Gå till innehåll

Lås denna!


DaPine87

Recommended Posts

Gör en helomvändning nu. Har en del liggande pengar på ett B2B skin. Dessa kommer jag casha ut till neteller och sätta in på topranked poker och cleara deras 600$ bonus som clearas 5X :D Sen kommer jag imöra att skapa ett konto på wasapoker där jag kommer sätta in pengar efter jag clearat topranked bonusen. Dem pengarna som jag hade liggandes påverkar EJ rullen, lånar dem bara sålänge tills absolute cashouten kommer. Och därifrån cashar jag ut när jag börjat på topranked, detta för att inte få nått stopp i horandet :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 299
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gör en helomvändning nu. Har en del liggande pengar på ett B2B skin. Dessa kommer jag casha ut till neteller och sätta in på topranked poker och cleara deras 600$ bonus som clearas 5X :D Sen kommer jag imöra att skapa ett konto på wasapoker där jag kommer sätta in pengar efter jag clearat topranked bonusen. Dem pengarna som jag hade liggandes påverkar EJ rullen, lånar dem bara sålänge tills absolute cashouten kommer. Och därifrån cashar jag ut när jag börjat på topranked, detta för att inte få nått stopp i horandet :twisted:

 

way to go!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gör en helomvändning nu. Har en del liggande pengar på ett B2B skin. Dessa kommer jag casha ut till neteller och sätta in på topranked poker och cleara deras 600$ bonus som clearas 5X :D Sen kommer jag imöra att skapa ett konto på wasapoker där jag kommer sätta in pengar efter jag clearat topranked bonusen. Dem pengarna som jag hade liggandes påverkar EJ rullen, lånar dem bara sålänge tills absolute cashouten kommer. Och därifrån cashar jag ut när jag börjat på topranked, detta för att inte få nått stopp i horandet :twisted:

 

way to go!

 

 

Yeees! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så du kör B2B ändå? Jag är riktigt kluven över hur jag ska göra med dom bonusarna. Kommer självklart att köra dom någon gång, men jag väntar nog tills rullen ligger över 1.5K.

 

Jo, lika bra att kö dem :D Wasabonsuen så måste du jö konto innan april är slut..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar mer och mer undra om det går att plussa i längden i fixed ;) ne men jag undrar om jag verkligen är vinnande. Har äckligt många läckor just nu. Sen vet jag inte om jag pallar detta utdragningsspel, kommer ju komma dagar då verkligen ALLT går åt helvete. Dessa negativa tankar kan ju bero på att jag är inne i en badrush nu, men lite konfundersam ändå :?

Målet den närmsta framtiden är att ha 50 inköp för 50€ sng på B2B och lira 3/6 fixed på nån site med RB. Eventuelt så kanske det bara blir SnG lir, men ska allafall ge fixed chansen ett tag till... Har alltid velat va bra på fixed ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar mer och mer undra om det går att plussa i längden i fixed ;) ne men jag undrar om jag verkligen är vinnande. Har äckligt många läckor just nu. Sen vet jag inte om jag pallar detta utdragningsspel, kommer ju komma dagar då verkligen ALLT går åt helvete. Dessa negativa tankar kan ju bero på att jag är inne i en badrush nu, men lite konfundersam ändå :?

Målet den närmsta framtiden är att ha 50 inköp för 50€ sng på B2B och lira 3/6 fixed på nån site med RB. Eventuelt så kanske det bara blir SnG lir, men ska allafall ge fixed chansen ett tag till... Har alltid velat va bra på fixed ;)

 

Häng i nu! Det är klart du fixar fixed, du krossade ju på Betfred!!! Jag vet precis hur du känner, men tro mig, det kommer vända för dig! Du får ju oxå tänka på att du har plussat grymt på fixed den senaste tiden!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar mer och mer undra om det går att plussa i längden i fixed ;) ne men jag undrar om jag verkligen är vinnande. Har äckligt många läckor just nu. Sen vet jag inte om jag pallar detta utdragningsspel, kommer ju komma dagar då verkligen ALLT går åt helvete. Dessa negativa tankar kan ju bero på att jag är inne i en badrush nu, men lite konfundersam ändå :?

Målet den närmsta framtiden är att ha 50 inköp för 50€ sng på B2B och lira 3/6 fixed på nån site med RB. Eventuelt så kanske det bara blir SnG lir, men ska allafall ge fixed chansen ett tag till... Har alltid velat va bra på fixed ;)

 

Häng i nu! Det är klart du fixar fixed, du krossade ju på Betfred!!! Jag vet precis hur du känner, men tro mig, det kommer vända för dig! Du får ju oxå tänka på att du har plussat grymt på fixed den senaste tiden!!!

 

 

Jo, gick ju nästan lite för bra i början, inte så konstigt att man blir lite utklonkad efter den starten ;) Men känns alltid lika jobbigt i motgång (en av mina stora svagheter), och känner att jag har sjukt mycket att förbättra, men är väl bara att lira på ett tag till och se hur det går :) Tror dem 2 bonusarna på B2B kommer ge rätt bra utslag på om jag ska lira fixed eller ej..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ett X-antal HH att posta. Börjar posta imorgon :D Imorgon börjar jag liret på B2B också :P

 

 

 

 

Spel:

Dag 1:-$5

Dag 2:-$51

 

1:10:+$341

2:10:-$56

Tot: +$285

------------------------------------------

Bonus:

1. Betfred $250

2. River Belle $125

3: Absolute poker 590$ kvar av 750$

4: Sun poker $90

 

Bonusar:$625

------------------------------------------

 

Siter:

Betfred: $54

Neteller: $29

Absolute: $670 varav skottpengar 124$

Sun poker: $407

------------------------------------------

 

Totalt

BR start: $250

BR nu:$1160

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cashouten har ej kommit än så jag lirade lite Aboslute förut. Gick helt ok. Provade att spela helt sjukt överaggro och det funka bra :twisted: Är lättare att kö agg på dagarna då spelarna är äckligt mkt tightare. Nu så stal jag många potter på turn, på kvällen däremot är det omöjligt att stjäla. Plussade ca 50$ på spelet och lirade in 20$ bonus...

 

På B2B sen så ska jag bara grinda FR, spela mega tightagg. Går fan inte förlora då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På B2B sen så ska jag bara grinda FR, spela mega tightagg. Går fan inte förlora då.

 

I sann B2B anda ;) Lycka till med spelet! Hoppas det vänder för dig nu och siffrorna i fortsättningen är jättegröna.

 

 

Tackar! :P Jo ska försöka byta färg på siffrorna ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ne nu skiter jag i jävla fixed, jävla skitspel som det ej går att vinna på. Är så jävla knäckt nu, ALLT verkligen ALLT har gått emot mig, dem har snackat om B2B riggen, struntsnack har jag tänkt, men fan, nu tror jag verkligen på den.

 

*JJ utan överkort möter KK,

*QQ utan överkort möter KK,

* KK utan överkort möter AA,

* KK möter 77 som setar,

*AA möter 10,10 som settar.

*Tp blir runner runner split då bordet färgar sig 2 gånger.

* Jag har nötstege, han rivrar kåk,

* jag rivrar nästnöten, han rivrar nöten.

*Precis nu i en SnG AJ torsk mot A5 på bubblan.

* nu i handen efter mot samma snubbe, AK torsk mot A3

*AA torsk mot KQ all in på KXX flop.

* Jag och Fi har färgdrag, vi missar men han får par med lägre kort.

 

Detta är ett axplock av alla hemskheter. Ärligt talat, nått på detta nätverket står ej rätt till. Detta är helt jävla perverst.

 

 

:evil::evil::evil::evil::cry::cry::cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äh måste sammanfatta, känns bättre att veta hur det ligger till..

 

Spel:

Dag 1:-$5

Dag 2:-$51

Dag 3:-$210

 

1:10:+$341

2:10:-$266

Tot: +$75

------------------------------------------

Bonus:

1. Betfred $250

2. River Belle $125

3: Absolute poker 570$ kvar av 750$

4: Sun poker $90

5: Topranked poker 600€ bonus (300 vip av 3000)

 

 

Bonusar:$645

------------------------------------------

 

Siter:

Betfred: $54

Neteller: $29

Absolute: $743 varav skottpengar 124$

Sun poker: $407

Topranked: $481

 

- lånat pengar utanför rullen som ska dras bort.

 

------------------------------------------

 

Totalt

BR start: $250

BR nu:$970

 

Fortfarande +720$, men rullen fick sig en ordentlig fetsmäll :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har tiltat lite nu :D Satte in 200$ på poker exchange. Började att lira 1/2, blev utdragen hela tiden. Lirade då lite 2/4 omaha HI/LO. +- där ungefär. Satte mig på 5/10 fixed, överlever 2 all in på rivern i 100$ pott. Vinner upp till 180 för att sedan torska ner till 65. Går då ner i nivå till 3/6. Vinner upp stadigt, blir utdragen tappar ner, drar ut 2 gånger irad och har nu 150$ och ska ta en matpaus.. Blir nog antagligen 10€ SnG imöra på B2B, få upp rullen lite ;) Iförsig så har jag X.at 3 st sånna idag, men två var på ren otur :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...