swalc Postad 16 Mars , 2007 Rapport Share Postad 16 Mars , 2007 Räknar PT fram bästa budet? Nej, men man använder PT för att (själv) beräkna bästa budet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 16 Mars , 2007 Rapport Share Postad 16 Mars , 2007 Jag funderar på om det verkligen är OK att ladda in hh, i exempelvis poker tracker, från svenska spel för att få koll på hur ens motståndare spelar (genom PT-statistik som exempelvis pre-flop raise %). På SS:s sajt kan man läsa följande: "Det är inte tillåtet för spelare att för beräkning av bästa bud använda pokerrobotar, dataprogram eller andra liknande hjälpmedel." Jag tolkar detta som att det är fusk att använda PT (eller andra datorprogram) för att analysera motspelare. Tycker ni att man kan tolka regeln på något annat sätt? Reagerar också på detta. Varför ha en massa regler när dom inte vidtar några åtgärder mot folk som kör med program? Dom har ju själva medvetet köpt in en klient där dom vet att p-tracker fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morsan Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 funkar väl inte utan att göra hh converter på sin historik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AceKing Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Finns det några skins för SvenskaSpels pokerbord. Eller kan man redigera det hemska pokerbordet själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freesco Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Finns det några skins för SvenskaSpels pokerbord.Eller kan man redigera det hemska pokerbordet själv? Finns inte, desvärre.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Har upptäckt att om man vill spela en sng och markerar den man vill spela och sedan en sng i listan försvinner så flyttas även min markering till en annan sng. Råkade regga mig på fel sng när jag skulle spela. Det är så uselt att man nästan skrattar åt det. Fler som har det problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-ULLIZ- Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Hm varför stänger Svenska Spel kl 2:00 i dag då, något med framflyttningen av klockan att göra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
413x4nd3r Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 "Med anledning av övergången till sommartid natten till söndag håller Svenska Spels Poker stängt 02.00-06.00. Vi passar då även på att utföra tekniskt underhåll. Därför kommer den stängning som normalt görs för tekniskt underhåll på onsdagar utgå natten mellan 27/3 och 28/3." Fan va förbannad jag blir, provar att logga in vid 01.30, funkar inte, går in och läser att dom ska stänga klockan två.. Är SvS ens vinstdrivande?! Hur fan kan dom stänga i fyra timmar en lördagnatt för att fixa sommartid?! Skandal! Partypoker som hade 75000 spelare att få en klient att funger för, kunde stänga max ett par timmar, då vid passande tid (sverige/europa; mitt på dagen vilket natt/morgon USA).. Något är ruttet i SvS ledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Någon här som lirar Sverigerankingen och isåfall hur ligger ni till på rankingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Pallar inte läsa igenom allt här, men går det någonstans att ändra så man itne spelar med kronor? Kommer ihåg att jag testade SvS när dom lanserade pokern och tyckte det va mkt jobbigt med kronor, jag är fast i att tänka om i dollar eller euro. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Nej det går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mattzon Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Hämtad från Cicci's krönika: Jag kan redan nu berätta att små fåglar har viskat i mina öron om en stor nyhet i klienten. Det enda jag kan avslöja är att jag vet att den är efterlängtad och kommer bli oerhört uppskattad. Någon som vet vad det kan vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hyler Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Någon som vet vad det kan vara? Jag hoppas på bättre lobby, att man kan sortera bättre. "Nej, jag vill inte se 5-mannabord just nu. Inte Turbo heller. Inte intresserad av högre än 10/20." Vid borden hoppas jag på bättre (större) informationsruta med vad som hänt i given och gärna några tidigare också (mer scrollback). Smidigare handhistorik. Fast, med tanke på Svenska Spels stil så är väl nyheten nåt i stil med "NU MED SNABBLÄNKAR TILL PICK'N'CLICK-LOTTERIERNA!!!". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Hehe, ja nu är ju klienten något av ett skämt. Tittar in för första gången på knappt ett år, och de har inte fixat nåt av allt det idiotiska i den. Istället har de lagt till att man ser vad man slängde Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freesco Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Har upptäckt att om man vill spela en sng och markerar den man vill spela och sedan en sng i listan försvinner så flyttas även min markering till en annan sng.Råkade regga mig på fel sng när jag skulle spela. Det är så uselt att man nästan skrattar åt det. Fler som har det problemet? Yepp, och jag har ringt SvS tidigare och anmärkt felet. Det är ett bra tag sedan som jag ringde, flera månader... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gurravasa Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Vet någon nån mer sajt med 5-max limit spel där bettandet inte cappas HU, som på SvS? Jag gillar SvS men lite dåligt med lirare på SH-limit över 5/10. Gillar oändliga bet-race på river också... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fraallan Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Vet någon nån mer sajt med 5-max limit spel där bettandet inte cappas HU, som på SvS? Jag gillar SvS men lite dåligt med lirare på SH-limit över 5/10. Gillar oändliga bet-race på river också... Varför gilla det på rivern? 9/ 10 gånger sitter ni båda på nöten och betalar bara massa extra rake... . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 resizable fönster Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gelan Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Vad rekomenderar ni för BR short handed 2.5/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Vad rekomenderar ni för BR short handed 2.5/5 Det beror först och främst på om du tänkt köpa in med 100bb eller 200bb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gelan Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 100 x bb Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Love2Tilt Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 Tycker man bör ha runt 20k..men känner du dig bekväm med mindre kan du nog gå upp vid 15k..men det bästa är väl att gå upp när du känner dig redo och kan lira bra poker utan att vara rädd att förlora ett inköp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 100 x bb Jag skulle rekommendera att du väntar lite så att du kan känna dig bekväm att spela med maxinsats. Tycker att man får en klar edge av att stoppa in max. Det är även mer respekt. Detta är givetvis mina högst egna uppfattningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
413x4nd3r Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 Önskar verkligen att dom kommer fixa så att borden blir resizeable (som PartyPoker).. skulle heller inte skada om dom fixade bättre sorteringsmöjligheter i lobbyn.. men som sagt, vill kunna lira 4 bord utan överlappning på min 1680*1050 skärm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lazzeman Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 Önskar verkligen att dom kommer fixa så att borden blir resizeable (som PartyPoker).. skulle heller inte skada om dom fixade bättre sorteringsmöjligheter i lobbyn.. men som sagt, vill kunna lira 4 bord utan överlappning på min 1680*1050 skärm Skulle vilja det med min på 1920x1200...aningen irriterande att det inte går... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts