Gå till innehåll

Kommentera SDPT Dublin här


Recommended Posts

  • Svars 106
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur ser ITM ut?

50k,30k,20k.

 

Vi har föreslagit, och Andy har tackat ja (och "lillstacken" lär ju inte vägra) att göra det till 4 priser, 45, 27, 18, 10.

 

Vi resonerade som så att det är stor risk att Andy stjäl sig fet annars, medans jag och Bisox hoppas på att få bort fjärdegubben. Med en tia i ryggen är det mycket störer chans att vi kan hålla Andy på mattan.

 

Rätt/fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ser ITM ut?

50k,30k,20k.

 

Vi har föreslagit, och Andy har tackat ja (och "lillstacken" lär ju inte vägra) att göra det till 4 priser, 45, 27, 18, 10.

 

Vi resonerade som så att det är stor risk att Andy stjäl sig fet annars, medans jag och Bisox hoppas på att få bort fjärdegubben. Med en tia i ryggen är det mycket störer chans att vi kan hålla Andy på mattan.

 

Rätt/fel?

 

det är väl helt klart rätt om ni är rädda för att Andy tar kommandot annars. Med 10k säkrat kan ni ju chansa lite mer och sätta dit honom

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det lär bli intressant TV-poker om dom väljer mina händer... Jag skämtar inte, jag har aldrig haft så bra kort som jag hade i går - 2 AA, 6 KK, 4 QQ och ett par AK. Och i dag har det varit fruktansvärd korttorka, men alla mina "stora spel" har stått.

 

I dag har jag haft AK (slog ut en gubbe), QTo (slog ut en gubbe), AQ (foldade preflop), 99 och 77. Hade AT mot Ram när jag limpade in på small och checkraisade preflop OCH checkraisade på floppen som var Axx och betarde på turn. Ram såg inte nöjd ut med den handen, jag tror han hade AJ eller något liknande.

 

Mot Ballegaard hade jag T3o och slog på en re-raise på knappen preflop och betade på floppen AA9, och han la sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AQ-handen blir nog tv-underhållning förresten, och då kommer jag att få skit av "förståsigpåarna:

 

Niclas höjer med AJo (säger han), Joe Beavers återhöjer med AJs till 6K (har 15k kvar) och så är det lilla jag. Borde vara en enkel fold, men inte med öppna kort såklart. Jag lägger mig och Niklas lägger sig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...