Kepsen Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2008 Hur gåre att sätta in med VISA osv? ta ut osv?! går det snabbt? får man hem en faktura elr vrf är den linkad till adressen? mkt mkt mkt mer vill jag veta om denna klient t.ex - > Är det mkt spelare 24/7? Lätt att grinda rulle? och som sagt, går det snabbt att göra uttag osv till VISA hur mkt är withdraw limit(om det är någon) osv osv! förlåt skulle kunnat läst igenom tråden, men detta utvecklas ju hela tiden så skulle vilja veta dagsläget! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kepsen Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2008 btw, 1500dollars insättningsbonus - 30% Rakeback upp till 37% SKITBRA SIDA! bra att multitabla! vad kan vara fel på denna ;O? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sn@ken Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 Någon som vet något om turneringen FINNKAMPEN POKER.SE, på söndag kl 20. Enligt mail från Betfair ska poker.se-medlemmar kunna kvala till Finnkampen för 5+50 usd, men jag kan inte hitta turneringen i Betfairs klient! Är Finnkampen Weekly Final denna turnering? Och i så fall hur används lösenordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smiskelof Postad 18 November , 2008 Rapport Share Postad 18 November , 2008 Skönt att Betfair har börjat med insättning via Paypal, det gör att jag kommer börja spela där i framtiden. Skön klient förövrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 18 November , 2008 Rapport Share Postad 18 November , 2008 btw, 1500dollars insättningsbonus - 30% Rakeback upp till 37% SKITBRA SIDA! bra att multitabla! vad kan vara fel på denna ;O? [ ] Bra att multitabla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 18 November , 2008 Rapport Share Postad 18 November , 2008 btw, 1500dollars insättningsbonus - 30% Rakeback upp till 37% SKITBRA SIDA! bra att multitabla! vad kan vara fel på denna ;O? Låter för bra för att vara sant. Scam? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smiskelof Postad 20 November , 2008 Rapport Share Postad 20 November , 2008 Låter för bra för att vara sant. Scam? Nej, inget scam med denna sidan, Betfair är en ruskigt bra sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 20 November , 2008 Rapport Share Postad 20 November , 2008 Nej, inget scam med denna sidan, Betfair är en ruskigt bra sida. 100% ironi från min sida. Jag känner till Betfair, men tyckte det var fantastiskt att någon hoppade högt över insättningsbonus och 30% rb 2008. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smiskelof Postad 20 November , 2008 Rapport Share Postad 20 November , 2008 Jag har en fråga angående Betfair, när man bettar på några matcher så vill man ju gärna se vilka matcher man bettat på, så vart kan man se "Levande Bet"? Lite krångligt att hitta det man söker... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jason Postad 20 November , 2008 Rapport Share Postad 20 November , 2008 Jag har en fråga angående Betfair, när man bettar på några matcher så vill man ju gärna se vilka matcher man bettat på, så vart kan man se "Levande Bet"? Lite krångligt att hitta det man söker... My Account -> Current Bets Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 20 November , 2008 Rapport Share Postad 20 November , 2008 "100 % up to $1500" Måste man sätta in 1500 dollar för att få 100 % upp till 1500? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 20 November , 2008 Rapport Share Postad 20 November , 2008 "100 % up to $1500" Måste man sätta in 1500 dollar för att få 100 % upp till 1500? Lol?! 100% bonus. Givetvis måste du då sätta in 100% av önskat bonus-belopp för att få maximal bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smiskelof Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 Lol?! 100% bonus. Givetvis måste du då sätta in 100% av önskat bonus-belopp för att få maximal bonus. Ja men om han vill så kan han sätta in $100 (Till exempel) men då kan du bara få $100 i bonus... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 3 December , 2008 Rapport Share Postad 3 December , 2008 Är det nån som kommer in på www.betfair.com? Jag blir bara redirectad till nåt slags NORD-sida som inte finns. Hälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checkamat Postad 3 December , 2008 Rapport Share Postad 3 December , 2008 Är det nån som kommer in på www.betfair.com? Jag blir bara redirectad till nåt slags NORD-sida som inte finns. Hälp! japp, jag kommer in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wallie999 Postad 3 December , 2008 Rapport Share Postad 3 December , 2008 Googla Betfair och klicka på länken för cachad sida så funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 3 December , 2008 Rapport Share Postad 3 December , 2008 Googla Betfair och klicka på länken för cachad sida så funkar det. Du fick samma problem först, eller? Nu funkar det på vanligt vis för övrigt... så random. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Late Postad 4 December , 2008 Rapport Share Postad 4 December , 2008 Jag har precis satt in ett par k där och börjat lira visserligen bara 2 dagar. Tycker klienten är rätt skön speciellt tablesizes. Ett par saker som stör mig är ändå: Pottknappen ligger ruskigt närma pilen man drar för att betta, hur många gånger händer det inte att man drar i den av misstag o sen får försiktigt trycka på potknappen Kan man se sitt saldo på annat sätt än att behvöva logga in på en url ? Varför spelas det 20 stycken turbo bord men bara 5 vanliga..? (CG) hör detta till en normal dag på Betfair? I övrigt så får gärna alla som har tips på ett bra skin för NL 200-400 med schysst rakeback hojta, känns som att med tanke på alla dystra miner här inne lär man inte bli långvarig kund. Men den som lever får se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checkamat Postad 5 December , 2008 Rapport Share Postad 5 December , 2008 Jag har precis satt in ett par k där och börjat lira visserligen bara 2 dagar. Tycker klienten är rätt skön speciellt tablesizes. Ett par saker som stör mig är ändå: Pottknappen ligger ruskigt närma pilen man drar för att betta, hur många gånger händer det inte att man drar i den av misstag o sen får försiktigt trycka på potknappen Kan man se sitt saldo på annat sätt än att behvöva logga in på en url ? Varför spelas det 20 stycken turbo bord men bara 5 vanliga..? (CG) hör detta till en normal dag på Betfair? I övrigt så får gärna alla som har tips på ett bra skin för NL 200-400 med schysst rakeback hojta, känns som att med tanke på alla dystra miner här inne lär man inte bli långvarig kund. Men den som lever får se har aldrig haft problem me potknappen där ja det spelas alltid fler turbobord men det är egentligen inga turbobord, de går rätt långsamt om du jämför med svenska spels turbobord t.ex. Det var bara någon månad sen de la till standardborden Saldot kan du väl se om du trycker på en ledig stol. Om du spelar samtidigt blir det jobbigt, då får du räkna ihop available money och money in play. Blir svårt om du inte har valt dollar som valuta på ditt konto iofs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Late Postad 5 December , 2008 Rapport Share Postad 5 December , 2008 Ah, till min följdfråga då, kan jag ändra saldot i mitt konto tro? Dumt nog så har jag ju valt kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lixifer Postad 5 December , 2008 Rapport Share Postad 5 December , 2008 Ser att när denna tråden startades för fyra år sedan kunde man inte sätta in/ta ut via neteller. Kan man göra det nuförtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 5 December , 2008 Rapport Share Postad 5 December , 2008 Inga problem att sätta in med Neteller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checkamat Postad 5 December , 2008 Rapport Share Postad 5 December , 2008 Ah, till min följdfråga då, kan jag ändra saldot i mitt konto tro? Dumt nog så har jag ju valt kr nope du kan inte ändra valuta utan att öppna ett nytt konto. Du kan öppna ett nytt konto bara du aldrig mer går in på pokerklienten från ditt gamla konto. Du får alltså ha två konton men inte spela poker från två Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rexola1 Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Kan man lira nätpoker i Rom via Betfair? Hört att italienarna blockerar ip-adresser. Funkar Betfair? Rex Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 15 Januari , 2009 Rapport Share Postad 15 Januari , 2009 Jag har nu försökt sätta in 150kr som en liten test summa med min bank till Betfair, för att testa att det ska fungera innan jag sätter in en rulle där. Men nu har inga pengar kommit in så jag har mailat dem och fick nu tillbaks det här från sverige@betfair.com. Hej Joakim, Tack för ditt email. Vi ber dig vänligen att bifoga en screenshot/skärmdump från din internetbank som bekräftar denna transaktion. Detta kvitto måste innehålla ditt fulla namn, datum, belopp, referensnummer, ditt och vårt kontonummer samt banknamn/logo. Därmed kontaktar vi finansavdelningen för att de ska kunna lokalisera insättningen. Jag är sjukt paranoid, vågar jag verkligen maila till sverige@Betfair alla mina kontouppgifter!? =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts