parre Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 Här en hand som jag inte vet om den är så intressant egentligen, men här försöker jag mig i alla fall på att representera ett missat drag på rivern för att få värde ur mitt toppar med okej kicker - kommentera gärna. Rätt standard, kanske, men ett move som jag ser andra göra rätt sällan i alla fall. Spel: NLT HU, 50 euros, B2B Stackar: 2000, det är typ femte handen. Reads: Inga direkta, men ingen jag känner igen eller har spelat mot förut, så jag antar tomte övermodig som jag är. Blinds: 15/25 Preflop: Raise till 60, jag synar med KTo. Flop: (pott: 120) K87, två klöver. Jag har inga. Jag checkar, fi betar 60, jag synar. Turn: (pott: 240) K87 4r Jag checkar, fi checkar bakom. River: (pott: 240) K87 4r Qr Färgen missar alltså. Jag betar ut 480 (alltså 2xpott), Fi synar. How you like it? Citera
syre_ Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 Han kan mycket väl syna av på rivern med något paket, en 8.a eller 7.a. Men samtidigt ett farligt spel då kan han köpa in precis vad som helst när du check-synar ner. Vad hade du gjort om han betat ut på turn? Citera
Gila01 Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 så jag antar tomte övermodig som jag är. Jag är inte rätt man att analysera spelet i handen... Men jag gillar attityden. Visst ALLA är tomtar, åtminstone tills dom bevisat motsatsen! Citera
Recommended Posts