ForumReporter1 Postad 26 Maj , 2006 Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 Spelstarten är uppskjuten en stund till men inom kort ska spelet vara igång. Liveuppdateringen kan du följa via forumets framsida eller poker.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JOCKEMEDKNIVEN Postad 26 Maj , 2006 Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 Vilka svenskar deltar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ForumReporter1 Postad 26 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 De vi har sett än så länge är Niklas (Bisox) och Ola. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thåström Postad 26 Maj , 2006 Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 Gavatin? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ForumReporter1 Postad 26 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 Gavatin? Har vi inte sett ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 26 Maj , 2006 Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 gdaily spelar väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 26 Maj , 2006 Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 Myssion, that is teh Ola. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lillsvensson Postad 26 Maj , 2006 Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 gdaily spelar väl? De vi har sett än så länge är Niklas (Bisox) och Ola. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 26 Maj , 2006 Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 *Sätter på mig dumstrut samt läsglasögon* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 26 Maj , 2006 Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 Vilken tur att det går att klicka på den svenska flaggan så att man kommer till en sida med endast bilden. Eller gör jag bort mig nu igen...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 26 Maj , 2006 Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 Det är en lite fin blidlänkings-funktion. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JOCKEMEDKNIVEN Postad 26 Maj , 2006 Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 Inköp till de här turneringarna är ganska dyrt? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 26 Maj , 2006 Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 Inköp är €5k. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 26 Maj , 2006 Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 Inköp är €5k. - QoS Utköp är dock, som vanligt, alltid lågt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JOCKEMEDKNIVEN Postad 26 Maj , 2006 Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 €5k, och bara 21 startande? Är det en turnering som bara är till för inveterade? Annars tycker jag det verkar skumt med enbart 21 startande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 26 Maj , 2006 Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 Korrigering, tydligen bara 20 startande. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ForumReporter1 Postad 26 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 €5k, och bara 21 startande?Är det en turnering som bara är till för inveterade? Annars tycker jag det verkar skumt med enbart 21 startande. Turneringen är öppen för alla. Anledningen till att det är så få spelare beror nog på att det är en helt ny pokertour och därmed inte drar något folk på gamla meriter. Trots det är halva startfältet mer eller mindre kända pokerprofiler som samtliga hyllar arrangemanget och turneringens struktur, så potential finns det helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JOCKEMEDKNIVEN Postad 26 Maj , 2006 Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 €5k, och bara 21 startande?Är det en turnering som bara är till för inveterade? Annars tycker jag det verkar skumt med enbart 21 startande. Turneringen är öppen för alla. Anledningen till att det är så få spelare beror nog på att det är en helt ny pokertour och därmed inte drar något folk på gamla meriter. Trots det är halva startfältet mer eller mindre kända pokerprofiler som samtliga hyllar arrangemanget och turneringens struktur, så potential finns det helt klart. Tycker ändå det är väldigt lågt, då jag hörde från förra att det var ett mycket bra event. Då man själv kan få ihop ett homegame med 10-15 pers under en dag. Men hoppas det blir något bra, för €5k verkar ju vara en vettig buyin också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ForumReporter1 Postad 26 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 Tycker ändå det är väldigt lågt, då jag hörde från förra att det var ett mycket bra event. Då man själv kan få ihop ett homegame med 10-15 pers under en dag. Men hoppas det blir något bra, för €5k verkar ju vara en vettig buyin också! Ja, det är galet lågt deltagarantal. Med tanke på att knappt 70% av alla spelare i London fick tid vid TV-bordet borde ju siterna vara rätt pigga på att skicka iväg spelare med brandade kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JOCKEMEDKNIVEN Postad 26 Maj , 2006 Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 Tycker ändå det är väldigt lågt, då jag hörde från förra att det var ett mycket bra event. Då man själv kan få ihop ett homegame med 10-15 pers under en dag. Men hoppas det blir något bra, för €5k verkar ju vara en vettig buyin också! Ja, det är galet lågt deltagarantal. Med tanke på att knappt 70% av alla spelare i London fick tid vid TV-bordet borde ju siterna vara rätt pigga på att skicka iväg spelare med brandade kläder. Ja man tycker ju det! Jag anmäler mig som frivillig, och spelar gärna i brandade kläder, åt vilken pokersite som helst vid nästa event! Lovar att jag ska få tid vid TV-bordet! PM:a mig. Ola, slaska inte för mycket nu! Vi vill se en svensk triumf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 26 Maj , 2006 Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 Kent Ballegaard kan han ju inte heta... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 26 Maj , 2006 Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 Myssion, mobbar inte danskarna nu. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 26 Maj , 2006 Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 han spelade EPT i Köpenhamn också, garvade som fan när ja såg hans namn, en hel farm av ballar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 26 Maj , 2006 Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 26/5 22:47 Chipcount Table 1 Ola Brandborn, Sverige - 23k Kent Ballegaard - 24k Antonino Zito - 11k Ram Vaswani, Hendon Mob - 25k Jeff Sharpe - 11k Jack Fox - 3.5k Ross Boatman, Hendon Mob - 7.5k Table 2 Morten Bach Jensen - 10k Andy Black - 12k Jimmy Wan - 6k Niklas Öhman, Sverige - 27k Ben Grundy - 15k Collette Doherty - 9.5k Joe Beevers - 9k Christopher Clarke - 9k Ser jag fel, eller ligger dom etta och fyra? Stort! Keep it up. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 26 Maj , 2006 Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 Superswedes! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts