kort, just det, två knektar...inte varje dag man ser det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thorin Postad 7 December , 2004 Rapport Share Postad 7 December , 2004 Kanske, inte är osannolikt, men jag får JJ, fi 66. Båda floppar set, han ställer in jag callar. Han langar fyrtalet på rivern. Jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ayecappy Postad 7 December , 2004 Rapport Share Postad 7 December , 2004 en gång fick jag favoriten att stå på prima, sjuka!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ayecappy Postad 7 December , 2004 Rapport Share Postad 7 December , 2004 och den här då: har Q K i sen position, öppenrejsar så det ser ut som steal, får syn av sb o bb. floppen kommer Q 9 2 , såsar in alltihop o hoppas på syn, får syn av BB som visar upp A T , turn T , river 4 o han får FÄRG!!! blev ju givetvis skitförbannad !!!!111 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 7 December , 2004 Rapport Share Postad 7 December , 2004 och den här då:har Q K i sen position, öppenrejsar så det ser ut som steal, får syn av sb o bb. floppen kommer Q 9 2 , såsar in alltihop o hoppas på syn, får syn av BB som visar upp A T , turn T , river 4 o han får FÄRG!!! blev ju givetvis skitförbannad !!!!111 OMG that si waht i call a bad beat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nizze Postad 7 December , 2004 Rapport Share Postad 7 December , 2004 och den här då:har Q K i sen position, öppenrejsar så det ser ut som steal, får syn av sb o bb. floppen kommer Q 9 2 , såsar in alltihop o hoppas på syn, får syn av BB som visar upp A T , turn T , river 4 o han får FÄRG!!! blev ju givetvis skitförbannad !!!!111 OMG that si waht i call a bad beat! Ironin svallar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stoneburg Postad 9 December , 2004 Rapport Share Postad 9 December , 2004 Fick KK nio gånger på en kväll och förlorade åtta av dem. Inte sådär superosannolikt kanske, men har skadat mig psykologiskt. Tycker nu att QQ är bättre än KK, kanske till och med föredrar JJ, TT och AQ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 12 December , 2004 Rapport Share Postad 12 December , 2004 QoS har skrivit ett pokerrelaterat inlägg... hur osannolikt är inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Llandi Postad 12 December , 2004 Rapport Share Postad 12 December , 2004 Spelade en turnering där tre rundor i rad spelades så här: 1 rundan: Två stycken går all-in ena visar upp AA andra QQ 2 Rundan ( den direkt efter ): Två går all in ena har AA den andra har AA 3 Rundan( den direkt efter runda 2 ): Två stycken går all-in den ena har AA den andra har AA. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts