inteillaalls Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Alltså varför heter den "PF World Cup follow-up"? För det är väl den som gäller på måndag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 2 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Alltså varför heter den "PF World Cup follow-up"?För det är väl den som gäller på måndag? För att World Cup går lör/söndag, i H2H-format, och det tyckte vi var ett lämpligt format att spela vår egen lilla uttagning för forumplatsen på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inteillaalls Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Alltså varför heter den "PF World Cup follow-up"?För det är väl den som gäller på måndag? För att World Cup går lör/söndag, i H2H-format, och det tyckte vi var ett lämpligt format att spela vår egen lilla uttagning för forumplatsen på. OK jag hajar. Kände inte till worldcup-grejen... Jag är med, och jag kommer vinna. Jag är ju dum i huvvet. Måste ju ha läst rubriken ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
unfufu Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 reggad, lite klen uppslutning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 det lär dyka upp fler, dont worry.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 3 Maj , 2006 Rapport Share Postad 3 Maj , 2006 Vad händer med mig när jag kvalat in och sen spöat alla i heads up turneringen den 12:e. Jag kan inte spela WSOP jag är underårig, finns det något pris för oss eller är det en 21 års gräns? Hade annars varit kul att spela skiten ur Ken! (inte så svårt, men men) WSOP är 21-årsgräns. Låt oss kolla upp med PokerStyars om det inte kan bli en EPT-biljett i stället i så fall (18-årsgräns), de måste ju ha samma problem med frirullarna... Fått något svar på detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 3 Maj , 2006 Rapport Share Postad 3 Maj , 2006 Fått något svar på detta? Ja, vinner du platsen och inte är 21 år det datum din plats ska betalas och registreras på Rio, kommer platsen gå till näst bäst placerade kvalspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 Glöm inte att registrera er till kvällens HU-turnering! Vinnaren får som sagt, förutom pengar, en plats vid bordet i The 3 Champs WSOP Challenge De som placerar sig på plats 2-8 vinner varsin vimmelbiljett till samma arrangemang Turneringen kommer givetvis att ingå i forumets ranking, så glöm inte att uppdatera era spelarprofiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 Är inte reggad ännu, kan göra det först när jag kommer hem (runt kl 17). Min undran är om det är något max på antal deltagare? 128 st? 256 st? Eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 Min undran är om det är något max på antal deltagare?128 st? 256 st? Eller inte? Nej, det är inget max. Jag har för mig att några får en gratisvinst i första omgången om det inte blir jämnt antal deltagare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thestonk Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 Jag har ingen koll på detta turneringsformat, hur lång tid kan en hel sån här pryl ta med denna struktur för t ex max 64 eller 128 deltagare? Det går säkert snabbare än jag tror, men hur fungerar formatet och strukturen i praktiken, mycket väntan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 Min undran är om det är något max på antal deltagare?128 st? 256 st? Eller inte? Nej, det är inget max. Jag har för mig att några får en gratisvinst i första omgången om det inte blir jämnt antal deltagare. Låter schysst. Anmäler mig när jag kommer hem men sen vet jag inte om jag hinner hem från (handbolls)träningen innan kl 2005, så du kan väl rigga lottningen så att jag får walkover i första omgången Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kilsmo Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 Ska bli kul med lite seriös HU-turnering, har tiltat något så fruktansvärt på dem som varit med på Svenska Spels HU-turneringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 Jag är med och bidrar med mina chips till någon lyckligt lottad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 Lycka till alla som spelar! Jag lyckades visst klonka en WO i första matchen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 En WO? WalkOver eller vaddå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hickmott Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 Lycka till alla som spelar! Jag lyckades visst klonka en WO i första matchen Hehe...jag med. EDIT: Eller, jag fick ingen motståndare alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 Lycka till alla som spelar! Jag lyckades visst klonka en WO i första matchen Fem st som "klonkade" WO...du, jag och tre till... Istället för "klonk" så tackar jag för väl regisserad rigg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 8 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 Japp, med 69 startande, så är det 5 matcher först (så det spelas ner till 64) och därefter körs det på som vanligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ving Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 Vinst i första omgången. Skönt! Som regerande heads up-mästare på pokerforum har jag en hel del att försvara! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 Japp, med 69 startande, så är det 5 matcher först (så det spelas ner till 64) och därefter körs det på som vanligt... Aha...så är det såklart... Dumstruten på för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ving Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 Japp, med 69 startande, så är det 5 matcher först (så det spelas ner till 64) och därefter körs det på som vanligt... Aha...så är det såklart... Dumstruten på för mig En KLONK är alltid en KLONK! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 Jaha, då förstår jag. Jag har för övrigt ochså klonkat en WO. (fast jag hade hellre spelat lite, trist att vänta!) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 Haha, det var visst inte bara jag som klonkade, glömde kolla hur många som var reggade Snabba matcher nu, så det kommer igång på riktigt snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 8 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 caressati från Linköping är med andra ord sämst på PF i H2H Vem kan det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts