Lassis Postad 14 Juni , 2015 Rapport Postad 14 Juni , 2015 Hur f-n ser man motståndarens muckade hand vid showdown på SS, utan PT/HM? Va längesen jag spelade här märker jag... Citera
Soni Postad 14 Juni , 2015 Rapport Postad 14 Juni , 2015 Hur f-n ser man motståndarens muckade hand vid showdown på SS, utan PT/HM? Va längesen jag spelade här märker jag... Du kan aldrig se en muckad hand vid SD om inte spelaren ifråga väljer att visa. Citera
Lassis Postad 14 Juni , 2015 Rapport Postad 14 Juni , 2015 Skit. Har för mig att det gick förut... Citera
BlackSmp Postad 16 Juni , 2015 Rapport Postad 16 Juni , 2015 Skit. Har för mig att det gick förut... Det var nog på någon annan site än SvS. Citera
z4muz Postad 16 Juni , 2015 Rapport Postad 16 Juni , 2015 Var det inte så att man såg muckade kort under en kort period? men att dom återgick till det gamla vanliga igen, att man inte kan se hålkort vid muck? Citera
Nebo Postad 16 Juni , 2015 Rapport Postad 16 Juni , 2015 Var det inte så att man såg muckade kort under en kort period? men att dom återgick till det gamla vanliga igen, att man inte kan se hålkort vid muck? Ja , man har kunnat se motståndarens hålkort under cirka ett dygn i svenska spels historia, detta i samband med en större uppdatering som gick fel och misstaget korrigerades snabbt. Citera
kungcallgustav Postad 16 Juni , 2015 Rapport Postad 16 Juni , 2015 Vad är anledningen till detta? Att det ska bli mindre grindvänligt eller finns det en annan orsak? Citera
Galvanizer Postad 16 Juni , 2015 Rapport Postad 16 Juni , 2015 Vad är anledningen till detta? Att det ska bli mindre grindvänligt eller finns det en annan orsak? Spela live så förstår du! Citera
Testi Postad 17 Juni , 2015 Rapport Postad 17 Juni , 2015 Alltid lika orolig att de inte ska lyckas få igång klienten igen efter att den stängts ned Citera
kungcallgustav Postad 17 Juni , 2015 Rapport Postad 17 Juni , 2015 Spela live så förstår du! Tack för hinten. Eftersom jag inte spelat mycket live så skulle jag fortfarande vilja ha svar på min fråga. Citera
Soni Postad 17 Juni , 2015 Rapport Postad 17 Juni , 2015 Tack för hinten. Eftersom jag inte spelat mycket live så skulle jag fortfarande vilja ha svar på min fråga. Om du bryr dig det minsta om ditt eget spel så vill du gärna kunna mucka typ alltid. Men om du är för denna funktion och aldrig muckar så får du gärna skriva vad du nickar Citera
kungcallgustav Postad 17 Juni , 2015 Rapport Postad 17 Juni , 2015 Om du bryr dig det minsta om ditt eget spel så vill du gärna kunna mucka typ alltid. Men om du är för denna funktion och aldrig muckar så får du gärna skriva vad du nickar Såklart. men på de nivåerna jag spelar så skulle jag mot sämre motstånd vinna mer på att se deras vid showdown, än vad jag skulle förlora på att visa mina. Snarare trott att det är en regel i holdem att båda visar vid allin .. tills jag började spela på svs. jag e fisk Citera
Govno Postad 21 Juni , 2015 Rapport Postad 21 Juni , 2015 Då var det dags igen...undrar hur länge folk kommer orka spela på sajten.. Citera
foogel Postad 21 Juni , 2015 Rapport Postad 21 Juni , 2015 SKIT SvS att krascha hela tiden, hoppas fan jag får tillbaka de 700-1300kr som jag hade ute i potter. Verkade krascha för de flesta så hoppas SvS har nå loggar så de kan skicka tillbaka pengarna till en. Citera
guldbyxorna Postad 21 Juni , 2015 Rapport Postad 21 Juni , 2015 Man blir knappast förvånad längre Citera
corgi Postad 21 Juni , 2015 Rapport Postad 21 Juni , 2015 Krascha hela tiden är väl att överdriva, även om det är störande så händer det ju inte speciellt ofta Citera
foogel Postad 21 Juni , 2015 Rapport Postad 21 Juni , 2015 Haha är det DDosing på G igen? Verkar som det.. Krascha hela tiden är väl att överdriva, även om det är störande så händer det ju inte speciellt ofta Heh mm, borde lagt till "idag". Frustrerad. Är det verkligen så här svårt att skydda sig mot DDos-attacker? Hänt flera gånger, går det inte att skydda sig? Citera
GTOGUDEN Postad 21 Juni , 2015 Rapport Postad 21 Juni , 2015 trist att nanoregsen ska börja ddosa bara för att jag snor alla pengar. skaffa ett liv nanoregs. Citera
Staash Postad 21 Juni , 2015 Rapport Postad 21 Juni , 2015 Är det ens lönt att fortsätta spela? Har någon av er någon erfarenhet av hur länge dessa jävla retards håller på? Snackar om personerna som sabbar med ddos-attacker om det nu var oklart. Citera
ölkaka Postad 22 Juni , 2015 Rapport Postad 22 Juni , 2015 Brukar det runna games på höga stakes (/100 +) när det sker ddos attacker? Fattar inte vrf man skulle vilja ddosa svs om man inte kan tjäna pengar på det i pokerspel. Citera
foogel Postad 22 Juni , 2015 Rapport Postad 22 Juni , 2015 Får se om det blir nå pengar tillbaka, känns inte allt för ljust. Kundservice ber mig ange HH# för händerna men det är väl omöjligt om händerna endast sparas på datorn efter handen är klar? Citera
starsonmars Postad 8 Juli , 2015 Rapport Postad 8 Juli , 2015 Pokertracker säger till mig att hälften av det jag vunnit på 45 k händer har jag betalat i rake. Är det så deprimerande? Citera
Drama Postad 8 Juli , 2015 Rapport Postad 8 Juli , 2015 Pokertracker säger till mig att hälften av det jag vunnit på 45 k händer har jag betalat i rake. Är det så deprimerande? Så är det förmodligen ja. Då har ändå svs marknadens lägsta rake(?). Såvida du inte är typ SNE på PS då. Citera
starsonmars Postad 8 Juli , 2015 Rapport Postad 8 Juli , 2015 Så är det förmodligen ja. Då har ändå svs marknadens lägsta rake(?). Såvida du inte är typ SNE på PS då. Mer värt att byta till en sida med ok rakeback? Citera
Recommended Posts