Gå till innehåll

Norrman startar ny nivå med ny dagbok ( Denna stängs )


norrman82

Recommended Posts

  • Svars 565
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ner bara 20 nu igen på betfred.

 

Även om jag hatar siten så är jag sugen på att spela in bonusen igen på tjejen. kan hjag fortsätta plussa på .5/1, 1/2.. Så lär jag göra det..

 

har 700 händer kvar att spela på denna.. Och att visa att jag även är innande på betfred

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hello William,

 

 

 

Thank you for your email.

 

By definition The "Rake" is the percentage of the pot that goes to the house.

 

At Trident Poker it is any player that is dealt cards in a hand and the pot is raked a minimum of .25C

 

For a multitude of information please visit our Help Files. Specifically, please check Rules, then click on About then scroll down to raked hands.

 

 

 

Prima Poker Room uses a fixed schedule for its rake, based on the table limit and number of players. If everyone who folds before the flop that doesn't qualify for a raked hand since they did not contribute to the pot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ÅhhhhHH!

 

Jag hatar betfred. Tror jag sagt det innan men nu skall jag kolla om jag kan stämma dem.

 

Någon advokat i usa borde väl kunna stämma skiten ur dem för att dem orsakar mig högt blodtryck?

 

Det kan ju bara inte vara lagligt.

 

Man blir utdragen hela tiden. Tilten kommer som fan.

 

Värsta tilt skolan. man måste verkligen kunna hålla humöret nere. Något jag alltid haft problem med! har ett jävla humör.

 

 

Men skall försöka att inte torska dessa sista 70 euro nu så jag får min bonus!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja den måte va rakad .25.. Spelar dock 1/2 nu. Så det går lite snabbare..

 

 

Skulle kört NL direkt från början.Nu har jag snart spelat bort 500 dollar för att tjäna 250:)

 

Kör jag NL nu.. tror jag att jag skulle bränna alla pengar direkt:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag frågar supporten.

 

Tyvärr kan jag väl tillägga. För jag litar inte heller på dem alls.

Förstår inte varför. Men anledningen är väl att jag brukar spela 4-7 bord på prima och raka några tusen händer sååå mycket snabbare än vad jag kan med 1-3 bord på SKIT BETFRED:)

 

Åhhh Varför logga jag in från jobbet och börja tänka på den där siten.. Suck

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag frågar supporten.

 

Tyvärr kan jag väl tillägga. För jag litar inte heller på dem alls.

Förstår inte varför. Men anledningen är väl att jag brukar spela 4-7 bord på prima och raka några tusen händer sååå mycket snabbare än vad jag kan med 1-3 bord på SKIT BETFRED:)

 

Åhhh Varför logga jag in från jobbet och börja tänka på den där siten.. Suck

 

Vad jobbar du med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sitter i en taxi växel o horar lite.. 103 kr timmen , + 52 kr OB... Så det e ok ..

 

Jobbar bara extra, studerar vanligen. Men är väl klar med det.. Så jag hoppas kunna jobba extra o leva på min poker ghehe.. För vanligt jobb orkar jag inte med:)

 

men en sak i taget.-. Först skall vi överleva betfred.. om man ska kunna vinna pengar på poker..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyckte också det sjukt lång tid att få ihop de där händerna. Tror inte de räknar händer på det sättet som folk pratar om här på forumet. Ja har för mig att ja fick det till att 25% av alla händer skulle ha foldats till big blind för att det skulle stämma, och det har jag jävligt svårt å tro. Jag jämförde alltså bara hands dealt med det antal raked de sa att ja hade hela tiden.

 

För på nl bord skulle ju händerna räknas så fort potten va 1$ det är väl i princip så fort nån synar eller höjer?

 

Även för mig va det den värsta bonus jag någonsin clearat. kom undan med blotta förskräckelsen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursäkta. Men hur kollar du händer? Frågar du supporten eller?

 

(litar inte ett dugg på supporten)

 

Ja, du kollar det genom supporten. Varför litar du inte på dom? Tycker den fungerade hur bra som helst.

 

För supporten brukar ju för det mesta ljuga ;( Spelade på Dreampoker. och där kan man ju se Raked Hands. Då sa de att de inte visste om funktionen och att de gällde bara raked hands som de visste om. ja, vad mer än att skratta och skälla ut dem?

 

Bra dagbok, och lycka till. Själv diggar jag Ipoker-nätverket och ska nog cleara Betfred och titanpoker nästa månad + Trident Poker =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill inte vara elak men om du inte kan vinna på fixed 0.5/1 och 1/2 så är nog inte pokerproffs någonting för dig tyvärr...

 

Att han har förlorat en del på Betfred behöver inte ha något alls med skills att göra. Om du spelat FLT SH så vet även du att variansen i spelet är enorm. Antagligen ännu större än i NL.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...