Gå till innehåll

SAJT: BetFair.com


keste

Recommended Posts

  • Svars 274
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag spelade på pokerchamps när jag började med poker och tycker än idag att det är den överlägset bästa pokerklienten jag stött på. Men däremot var utbudet på bord och spelare inte det största. Förhoppningsvis blir det inte samma problem med Betfair. Jag ser iallafall fram emot att fortsätta spela där en tid och sen utvärdera förändringarna.

//KeLLoGsX

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice! Någon härifrån som var där? Hur upplevdes mjukvaran? Snabb/seg? Är "knapparna" större än hos Poker Champs? Några nya användbara funktioner?

 

Jag spelade där nu en stund på morgonen, kändes precis lika som pokerchamps.. märkte ingen skillnad. Fortfarande bara 50bb som inköp..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

It's alive!

 

Fick beskedet i morse när jag knäppte igång datorn, och deras automatiska uppdatering informerade om att det nu gick att ladda hem och installera den nya mjukvaran.

 

Ser helt ok ut, men kommer nog ta en stund att vänja sig vid interfacet känns det som. Lite småsaker som irriterar eftersom jag inte hittar riktigt, men är förhoppningsvis bara en vanesak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, kört en del jag med - kan väl inte säga att jag är helsåld på det än, men det känns som att det "växer på en". Först kändes det lite Commodore Amiga i gränssnittet, men efter att ha spelat nästan hela dagen så känns den gamla versionen lite väl basic i jämförelse.

 

Många smågrejer som de lagt till känns riktigt bra, typ att se sina foldade kort osv. Videobiten är väl halvdan sådär, kunde varit bättre bildkvalitet tycker jag - men ändå en kul pryl som jag inte sett någon annanstans. Kartan kan man säkert ha användning för om man spelar mot folk i andra världsdelar, annars mest en kul pryl känns det som.

 

Tänkte gneta lite i nästa frirulle om ngn känner för att hänga på. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vore kul att höra lite fler åsikter om "nya betfair". Funderar skarpt att börja spela där då jag tycker klienten verkar väldigt trevlig. Men vore intressant att höra mer om motståndet samt hur tuneringsstrukturen ser ut, eller egentligen, alla info är välkommen :)

Spelade där ett par dagar efter lanseringen men det lär dröja innan nästa gång.

 

Fördelar:

+Bra fönsterhantering för multitabling.

+EU-baserad.

 

Nackdelar:

-Dålig kvalite på programvaran, verkar fortfarande vara en tidig betaversion. Disconnects 1-2ggr/t, programmet crashar av vissa funktioner. I andra forum finns det inlägg om att potter skickats till fel spelare i Omaha.

-Ingen hand-history.

-Inställningar sparas ej.

-Dålig färgsättning och ljudhanteing.

-Strul med pengar som försvinner när man lämnar bordet.

-"Loyalty"-bonusen sämre än de flesta reload-bonusar.

 

Utöver detta förlorade jag snabbt 5-6 inköp på sjuka 1-outare eller runner-runner och när man inte ens kan checka hand-historyn blir sajtens integritet väldigt tveksam.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Reggade mig precis på betfair men det går ju inte och spela, laggar så in i bomben. Jag har isnatllerat flashplayer och så som dom sa på betfair men det laggar än.. Nån som har haft samma sak???

 

Tyvärr är problemet med laggning störst på kvällarna när det är som flest spelare inne, på dagtid så får jag aldrig "connection lost" men nu på kvälls kvisten så händer det tyvärr 2-3ggr ungefär. Dom är medvetna om problemet men jag vet inte när / hur dom tänkt lösa det. Står att läsa ganska mycket om det på Betfairs egna forum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Jag är så jävla förbannad på Betfair nu. Spelade NLT 5/10 o är mitt i en hand där jag har nöten på turn. Jag bettar 250 o Fi pushar för 800 till. Hade i det läget investerat ca 500 i potten. Då kommer en disconnect som vanligt. Normalt så brukar man få extra sekunder så man hinner med att svara när man har connectat igen. Kom tillbaka efter 10-12 sek men det tror la fan att min hand blev foldad. Min anslutningen var det absolut inget fel på.

 

Ringde Betfair som inte alls förstod var jag menade. pApigahi+a'äag.-,ah

 

Tycker ni man ska kräva ersättning när sånt här händer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

cassano, det är givetvis sitens fel men samtidigt självförvållat. Du spelar på kanske den sämsta clienten i hela industrin. Det är disconnections stup i kvarten, dålig programvara, långsam client, inga options .. ja helt enkelt helt usel.

 

Som jag förstått det så är väl motståndet också realtivt dåligt och du har säkert både en och två bonusar att cleara men kan det verkligen uppväga skiten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

cassano, det är givetvis sitens fel men samtidigt självförvållat. Du spelar på kanske den sämsta clienten i hela industrin. Det är disconnections stup i kvarten, dålig programvara, långsam client, inga options .. ja helt enkelt helt usel.

 

Som jag förstått det så är väl motståndet också realtivt dåligt och du har säkert både en och två bonusar att cleara men kan det verkligen uppväga skiten?

 

Jag vet. Klienten är ungefär lika dålig som b2b på äldre dar. Men motståndet väger upp det hela...finns 2-3 hyffsade spelare på 5/10 o resten är...ja värdelösa.

 

Inga bonusar på Betfair som jag vet något om. Möjligtvis någon liten månadsbonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...