andiegirl Postad 11 Maj , 2006 Rapport Postad 11 Maj , 2006 Medan jag spelade den här handen skrattade jag lite och tänkte att det väl var lika bra att lägga sig på direkten, eftersom han förmodligen hade fyrtal. Jag blundade, tog ett djupt andetag och hoppades att inte riggen var emot mig. Syn. Självklart var det ett fyrtal. Suck. Borde jag spelat handen annorlunda? $25 NL Texas Hold'em - Thursday, May 11, 15:08:41 ET 2006 Table Table 96128 (Real Money) Seat 4 is the button Total number of players : 9 Seat 3: itsg420 ( $7.33 ) Seat 7: nogzi ( $28.30 ) Seat 8: andiegirl ( $22.60 ) Seat 4: bogiebheag ( $20.67 ) Seat 5: xlambert ( $4.50 ) Seat 10: stevepoker21 ( $26.67 ) Seat 1: multiperson ( $38.17 ) Seat 6: swinish ( $2.17 ) Seat 9: kojjab1 ( $24.25 ) xlambert posts small blind [$0.10]. swinish posts big blind [$0.25]. ** Dealing down cards ** Dealt to andiegirl [ Ad Qd ] tsimtsim has joined the table. nogzi raises [$0.50]. andiegirl calls [$0.50]. kojjab1 folds. stevepoker21 folds. multiperson folds. itsg420 folds. bogiebheag folds. xlambert folds. swinish folds. ** Dealing Flop ** [ Qh, 4c, Kc ] nogzi bets [$0.69]. andiegirl calls [$0.69]. ** Dealing Turn ** [ Ks ] nogzi bets [$2]. andiegirl calls [$2]. ** Dealing River ** [ Kd ] nogzi bets [$5]. andiegirl calls [$5]. nogzi shows [ Ac, Kh ] four of a kind, kings. andiegirl doesn't show [ Ad, Qd ] a full house, Kings full of queens. nogzi wins $15.93 from the main pot with four of a kind, kings. Citera
aglo Postad 11 Maj , 2006 Rapport Postad 11 Maj , 2006 Slå om preflop. Slå om eller lägg på flop, alternativt syna och slå om på turn för att se var du står. Citera
Kenny_Roger Postad 11 Maj , 2006 Rapport Postad 11 Maj , 2006 Slå om preflop. Slå om eller lägg på flop, alternativt syna och slå om på turn för att se var du står. Jag håller inte med alls. Om nånting faktiskt Som det blev nu tycker jag gott att du kan betala av. Det är en sak om han hade återhöjt dig någon gång men nu bettar han och chansen finns ändå att han bluffar eller har en Q. På rivern behöver du bara vinna ~25% av gångerna, det tror jag att du gör. Citera
TheMenace Postad 11 Maj , 2006 Rapport Postad 11 Maj , 2006 Slå om preflop. Slå om eller lägg på flop, alternativt syna och slå om på turn för att se var du står. Slå om på turn blir ju lika dyrt som att syna ner river i princip, med skillnaden att han lägger eventuella bluffar om du höjer. Som du spelade var okej tycker jag. Blir nog split eller vinst tillräckligt ofta där på river. Citera
JonnyD Postad 11 Maj , 2006 Rapport Postad 11 Maj , 2006 Jag hade reraisat pre med aq när du har possition på honom, men sedan hade jag nog gjort på samma sätt och fått betala av lite extra . Citera
Recommended Posts