Gå till innehåll

Kommentera SDPT Dublin här


Recommended Posts

  • Svars 106
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

€5k, och bara 21 startande?

Är det en turnering som bara är till för inveterade?

Annars tycker jag det verkar skumt med enbart 21 startande.

 

Turneringen är öppen för alla. Anledningen till att det är så få spelare beror nog på att det är en helt ny pokertour och därmed inte drar något folk på gamla meriter. Trots det är halva startfältet mer eller mindre kända pokerprofiler som samtliga hyllar arrangemanget och turneringens struktur, så potential finns det helt klart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

€5k, och bara 21 startande?

Är det en turnering som bara är till för inveterade?

Annars tycker jag det verkar skumt med enbart 21 startande.

 

Turneringen är öppen för alla. Anledningen till att det är så få spelare beror nog på att det är en helt ny pokertour och därmed inte drar något folk på gamla meriter. Trots det är halva startfältet mer eller mindre kända pokerprofiler som samtliga hyllar arrangemanget och turneringens struktur, så potential finns det helt klart.

 

Tycker ändå det är väldigt lågt, då jag hörde från förra att det var ett mycket bra event. Då man själv kan få ihop ett homegame med 10-15 pers under en dag. Men hoppas det blir något bra, för €5k verkar ju vara en vettig buyin också!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker ändå det är väldigt lågt, då jag hörde från förra att det var ett mycket bra event. Då man själv kan få ihop ett homegame med 10-15 pers under en dag. Men hoppas det blir något bra, för €5k verkar ju vara en vettig buyin också!

 

Ja, det är galet lågt deltagarantal. Med tanke på att knappt 70% av alla spelare i London fick tid vid TV-bordet borde ju siterna vara rätt pigga på att skicka iväg spelare med brandade kläder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker ändå det är väldigt lågt, då jag hörde från förra att det var ett mycket bra event. Då man själv kan få ihop ett homegame med 10-15 pers under en dag. Men hoppas det blir något bra, för €5k verkar ju vara en vettig buyin också!

 

Ja, det är galet lågt deltagarantal. Med tanke på att knappt 70% av alla spelare i London fick tid vid TV-bordet borde ju siterna vara rätt pigga på att skicka iväg spelare med brandade kläder.

 

Ja man tycker ju det! Jag anmäler mig som frivillig, och spelar gärna i brandade kläder, åt vilken pokersite som helst vid nästa event! Lovar att jag ska få tid vid TV-bordet! PM:a mig.

 

Ola, slaska inte för mycket nu! Vi vill se en svensk triumf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

26/5 22:47

 

Chipcount

 

Table 1

Ola Brandborn, Sverige - 23k

Kent Ballegaard - 24k

Antonino Zito - 11k

Ram Vaswani, Hendon Mob - 25k

Jeff Sharpe - 11k

Jack Fox - 3.5k

Ross Boatman, Hendon Mob - 7.5k

 

Table 2

Morten Bach Jensen - 10k

Andy Black - 12k

Jimmy Wan - 6k

Niklas Öhman, Sverige - 27k

Ben Grundy - 15k

Collette Doherty - 9.5k

Joe Beevers - 9k

Christopher Clarke - 9k

 

Ser jag fel, eller ligger dom etta och fyra?

Stort! Keep it up.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...