Gå till innehåll

Lås denna!


DaPine87

Recommended Posts

  • Svars 299
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Känns som jag vill hora de andra Ipoker sidorna med :D Dem har större bonusar men mkt svårare. men spelarna suger ju så enormt stenhårt så jag horar nog till mig dem ändå efter att jag tagit river belle och paradise bonusarna.. Sen så väntar man ju även på en reload från stars :D

 

Äre nån som har clearat nån bonus från nån annan site än betfred på Ipoker nätverket och kan säga hur dem är?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som jag vill hora de andra Ipoker sidorna med :D Dem har större bonusar men mkt svårare. men spelarna suger ju så enormt stenhårt så jag horar nog till mig dem ändå efter att jag tagit river belle och paradise bonusarna.. Sen så väntar man ju även på en reload från stars :D

 

Äre nån som har clearat nån bonus från nån annan site än betfred på Ipoker nätverket och kan säga hur dem är?

 

jag spelade cdpoker för att få po2 det var sjukt segt på 0.5/1

riktigt dålig bonus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som jag vill hora de andra Ipoker sidorna med :D Dem har större bonusar men mkt svårare. men spelarna suger ju så enormt stenhårt så jag horar nog till mig dem ändå efter att jag tagit river belle och paradise bonusarna.. Sen så väntar man ju även på en reload från stars :D

 

Äre nån som har clearat nån bonus från nån annan site än betfred på Ipoker nätverket och kan säga hur dem är?

 

jag spelade cdpoker för att få po2 det var sjukt segt på 0.5/1

riktigt dålig bonus

 

damn ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade kanske 1.5H nu. Plussa 15$ men borde vart en hel del till.

Först AA mot en aggro fisk. Vi cappar preflop, capar flop, och på turn sätter han hålstegen med A,10 :) Skojjigt värre ;) Sen handen efter så får jag AA igen, och jag och snubben som drog ut med A,10 capar pre igen, samtidigt får jag KK på ett annat bord, men helt plötsligt så händer inget, allt stannar upp, och jag inser att första disconecten på betfred inte kunde kommit olägligare.. Är ju disconect protection så när jag kommer in igen så ser jag att jag har ca 1$ mer än före disconecten, skoj :D ...lr inte :cry:

 

Plussar allafall trots en del motgångar. Är ju dock värd lite otur efter en hel del tur :lol: Fast 15BB är ju fortfarande riktigt bra, man börjar bli lite bortskämd 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som jag vill hora de andra Ipoker sidorna med :D Dem har större bonusar men mkt svårare. men spelarna suger ju så enormt stenhårt så jag horar nog till mig dem ändå efter att jag tagit river belle och paradise bonusarna.. Sen så väntar man ju även på en reload från stars :D

 

Äre nån som har clearat nån bonus från nån annan site än betfred på Ipoker nätverket och kan säga hur dem är?

 

jag spelade cdpoker för att få po2 det var sjukt segt på 0.5/1

riktigt dålig bonus

 

Hur går ditt lir på betfred förresten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir lite turneringar ikväll :D

 

20.00: 5.5$ Omaha PL med rebuys

20.30: 11$ texas NL freezout

21.00: 5.5$ texas NL freezout

 

Sen blir det 3 bord 0.5/1 fixed samtidigt :D

 

EDIT: Blir bara 2 st 0.5/1 fixed bord samtidigt, vill ha hela övre delen av skärmen till turneringsfönstret, där jag ska ha fokus ju :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CG började bra med en floppat nötstege mot ett set och en stege mot en tvåpar eller nått. Sen så hade jag lite oflyt när en snubbe bet synade flop och turn med hålstegdraget och träffa på rivern såklart :) Men man kan ju inte klaga, dem får gärna fortsätta med det :D Pluss ca 30$ ändå hitils.

 

Klonka fethårt i omaharullen. Fick AK5X double suited. En miniraisade i tidig poss och sen en massa limpers, jag pottade på knappen, en av limparna ställde och jag var tvungen o syna. Han hade AAxx.

K på flopp och 5:a på turn :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Update:

Har ca 3K i omaha rullen, händer inget där..

 

Sen nästan ute ur 11$ freezouten, torska en 3 vägs allin som favorit..

 

Sen cashgamet är ja fortfarande pluss en hel del på, men backat en del på slutet. Minitilten förut när jag inte han med och JJ autofoldades och floppen innehöll J ;)

 

Edit: Ute ur omahan, suger riktigt hårt på det spelet :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte min turneringsdag. På omahan blev jag allmänt äga bara. Sen 11$ freezouten blev jag först utdragen i feeeeet 3-vägspott. Hade dock vunnit lite innan så hade ca 400 kvar, sen torskar jag A3 mot XX, men han hade typ bara 100 marker, sen kämpar upp mig lite och åker på, tror de är KX mot 3.5 som floppar färg :D Sen 5.5$ freezouten så lirar jag piss där jag ställer med överkort och hålpipan, han floppade trissen. Cashgamet täcker dock inköpen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som jag vill hora de andra Ipoker sidorna med :D Dem har större bonusar men mkt svårare. men spelarna suger ju så enormt stenhårt så jag horar nog till mig dem ändå efter att jag tagit river belle och paradise bonusarna.. Sen så väntar man ju även på en reload från stars :D

 

Äre nån som har clearat nån bonus från nån annan site än betfred på Ipoker nätverket och kan säga hur dem är?

 

jag spelade cdpoker för att få po2 det var sjukt segt på 0.5/1

riktigt dålig bonus

 

Hur går ditt lir på betfred förresten?

 

jodå det går bra, har gått upp till 1/2 då det går mycket snabbare att cleara bonusen där

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som jag vill hora de andra Ipoker sidorna med :D Dem har större bonusar men mkt svårare. men spelarna suger ju så enormt stenhårt så jag horar nog till mig dem ändå efter att jag tagit river belle och paradise bonusarna.. Sen så väntar man ju även på en reload från stars :D

 

Äre nån som har clearat nån bonus från nån annan site än betfred på Ipoker nätverket och kan säga hur dem är?

 

jag spelade cdpoker för att få po2 det var sjukt segt på 0.5/1

riktigt dålig bonus

 

Hur går ditt lir på betfred förresten?

 

jodå det går bra, har gått upp till 1/2 då det går mycket snabbare att cleara bonusen där

 

Därför jag ej har sett dig vid borden då ;) Hur är spelet och moståndet där jämfört med 0.5/1?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spel:

Dag 1:+$97

Dag 2:+$146

Dag 3:+$30

Dag 4:+$78

Vecka 1:+$351

-----------------------------------

Bonus:

1. Betfred 100%, 250$(80% klarat)

2. River Belle

3. paradise poker

4: Golden tiger(EV)

Bonusar:$0

-------------------------------------

Totalt

BR start: $250

BR nu:$601

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade ca 45 min på mestadelen 2 men också lite på 3 bord. Skulle egentligen lirat 4, men fanns bara 3 st 1/2 bord uppe :)

 

Spelet jämfört med 0.5/1 var det ju en del skillnad på. Dem var nästan lika dåliga i att ta värde av sina händer och synar ner för mycket och semibluffar knappt. Finns dock en del aggro spelare som lirar väldigt tricky som jag har haft lite problem med, har dock tightat till lite mot dem och låter dem betta åt mig istället ;) Blev några schyssta utdragningar åt båda hållen med, men jämna nog ut sig, kanske lite fördel till mig :D

 

+$57 allafall :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade precis en till session. I början när jag lirade 1/2 kändes det lite smånervöst, potterna var ju dubbelt så stora ;) Men nu börjar jag känna mig komfortabel. Lirade 4 st bord under ca 30 minuter och plussade ca 17$.

 

Ska iväg och träna fotboll nu men det blir mer grindande ikväll :D Hoppas hinna cleara bonusen innan jag går och lägger mig så att jag kan casha och så att pengarna förhoppningsvis finns på neteller imorn eftermiddag.

Är det nån som vet hur lång tid cashouts till neteller tar från betfred?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag läser dina Betfred äventyr känns det som att du skriver om mig!

 

Har också enormt stora framgångar på Betfreds 0.5/1 och 1/2 FL FR bord.

 

Vad nickar du?

 

Hehe, gött, tycker faktiskt det är snorenkelt motsånd :D Men jag har knappt lirat nåe FR så vi har nog ej mötts. DaPine87 nickar jag allafall. Vad nickar du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag läser dina Betfred äventyr känns det som att du skriver om mig!

 

Har också enormt stora framgångar på Betfreds 0.5/1 och 1/2 FL FR bord.

 

Vad nickar du?

 

Rätt skönt att man inte känner någon press när man ska börja spela på BetFred snart :D

 

Du kommer krössa dem också :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...