prookelito Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2008 Någon som vet vart man hittar deras övermörk bord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2008 Någon som vet vart man hittar deras övermörk bord? Troligtvis har dom inte lagt upp något ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2008 På navigatorn på svenskaspel har jag 300, men på mitt konto endast 36 kronor. Hur fan får man ut dom dära 300? Peace! Du har nog en spelgräns på 300 kvar att förlora denna dag/vecka/månad/år? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheCop Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2008 Någon som vet var man kan ändra på ljudet då korten delas ut på SS? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ProToss Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2008 Troligtvis har dom inte lagt upp något ännu. Nu har dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2008 Övermörk är ju rätt sweet när man är tre vid bordet känns det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kausti Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2008 På navigatorn på svenskaspel har jag 300, men på mitt konto endast 36 kronor. Hur fan får man ut dom dära 300? Peace! Logga ut från klienten så överförs pengarna till ditt konto där du kan ta ut cash. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Driver Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2008 På navigatorn på svenskaspel har jag 300, men på mitt konto endast 36 kronor. Hur fan får man ut dom dära 300? Peace! Står det "Kvar att spela för: 300 kr" i navigatorn? Det är inte pengar du har utan så mycket pengar du har tillåtit dig att förlora Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Quicker Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2008 Står det "Kvar att spela för: 300 kr" i navigatorn? Det är inte pengar du har utan så mycket pengar du har tillåtit dig att förlora Känner mig som en vilsen apa i ett köpcentrum - tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zaixer Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2008 jösses går det inte att posta blinds automatiskt på straddle borden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2008 jösses går det inte att posta blinds automatiskt på straddle borden? svenskaspel uppdaterar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2008 Är det bara mina HHs som har ändrat tidsformat från svenska till engelska? Detta gör att HH Converter konverterar filerna på fel sätt. Behövs en ny version av HH Converter isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 kassa knappen var riktigt bra av dem att lägga in! Straddleborden ger jag ingen kommentar på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tope78 Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 Jodå, men checkboxen för att automatiskt posta blinds är visst flyttad till inställningar menyn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 Spelade någon timme på ett övermörksbord igår, det var ingen som övermörkade en enda gång . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fraiser Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 Spelade någon timme på ett övermörksbord igår, det var ingen som övermörkade en enda gång . INGEN!! Varför gjorde inte du det då!?!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 Går det att få igång pokertracker 3 till SvS? Isåntfall, någon som har en länk till en guide eller någe? Om det inte går att få igång PT3 så får ni gärna posta en länk till PT2 guide. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 Jag verkligen älskar när de bara stänger ner ett bord man spelar på helt utan anledning! Så underbart när man är halvtiltad och fisken har ens pengar.. :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :ola: :ola: :ola: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
geten1 Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 Är det nån som vet hur PT klarar att importera en hand med övermörk, går det problemfritt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 Fler än jag som inte kommer in? Kan inte ens kan öppna klienten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 Fler än jag som inte kommer in? Kan inte ens kan öppna klienten... Inga problem för mig och 3000 andra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 Inga problem för mig och 3000 andra.. Knepigt. Den försöker uppdatera men stänger ner varje gång den verkar vara klar. Kan det vara Vista som är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tundeg Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 Knepigt.Den försöker uppdatera men stänger ner varje gång den verkar vara klar. Kan det vara Vista som är felet? kör som administratör Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 Går det segt för er med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2008 kör som administratör Hjälper inte. Kommer till instalation 1 av 3 sen stängs klienten ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts