Goose_strike Postad 26 April , 2006 Rapport Postad 26 April , 2006 Såg ett TV program med Carola i går. Hjälp! Jag Fattar inte varför alla tycker om Carola. Jag hatar hennes flummiga röst och talessätt. allt ska vara andlig och alla är vi skapade tillsammans i harmoni och lust. Är det någon mer som inte klarar av att höra på Carol??? Citera
-Lime- Postad 26 April , 2006 Rapport Postad 26 April , 2006 jag har också svårt att lyssna på henne är hon pratar. Men jag måste erkänna att hon ser väldigt bra ut för sin ålder enl mig i alla fall , men vissa verkar verkligen avsky att titta på henne me Citera
Goose_strike Postad 26 April , 2006 Författare Rapport Postad 26 April , 2006 Men jag måste erkänna att hon ser väldigt bra ut för sin ålder enl mig i alla fall Håller med Men det är hennes personlighet och hennes röst som jag inte pallar Citera
gdaily Postad 26 April , 2006 Rapport Postad 26 April , 2006 Carola var min första kärlek. Hon var 16 och jag 14 och hon marscherade så sött och sjäng så vackert, och jag blev tokkär. Sedan plockade hon fram bibeln och tackade gud- Säg den kärlek som varar för evigt - i det här fallet 20 minuter... Citera
Dahlberg Postad 27 April , 2006 Rapport Postad 27 April , 2006 Carola var min första kärlek. Hon var 16 och jag 14 och hon marscherade så sött och sjäng så vackert, och jag blev tokkär. Sedan plockade hon fram bibeln och tackade gud- Säg den kärlek som varar för evigt - i det här fallet 20 minuter... det var en snabbt avverkad kärlek Citera
erbus Postad 27 April , 2006 Rapport Postad 27 April , 2006 Carola var min första kärlek. Hon var 16 och jag 14 och hon marscherade så sött och sjäng så vackert, och jag blev tokkär. Sedan plockade hon fram bibeln och tackade gud- Säg den kärlek som varar för evigt - i det här fallet 20 minuter... det var en snabbt avverkad kärlek snabbt och snabbt, när man är ung så håller kärleken max 20 min /A Citera
Recommended Posts