Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Ursäkta men ditt språk är ju så fel på så många sätt. Med lite vett, uppfostran eller strategiskt tänkande förstår man bättre. Och sen är det dessutom helt utom alla rimliga proportioner. Du riktar ju inte din affekt mot någon som står och pissar på din husvägg eller dylikt, utan mot en person i supporten som garanterat inte har någonting med problemet att göra. Att resultatet dessutom bara blir att du minskar din chans till kompensation har du kanske förstått. Det kan ju till och med vara så att de normalt ger kompensation i liknande fall, men att Vicki nu gett sig fan (oj!) på att du inte ska få något ...

 

Skulle se det som en tankeställare.

  • Svars 137
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad

För egen del skiter jag i om nån använder ordet "fucking" i en livesupport. Må den utan synd kasta första stenen etc ;)

 

Jag finner det bara oerhört lustigt att svära åt någon som jobbar i chatsupporten, som högst osannolikt har något att göra med hur turneringarna fungerar. Såvitt vi vet kan personen du chattade med sitta i någon sweatshop i Indien och pressa sitt tangentbord för fulla muggar.

 

Finns inte en chans i helvetet att jag hade lagt någon energi på att hjälpa någon som börjar svära det första han gör om jag jobbat i en support :D

Postad

Tack för ditt email,

 

 

 

Jag förstår din frustration det var tyvärr Primas server som kraschade. Vi skall undersöka saken och vi kommer betala ut efter position när nedkopplingen hände. Tack igen för ditt tålamod och vi återkommer med svar så fort som möjligt.

 

 

Vänligen

 

Herbert

 

Stans Poker

Postad

Om du nu lyckas med det där så är dom ju väldigt snälla. Jag spelade en $200 SnG för någon vecka sedan och blev bortkopplad som chipleader med fyra kvar och kom tillbaka som utslagen fyra. Jag hade inte ens en tanke på att de skulle ge mig kompensation. Snällt av dom isf som sagt var.

Postad
Om du nu lyckas med det där så är dom ju väldigt snälla. Jag spelade en $200 SnG för någon vecka sedan och blev bortkopplad som chipleader med fyra kvar och kom tillbaka som utslagen fyra. Jag hade inte ens en tanke på att de skulle ge mig kompensation. Snällt av dom isf som sagt var.

 

asgarv

 

Snäll. :shock::roll:

 

Är du en sån som brukar betala 200 $ när du fått ett mejl från Nigeria som säger att du ärvt 1 000 000 $ av någon byhövding?

 

Det finns skillnad mellan att bli bortkopplad och att bli bortkopplad. Det beror på var felet är.

Postad

Ärligt talat, förväntar du dig respekt med ett sådant uppförande?

Vicki på supporten gjorde helt rätt som avslutade chatten och stängde dig i väntan på beslut från Pokermanager.

 

Hon sitter på supporten för din och alla andra spelares skull och försöker hjälpa till, men ska inte ta skit från en som inte kan uppföra sig.

 

För fram problemet sakligt och jag är säker på att dom hjälper dig snabbt och korrekt.

 

Sitta här och lipa och söka sympati har du inget för hos mig i alla fall.

Väx upp!

Postad
Mm Hjort, för vissa personer kanske $1000 är mycket.

 

Och fyhelvete vilken moralkärring du verkar vara som leker gud på ett forum, shit.

 

Jocke. Tagga ner. Ta en kall dusch. Slappna av. Håll käften.

Postad

Vicki hanterar situationen mycket snyggt och professionellt.

 

Om du inte inser att du har gjort bort dig har du problem. Supportpersonal (och fiskar) ska man alltid hantera på ett sätt som innebär att man får ut maximalt värde av situationen. Hon är där för att hjälpa dig och du stövlar in som en elefant i en porslinsbutik.

 

Rolig läsning. En klassiker. Inledningsfrasen "Is this some kind of fucking joke" är ju helt underbar.

 

Ni som är gamla nog att ha att Faulty Towers - är det inte exakt så här Basil Fawlty skulle hantera situationen?

Postad

 

Ni som är gamla nog att ha att Faulty Towers - är det inte exakt så här Basil Fawlty skulle hantera situationen?

 

Sen skulle han ta ett litet litet träd och spöa upp telefonen.

Postad

jobbar själv med support hos en isp.

Om en kund ringer in och är sur/arg/upprörd och svär så förstår man det självklart, inget mer med det.

Det är först vid personangrepp eller när kunden skriker konstant så inget vettigt leder ut ur samtalet som man lägger på eller dylikt..

Jag tyckte absolut inte att jockemedkniven gick över gränsen. Jobbar man med support så får man ha lite förståelse för att kunderna kan vara upprörda (även om man givitvis avskyr kunder=)) men det är en annan femma )

Postad

Jag tyckte absolut inte att jockemedkniven gick över gränsen. Jobbar man med support så får man ha lite förståelse för att kunderna kan vara upprörda

 

Skit samma om det är support eller ej. Det finns helt enkelt gränser för hur man bör uppföra sig.

Postad

Skit samma om det är support eller ej. Det finns helt enkelt gränser för hur man bör uppföra sig

 

Absolut! Men tycker inte att han gick över den gränsen.. men som sagt det är min uppfattning som jobbar med det..

Postad
jobbar själv med support hos en isp.

Om en kund ringer in och är sur/arg/upprörd och svär så förstår man det självklart, inget mer med det.

Det är först vid personangrepp eller när kunden skriker konstant så inget vettigt leder ut ur samtalet som man lägger på eller dylikt..

Jag tyckte absolut inte att jockemedkniven gick över gränsen. Jobbar man med support så får man ha lite förståelse för att kunderna kan vara upprörda (även om man givitvis avskyr kunder=)) men det är en annan femma )

Möjligt att du lider av dålig självkänsla och är en supportchefs drömanställd MEN som killen uppför sig har man inte "Rätt" att göra mot någon i en första kontakt. I vilket som helst serviceyrke ingår INTE att behöva ta liknande. Det har inget att göra med att man får lön för det. Det är helt enkelt det att man inte bemöter en medmänniska på det sättet.

 

Halleluja

Postad
Det där är vad man som supportpersonal får betalt för. Bästa taktiken för att få sin vilja igenom (pengar tillbaka)? Nej. Någonting man får räkna med om man jobbar i en support? Absolut.

Nope, får betalt för att hjälpa och svara på frågor mm. Inte finnas till för någon att tilta ut över

Postad

dr noob

Skulle jag lägga på varje gång det ringde in en upprörd kund så skulle jag få kicken ganska fort.. Som sagt, det finns gränser.

 

Edit: Notera att jag inte försvarar hans sätt på något sätt, folk som beteer sig så när de ringer in ger jag inte mycket för.

Postad

Som jag läser skriver du ett par meningar om en för dig ofattbar händelse som du kallar "a fucking ridiculos joke" ett par gånger och SEN blir du tillsagd att inte svära. Efter försök till mera sansade förklaringar får du sen luren i örat. :shock:

 

Oförstående och ohjälpsam support det håller jag med om, men jag tror också att de är flera där som kan handha detta mer sansat, ta det lugnt bara....

 

Support skall ta hand om just sånt här, de måste kunna hantera upprörda personer. Går det till otrevligheter och personangrepp får de förstås ta till andra medel, men flera av de som tycker detta var så illa har jag sett slänga ur sig värre saker här på forumet... :roll: (moralkakorna kan de äta upp själva ;) )

Postad
Mm Hjort, för vissa personer kanske $1000 är mycket.

 

Och fyhelvete vilken moralkärring du verkar vara som leker gud på ett forum, shit.

 

Hjort's moralpredikningar och små knäppar på näsor här och var är ett ämne man skulle kunna doktorera i.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...