Hangoover9 Postad 10 Mars , 2017 Rapport Share Postad 10 Mars , 2017 Tjena, jag minns koivu la upp något blogginlägg om att turnerningsrankingfinalerna är borta på svenska spel. Hittar inte den informationen nånstans. Spelar man bara för äran nu eller är det något annat pris? Nån som kan bekräfta/dementera? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FARBAUTE Postad 10 Mars , 2017 Rapport Share Postad 10 Mars , 2017 Tjena, jag minns koivu la upp något blogginlägg om att turnerningsrankingfinalerna är borta på svenska spel. Hittar inte den informationen nånstans. Spelar man bara för äran nu eller är det något annat pris? Nån som kan bekräfta/dementera? Enbart äran.. Info finns nånstans på hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saerdna Postad 10 Mars , 2017 Rapport Share Postad 10 Mars , 2017 Fler som har problem med att sätta sig vid bord där det är platser tomma samt fylla på med pengar till borden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FARBAUTE Postad 10 Mars , 2017 Rapport Share Postad 10 Mars , 2017 Fler som har problem med att sätta sig vid bord där det är platser tomma samt fylla på med pengar till borden? Driftstörning just nu. Så problem för alla. "Tålamod" önskas enligt supporten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PIMM95 Postad 10 Mars , 2017 Rapport Share Postad 10 Mars , 2017 Jag kunde inte sätta mig och nu kommer jag inte ens in på klienten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Råbään Postad 10 Mars , 2017 Rapport Share Postad 10 Mars , 2017 Jag kan inte heller logga in. Och om jag väl kommer in kan jag sätta mig på 5 bord men kan bara köpa in på 1 för att på de andra står det att det är tekniskt fel. JAHAAAAAAAAA! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 10 Mars , 2017 Rapport Share Postad 10 Mars , 2017 reggad till 200ingen som ska starta nu... men inget bord hoppar upp, och i lobbyn ser man inga bord för den turren heller.... Någon som surrat med supporten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FARBAUTE Postad 10 Mars , 2017 Rapport Share Postad 10 Mars , 2017 reggad till 200ingen som ska starta nu... men inget bord hoppar upp, och i lobbyn ser man inga bord för den turren heller.... Någon som surrat med supporten? Yes, skrev på förra sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Råbään Postad 10 Mars , 2017 Rapport Share Postad 10 Mars , 2017 Supporten stänger 19.00 på vardagar. Försökte chatta med dom klockan 18.55 men jag var välkommen tillbaka på måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 10 Mars , 2017 Rapport Share Postad 10 Mars , 2017 Supporten stänger 19.00 på vardagar. Försökte chatta med dom klockan 18.55 men jag var välkommen tillbaka på måndag. haha ja bara logga ut o gå hem för dom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerome Postad 10 Mars , 2017 Rapport Share Postad 10 Mars , 2017 lol hur ska man ha koll på saldot när man byter bord 10-20 gånger. Har svårt att lita på svs när jag har massa räkningar som ska betalas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HwardShore Postad 10 Mars , 2017 Rapport Share Postad 10 Mars , 2017 Driftstörning just nu. Så problem för alla. "Tålamod" önskas enligt supporten. När svs vill att man ska ha tålamod... Det kan ta veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
str1ke Postad 10 Mars , 2017 Rapport Share Postad 10 Mars , 2017 Bara jag som inte kan registrera fredags-fighten? Får felmeddelande som säger att "Det går inte registrera dig på turneringen. En registrering eller avregistrering pågår redan" Kan anmäla andra turneringar dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 10 Mars , 2017 Rapport Share Postad 10 Mars , 2017 Så det är standard att det fattas pengar efter en session? När brukar det korrigeras? Något man behöver fixa med på egen hand? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
str1ke Postad 10 Mars , 2017 Rapport Share Postad 10 Mars , 2017 Bara jag som inte kan registrera fredags-fighten? Får felmeddelande som säger att "Det går inte registrera dig på turneringen. En registrering eller avregistrering pågår redan" Kan anmäla andra turneringar dock. Kundservice säger att det beror på de tekniska problemen som finns just nu. Detta trots att jag kan regga andra turneringar och att andra kan regga den turneringen jag misslyckas med att regga. Verkar väldigt skakigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checkfold Postad 10 Mars , 2017 Rapport Share Postad 10 Mars , 2017 Bara jag som inte kan registrera fredags-fighten? Får felmeddelande som säger att "Det går inte registrera dig på turneringen. En registrering eller avregistrering pågår redan" Kan anmäla andra turneringar dock. Samma problem här. Pratade med support och de sade att de har stängt registrering för vissa turneringar då de har haft driftstörningar. Osäkert när de öppnar upp dem så det är bara att hoppas på att de gör det innan registreringen stänger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checkfold Postad 10 Mars , 2017 Rapport Share Postad 10 Mars , 2017 Kundservice säger att det beror på de tekniska problemen som finns just nu. Detta trots att jag kan regga andra turneringar och att andra kan regga den turneringen jag misslyckas med att regga. Verkar väldigt skakigt. Det skumma är att jag ser att antalet spelare ökar nu under tidens gång så registreringen verkar inte vara helt stängd. Glömde fråga support om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
str1ke Postad 10 Mars , 2017 Rapport Share Postad 10 Mars , 2017 Det skumma är att jag ser att antalet spelare ökar nu under tidens gång så registreringen verkar inte vara helt stängd. Glömde fråga support om det. Jag frågade om det och då sa hon att de tekniska problemen drabbar spelare på olika sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerome Postad 10 Mars , 2017 Rapport Share Postad 10 Mars , 2017 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checkfold Postad 10 Mars , 2017 Rapport Share Postad 10 Mars , 2017 Jag frågade om det och då sa hon att de tekniska problemen drabbar spelare på olika sätt. Provade du att regga dig mellan 19-1930 första gången? Det gjorde jag. Då var problemet ett annat, spelgränserna kunde inte laddas. Jag undrar om det beror på detta, att jag redan försökt regga mig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
str1ke Postad 10 Mars , 2017 Rapport Share Postad 10 Mars , 2017 Provade du att regga dig mellan 19-1930 första gången? Det gjorde jag. Då var problemet ett annat, spelgränserna kunde inte laddas. Jag undrar om det beror på detta, att jag redan försökt regga mig då. Ja, jag fick det felet i samband med att jag reggade första gången. Därefter fungerade det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 10 Mars , 2017 Rapport Share Postad 10 Mars , 2017 Gick på toa och blev som vanligt utkastad från alla bord, pengarna som var på bordet försvann också såklart, och uppdateras ej i cashiern... good times... fattar inte hur otroligt jävla inkompetenta de kan vara. Hört talas om att testa en produkt innan den lanseras kanske.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chipstutten Postad 10 Mars , 2017 Rapport Share Postad 10 Mars , 2017 Angående det här med att pengar försvinner från kontot. Tror ni att det är en automatisk delay att pengarna kommer tillbaka eller sitter det anställda på svs som fibrilt sköter detta för hand? Om det inte är automatiskt blir ja mörkrädd Mvh halva rullen i cyberrymden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mark10 Postad 10 Mars , 2017 Rapport Share Postad 10 Mars , 2017 Deg borta från de tre bord jag lämnat senaste timmen. Herrejävla gudar. Nu är det bara att packa upp den gamla klienten igen. Det här ju inte säkert på något sätt att spela på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checkfold Postad 10 Mars , 2017 Rapport Share Postad 10 Mars , 2017 Usch vad trött man blir... började på svs i slutet av 2016 efter 5 års uppehåll från siten. Har det varit liknande problem innan den nya plattformen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts