Starfitter Postad 11 December , 2013 Rapport Share Postad 11 December , 2013 haha så grisig ninjaupdate, well played svs well played Magisk update imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 11 December , 2013 Rapport Share Postad 11 December , 2013 Magisk update imo jovars, . Tycker inte det är fel även om det direkt sparkar mig i pungen, men är nog rimligt vänta sig mycket whine här inne på en stund då folk vaknat till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 11 December , 2013 Rapport Share Postad 11 December , 2013 Men lilla söta svenska spel, på vilket sätt blir det här bättre för någon? Ska vara så sjukt aktiv i lobbyn nu!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebo Postad 11 December , 2013 Rapport Share Postad 11 December , 2013 Vad har de gjort? Spelade några minuter men märkte ingen skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr_Anonymous Postad 11 December , 2013 Rapport Share Postad 11 December , 2013 Ja vad gjorde svs för uppdatering? Har varit inne i lobbyn i 1h nu utan att ens märka ett skit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 11 December , 2013 Rapport Share Postad 11 December , 2013 Imponerande svs, vem är geniet som kommer på allt detta? Han kan ju inte ha något ansträngande jobb iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr_Anonymous Postad 11 December , 2013 Rapport Share Postad 11 December , 2013 tror jag vet nu, satt på några HUbord och vart utkastad när ingen hade kommit på kanske 15-20min vafan??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 December , 2013 Rapport Share Postad 11 December , 2013 Vart irriterad först men det här måste typ vara bra. Är extremt oresonlig och kommer inte lägga ner men många regs kommer tröttna och inte vänta på action på svs längre = profit för mig. Varje uppdatering som är dålig för regs är bra för mig på något vis ändå, bara fortsätt såhär SvS. Grejen är bara att jag förstår inte hur tanken är att det ska skapa mer action vilket alla andra sidors förändringar har varit andra sidors mål. Det här är mer att skapa random irritation hos deras kunder, fantastiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 11 December , 2013 Rapport Share Postad 11 December , 2013 tänker exakt samma sak, det är ju i sin ordning att de mest inbitna(som alltid är vid datorn) skall belönas, än dem som sätter i system att vara afk halvsovandes i sängen hela dagarna och nätterna och vakna på bordstjutet. Visst kommer man sakna de ggr man drog laptopen till soffan och lirade lite ps3 men så är läget nu och det är bara att bita ihop och kavla upp ärmarna. Det snyggar upp lobbyn, och det försvårar för multiaccountarasen då de är lite mer jobb hålla igång borden Ser fram emot att bevittna hur smal och fin lobbyn är en vanlig dag och så gör T ett återbesök. Explosion utan dess like hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 11 December , 2013 Rapport Share Postad 11 December , 2013 Jag förstår inte varför ni inte har gjort detta mer smidigt? Låt det komma upp en popup som har 30 sekunders nertickning som man får trycka på "OK", istället för att låta dom randomförsvinna var 15e minut och sedan ska man sätta sig igen på borden. Det verkar helt hjärndött, ursäkta språket. Men fixa till detta lite smidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 December , 2013 Rapport Share Postad 11 December , 2013 Kan någon utveckla vad det är genierna har gjort denna gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 December , 2013 Rapport Share Postad 11 December , 2013 Sitter man på ett bord >x minuter (30 kanske?) utan att spela så förlorar man sin plats vid bordet. Allt som är dåligt för bummare är bra för poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 December , 2013 Rapport Share Postad 11 December , 2013 Sitter man på ett bord >x minuter (30 kanske?) utan att spela så förlorar man sin plats vid bordet. Allt som är dåligt för bummare är bra för poker And here I thought we were friends. Men agree! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 December , 2013 Rapport Share Postad 11 December , 2013 Sitter man på ett bord >x minuter (30 kanske?) utan att spela så förlorar man sin plats vid bordet. Allt som är dåligt för bummare är bra för poker Haha ok, trodde såklart direkt att det var något sjukt! Detta är fan vettigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 December , 2013 Rapport Share Postad 11 December , 2013 Haha ok, trodde såklart direkt att det var något sjukt! Detta är fan vettigt. Fast nu måste svs trolla, jag kan inte sitta mer än 2 sek innan jag blir utkastad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kolle11 Postad 11 December , 2013 Rapport Share Postad 11 December , 2013 Alltså helt ärligt, vem är det som står för utvecklingen av klienten på svs? Det går inte att sitta själv på ett femmax bord mer än typ 20 sekunder sen kickas man ut. Hur ska man kunna starta nya bord? jävla skämt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 December , 2013 Rapport Share Postad 11 December , 2013 Nu har det spårat. Verkar som man blir kickad efter 2 min? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
YummiKnullarAlla Postad 11 December , 2013 Rapport Share Postad 11 December , 2013 (redigerade) -- Redigerad 30 Juni , 2016 av YummiKnullarAlla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 11 December , 2013 Rapport Share Postad 11 December , 2013 20 min däromkring är en vettig line, 2 min, 30s not so much! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenska Spel Postad 11 December , 2013 Rapport Share Postad 11 December , 2013 Hej, Som några av er märkt har vi i natt uppdaterat klienten. Angående den förändring som blivit med att bordet stängs ner efter 15 minuter av inaktivt spel så är detta en funktionalitet inte var menat att gå ut och vi kommer gå tillbaks som de varit innan servicefönstret inom kort. Funktionen kommer möjligtvis att återinföras i framtida uppdateringar men inte utan att vi hört era åsikter om detta innan. För den har ett syfte och vi uppskattar era synpunkter på den även om det inte var för avsikt att lansera denna förändring idag. Uppdateringen har även medfört en förbättring i handhistoriken som förhoppningsvis ska hjälpa de som upplevt besvär med att få den att fungera. Har ni märkt att detta blivit bättre eller om det är samma problem uppskattar vi om ni säger till. Hoppas ni får en trevlig fortsättning på onsdagen, Mvh/ Niklas - Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr_Anonymous Postad 11 December , 2013 Rapport Share Postad 11 December , 2013 15min???? Jag blir utkastad nu efter knappt 5sekunder varje gång, hinner knappt köpa in innan jag blir utkastad från bordet.. edit: schysst, tog 15-20sek nu.. går framåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
YummiKnullarAlla Postad 11 December , 2013 Rapport Share Postad 11 December , 2013 (redigerade) -- Redigerad 30 Juni , 2016 av YummiKnullarAlla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mattie Postad 11 December , 2013 Rapport Share Postad 11 December , 2013 Hej, Som några av er märkt har vi i natt uppdaterat klienten. Angående den förändring som blivit med att bordet stängs ner efter 15 minuter av inaktivt spel så är detta en funktionalitet inte var menat att gå ut och vi kommer gå tillbaks som de varit innan servicefönstret inom kort. Funktionen kommer möjligtvis att återinföras i framtida uppdateringar men inte utan att vi hört era åsikter om detta innan. För den har ett syfte och vi uppskattar era synpunkter på den även om det inte var för avsikt att lansera denna förändring idag. Uppdateringen har även medfört en förbättring i handhistoriken som förhoppningsvis ska hjälpa de som upplevt besvär med att få den att fungera. Har ni märkt att detta blivit bättre eller om det är samma problem uppskattar vi om ni säger till. Hoppas ni får en trevlig fortsättning på onsdagen, Mvh/ Niklas - Poker Det var en fullständigt värdelös förändring som inte tillför nånting och jag hoppas sannerligen att ni aldrig implementerar den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
willminjjo Postad 11 December , 2013 Rapport Share Postad 11 December , 2013 blir lätt att få igång spel när man kan sitta vid borden 10 sekunder, ggwp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenska Spel Postad 11 December , 2013 Rapport Share Postad 11 December , 2013 Hej igen, För närvarande är det än kortare tid tills man får lämna bordet om det ej förekommer spel. Vi är på detta och hoppas på en lösning inom kort. Beklagar verkligen de strul som blivit. Mvh/ Niklas - Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts