Gå till innehåll

NLT - Trn, 16/4, Online, post-game snack


Nusseman

Recommended Posts

Så nu har jag spelat min SISTA turnering någonsin.

Jag vet att jag är dålig på det med varje gång jag plockar upp en hand som är bättre än topar så har någon annan bättre. Så sanslöst trött på turneringsjävlarna nu.

 

om det var jag så kan jag trösta med att jag kommer åka ut snart ändå :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så nu har jag spelat min SISTA turnering någonsin.

Jag vet att jag är dålig på det med varje gång jag plockar upp en hand som är bättre än topar så har någon annan bättre. Så sanslöst trött på turneringsjävlarna nu.

 

om det var jag så kan jag trösta med att jag kommer åka ut snart ändå :heart:

Vet inte om det var du som slog ut mig eller inte(Tror det var du som norpa drygt halva stacken iaf sen var jag uppgiven), men börjar se samma mönster varje gång jag spelar turnering. Det funkar liksom inte att jag får betala med mina bästa händer när jag dessutom antagligen är en av sveriges 5 sämsta turneringsspelare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

the ipod is mine :twisted:

 

hittade AA första handen och dubblade upp, sen var det ganska lugnt fram till finalbordet.

Var chippie när vi var 3 kvar, tappade ner till 30k, dubblade på nån hand jag inte kommer ihåg, sen floppade jag stegen med 56 på 347 bräda när FishkO hittade 66 och vi hamnade all in. Satt och väntade på 5an men den kom aldrig.

HU var över ganska fort, jag ställer med TP och färgdrag och klonkar färgen mot TP med bättre kicker.

 

Får väl säga att det var en ganska bra förstaturnering för mig :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...