nKLT- Postad 8 November , 2015 Rapport Share Postad 8 November , 2015 Är det några som fortfarande upplever problem med att komma in? Jag kan inte öppna klienten utan får, innan steg 1 avslutas, "Fel vid anslutning, försök igen senare". Ringde supporten men de sa att de inte har några rapporter om fler som har samma problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
orpon Postad 8 November , 2015 Rapport Share Postad 8 November , 2015 Problemet med överbelastningsattacker är väl att det är extremt svårt att försvara sig mot utan att stänga ner allt? Det är ingen liten bugg i koden direkt. Nu skall du inte underskatta random pokerspelare. De flesta av dem är nämligen experter på hur man skyddar sig mot DDoS attacker:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
orpon Postad 8 November , 2015 Rapport Share Postad 8 November , 2015 Är det några som fortfarande upplever problem med att komma in? Jag kan inte öppna klienten utan får, innan steg 1 avslutas, "Fel vid anslutning, försök igen senare". Ringde supporten men de sa att de inte har några rapporter om fler som har samma problem... Funkar utmärkt för mig att logga in. Macbook, inte tidigare inloggad idag. Kan det vara så att din klient anses inloggad. Ett känt problem med BossMedia klienten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
El Helado Patata Postad 9 November , 2015 Rapport Share Postad 9 November , 2015 Har inte funkat för mig på flera dagar men jag har väl inte försökt testa varje timma direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonnieDarko1 Postad 11 November , 2015 Rapport Share Postad 11 November , 2015 (redigerade) Varför, åh varför har ni ändrat uttagstiderna? Det har ju varit oerhört guld att kunna ta ut en summa innan midnatt och sedan kika in på bankkontot kl 12 dagen efter och se att degens ligger där snyggt och prydligt. Kan verka oerhört i-landsligt i dessa kristider, men jag vill bara ha ett svar på varför ni ändrat rutinerna (igen). /naiva_ivan behöver handla mat Redigerad 11 November , 2015 av DonnieDarko1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 11 November , 2015 Rapport Share Postad 11 November , 2015 Varför, åh varför har ni ändrat uttagstiderna? Det har ju varit oerhört guld att kunna ta ut en summa innan midnatt och sedan kika in på bankkontot kl 12 dagen efter och se att degens ligger där snyggt och prydligt. Kan verka oerhört i-landsligt i dessa kristider, men jag vill bara ha ett svar på varför ni ändrat rutinerna (igen). /naiva_ivan behöver handla mat Funka för mig ett dygn. Snabbast i världen ss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonnieDarko1 Postad 11 November , 2015 Rapport Share Postad 11 November , 2015 Funka för mig ett dygn. Snabbast i världen ss Ah, skulle precis skriva att: jag tog en kik igen på mitt utarmade konto och visst tusan hade en insättning av "Sv spel" gjorts. Aldrig varit med om att det trillat in "så sent" förut. Mat på bordet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CharlesRane Postad 11 November , 2015 Rapport Share Postad 11 November , 2015 Vilken bank har ni om man får fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonnieDarko1 Postad 11 November , 2015 Rapport Share Postad 11 November , 2015 Vilken bank har ni om man får fråga? Swedbank. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr_Anonymous Postad 11 November , 2015 Rapport Share Postad 11 November , 2015 Jag tog ut pengar igår fick in dem runt 16.30-17 tiden idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 11 November , 2015 Rapport Share Postad 11 November , 2015 Vilken bank har ni om man får fråga? Nordea:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebo Postad 11 November , 2015 Rapport Share Postad 11 November , 2015 Swedbank har alltid kommit dagen efter på eftermiddagen om man cashar innan 00.00. Tills igår då de dök upp redan kring lunch, nytt rekord Mycket kan man beskylla svs för men uttagen är de bäst på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonnieDarko1 Postad 11 November , 2015 Rapport Share Postad 11 November , 2015 Swedbank har alltid kommit dagen efter på eftermiddagen om man cashar innan 00.00. Tills igår då de dök upp redan kring lunch, nytt rekord Mycket kan man beskylla svs för men uttagen är de bäst på Märkligt, jag har i 99 fall av 100 fått in det mellan 11 och 12, första gången idag det trillade in efter 16 som sagt. SvS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WannaSeeMyPig Postad 12 November , 2015 Rapport Share Postad 12 November , 2015 Klickade på runt på olika sätt att placera borden och nu hoppar alla runt som fan varje gång jag får upp ett nytt bord eller blir flyttad. Hur fan fixar jag det? Försökt att ändra och sen klicka samma igen som något stäng av men fungerar icke. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 13 November , 2015 Rapport Share Postad 13 November , 2015 Klickade på runt på olika sätt att placera borden och nu hoppar alla runt som fan varje gång jag får upp ett nytt bord eller blir flyttad. Hur fan fixar jag det? Försökt att ändra och sen klicka samma igen som något stäng av men fungerar icke. Inställningar - Allmänna Inställningar - Layout - kryssa i Inget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 13 November , 2015 Rapport Share Postad 13 November , 2015 Inställningar - Allmänna Inställningar - Layout - kryssa i Inget Någon som har koll på när pokern funkar utomlands !? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 14 November , 2015 Rapport Share Postad 14 November , 2015 efter sm förmodligen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ponttuss Postad 15 November , 2015 Rapport Share Postad 15 November , 2015 Tänkte spela min första turnering, sm plo8. Allvarligt, vem är turnerningsansvarig på SVS, 10max är berövligt i alla format men ännu värre i ett 4korts spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheGrinder Postad 3 December , 2015 Rapport Share Postad 3 December , 2015 Man kan inte längre kolla sharkscope för svs, uppdateras inget sen nån vecka typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonnieDarko1 Postad 3 December , 2015 Rapport Share Postad 3 December , 2015 Man kan inte längre kolla sharkscope för svs, uppdateras inget sen nån vecka typ Min polare har också problem med det, men för egen del så uppdaterar det som vanligt. Vi har inte hittat någon lösning, men jag har dock upplevt vissa buggar när jag använder Chrome. Vad använder du för webbläsare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheGrinder Postad 3 December , 2015 Rapport Share Postad 3 December , 2015 Min polare har också problem med det, men för egen del så uppdaterar det som vanligt. Vi har inte hittat någon lösning, men jag har dock upplevt vissa buggar när jag använder Chrome. Vad använder du för webbläsare? Okej. Kör Chrome sen ett par månader. Är det nått som hoppar till sig och det man spelat finns med då tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheGrinder Postad 3 December , 2015 Rapport Share Postad 3 December , 2015 Har för mig det var samma nån vecka under förra årets sm lr om det var året innan. Inte så att svs för att skydda sig mot attacker spärrar "nått" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 3 December , 2015 Rapport Share Postad 3 December , 2015 Det är för svs är stängt mot utlandet för tillfället, bör va tillbaka efter sm nångång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheGrinder Postad 3 December , 2015 Rapport Share Postad 3 December , 2015 Det är för svs är stängt mot utlandet för tillfället, bör va tillbaka efter sm nångång Tack. Tror du det som är spelat loggas då? Om du får gissa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonnieDarko1 Postad 3 December , 2015 Rapport Share Postad 3 December , 2015 Okej. Kör Chrome sen ett par månader. Är det nått som hoppar till sig och det man spelat finns med då tro? Grafer försvinner, jag kan inte söka på nick eller klicka på andra flikar. Allmänt buggigt bara. Det är för svs är stängt mot utlandet för tillfället, bör va tillbaka efter sm nångång Men som nu: Min polare sitter i Serbien med VPN och lirar, jag söker på hans nick, men kan bara se resultat fram till 25 november. Jag söker därefter på en drös andra som jag vet har spelat exempelvis igår och då kan jag se samtliga resultat. Är det då en slump att just serbens resultat inte visas, eller varför kan man se vissa och inte andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts