Colderose Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Jag ska spela PAF Poker Challenge på Åland nu kommande helg. Några andra som spelar eller som var med förra året? Hur var arrangemanget och kvaliteten på spelarna, tycker ni? Tacksam för alla intryck och kommentarer som ni kommer med. * Flytt till Resultat - QoS * Citera
gdaily Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Det var hälften mycket bra stockholmare och finnar, och hälften ganska medelmåttiga ålänningar. Extremt trevligt arrangerat, och i och med att de bara sålde 35 av de 60 platserna så var det ett rejält övervärde. Funderar själv på att åka dit, tyvärr så går bpåten kl 7 på ferdag morgon... Citera
jna Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Har också funderingar på att åka. Inköpet ligger precis på gränsen till det acceptabla för min del, så vi får se. Fast om gdaily nu antyder att det är övervärde... . Äsch, jag får se senare i veckan helt enkelt. Citera
Colderose Postad 24 April , 2006 Författare Rapport Postad 24 April , 2006 Tack för informationen. Jag har också hört mycket gott om denna turnering. De har gjort en hel del reklam för årets turnering så kanske blir det fler än de 35 som var med förra året. Ska bli kul att spela i alla fall! Citera
gdaily Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Jag tror inte övervärdet blir lika stort som förra året, mycket reklam i poker magazine och Expressen. Dock ingen reklam här på forumet, konstigt nog...vi föreslog även en liverapportering, men det var inte marknadskillarna på PAF intresseade av (däremot ville pokermanagern det) Citera
Colderose Postad 24 April , 2006 Författare Rapport Postad 24 April , 2006 Det har förvånat mig lite också att ingen har skrivit om turneringen, förrän nu... Nåväl, jag ser hur som helst fram emot att spela på Åland. Om ni har några fler tips eller tankar, posta dem gärna här i så fall. Citera
Colderose Postad 24 April , 2006 Författare Rapport Postad 24 April , 2006 Blir det något liknande i sommar? PAF Poker Championship går enligt PAF:s hemsida 16-17 juni så visst verkar det vara något på sommaren också. Citera
Colderose Postad 3 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2006 Det var ett jättebra arrangemang, tycker jag. Bra struktur, bra stämning och en hörsam tävlingsledning. 57 deltagare (eller om det var 55) bidrog till en gemytlig och familjär atmosfär. All heder åt PAF! Citera
gdaily Postad 3 Maj , 2006 Rapport Postad 3 Maj , 2006 Blir det något liknande i sommar? PAF Poker Championship går enligt PAF:s hemsida 16-17 juni så visst verkar det vara något på sommaren också. Japp, är intressant, dock så måste man ha kvalat ombord på någon av fyra båtresor, eller vara en av de tio som lyckas få en "inbjudan"... Citera
Colderose Postad 3 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2006 För mig är det ändå inte aktuellt med PAF-turneringen i juni. Är nämligen på bröllopsresa då... Citera
Recommended Posts