Gå till innehåll

Just tittat klart på WSOP 2005!


-Lime-

Recommended Posts

och hans som sätter gutshot straightflushen mot harman hahahahaha den är bäst :D

När Harman blir utslagen lite senare ringer hon upp sin sambo som också spelar. När han då frågar henne något verkar det som om hon slänger på luren i örat. Ljudet är lite dåligt just då, någon som kan höra vad han frågar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sitter och gör de medans j 8-) ag spelar en SnG så de tar ju ingen extra tid

 

han blir utvisad en gång först när han råkar svära när han snackar lite "skit" med en medspelare. Sen drar han på sig 20 minuter till när han svär åt "golv snubben".

 

aahhh nu hittade jag det.

main event 09

 

27 spelare kvar, första dagen på binions tror jag det är.

 

EDIT: tog bort filnamnet som jag la ut då det säkert inte är "lagligt"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg senaste wsop-serien för några veckor sedan. En spelare, tror det var Black, satt tårögd vid ett bord, men hängde inte riktigt med kommentatorerna där. Vad var det som hade hänt? Nåt med hans kompis?

 

Tror det kan vara när dom hade sagt fel tid till en spelare när dom var väldigt få kvar och alla snodde den killens blind, Black tog tydligen verkade väldigt illa vid sig och tog time varje hand.

 

Ah...nm

 

Que?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg senaste wsop-serien för några veckor sedan. En spelare, tror det var Black, satt tårögd vid ett bord, men hängde inte riktigt med kommentatorerna där. Vad var det som hade hänt? Nåt med hans kompis?

 

Tror det kan vara när dom hade sagt fel tid till en spelare när dom var väldigt få kvar och alla snodde den killens blind, Black tog tydligen verkade väldigt illa vid sig och tog time varje hand.

 

Det roligaste var ju när killen som tagit fel på tiden väl dök upp och direkt fisk-slaskade ut sig :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De blev ju allin innan floppen så jag ser inte vad som är så synd.

Han går in som stor underdog och förlorar handen.

 

Förstår du inte hur tiltad man skulle bli?

Att först bli slagen i ansiktet när man ser att den andre viker upp AA på finalbordet i WSOP.

Du tänker hela tiden"kom igen för fan, bara denna gången, låt mig klonka kungen"

du träffar kungen, blir sjukt glad och förvånad för att sedan se ett Ess förstöra din dröm om över 5m$..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag inte missminner mig var snubben med 77 mot Hellmuth knappast vad man skulle kalla en tomte. Minst sagt...även om han såg ut som en möjligtvis :)
Va inte de dendär snubben som säger kvack-kvack? Som varit med i nåt wpt-avsnitt?

 

Paul "X22" Magriel. Vad har killen gjort med näsan och varför far tungan som en propeller i käften på honom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har avverkat tre avsnitt nu. Mina intryck so far:

 

Hellmuth är en idiot. Jag tycker om möjligt mer illa om honom nu än tidigare.

 

När startfältets äldste spelare (liten farbror på 91 år) får fyrtal i femmor och visar upp den värsta "shaking hands"-tellen man nånsin sett på TV-poker. Ännu skönare när han blir utvisad för att ha svurit och får stappla bort till utvisningsbåset, stödd av ett barnbarnsbarn (eller vad det blir).

 

Första handen i turneringen på Sammy Farhas bord. Uj, vad han myser...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag inte missminner mig var snubben med 77 mot Hellmuth knappast vad man skulle kalla en tomte. Minst sagt...även om han såg ut som en möjligtvis :)
Va inte de dendär snubben som säger kvack-kvack? Som varit med i nåt wpt-avsnitt?

 

Paul "X22" Magriel. Vad har killen gjort med näsan och varför far tungan som en propeller i käften på honom?

 

Paul suffers from a rare disorder called Tardive Dyskinesia, which is a side effect of anti-pshycotic/neuroleptic medication. It is irreversible and unfortunate...I think that it's a tribute to his genius that he can play world class professional poker with such a handicap...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...