Elitloppet Postad 31 Oktober , 2013 Rapport Postad 31 Oktober , 2013 Det där är en photoshop ju. För många prisbasbelopp i potten =/ Citera
Katt3n Postad 31 Oktober , 2013 Rapport Postad 31 Oktober , 2013 Så sjukt att jag skottade 200/400 igår när detta händer och jag rivrar nöten... och siten kraschar... FML Meh....inte ens Photoshop? Paint blir inte lika övertygande. Citera
pumans Postad 31 Oktober , 2013 Rapport Postad 31 Oktober , 2013 Så sjukt att jag skottade 200/400 igår när detta händer och jag rivrar nöten... och siten kraschar... FML generös rake! Citera
Anref Postad 31 Oktober , 2013 Rapport Postad 31 Oktober , 2013 Det där är en photoshop ju. För många prisbasbelopp i potten =/ vilken akademisk utbildning krävdes för att du skulle förstå det? Tror dock det var pain och han var inte ens särskilt seriös.. Du måste ha det jobbigt hemma. Citera
juventini Postad 31 Oktober , 2013 Rapport Postad 31 Oktober , 2013 vilken akademisk utbildning krävdes för att du skulle förstå det? Tror dock det var pain och han var inte ens särskilt seriös.. Du måste ha det jobbigt hemma. snyggt! Citera
poppen Postad 31 Oktober , 2013 Rapport Postad 31 Oktober , 2013 Vad händer om alla checkar river och man själv förlorat uppkopplingen ? Antar att du är aggressorn då jag har svårt att se hur du tagit dig till river annars , så om ingen donkar river kanske potten är din menar ja? Logga in på kontot så kanske du har en halv mille mer än du tror!? Citera
thefman Postad 31 Oktober , 2013 Rapport Postad 31 Oktober , 2013 vilken akademisk utbildning krävdes för att du skulle förstå det? Tror dock det var pain och han var inte ens särskilt seriös.. Du måste ha det jobbigt hemma. vore bra mkt roligare o veta vilken akademisk utbildning DU har Citera
Elitloppet Postad 31 Oktober , 2013 Rapport Postad 31 Oktober , 2013 vilken akademisk utbildning krävdes för att du skulle förstå det? Tror dock det var pain och han var inte ens särskilt seriös.. Du måste ha det jobbigt hemma. Kung! Men ja, superjobbigt atm. man flu osv Citera
Tele Postad 31 Oktober , 2013 Rapport Postad 31 Oktober , 2013 Så sjukt att jag skottade 200/400 igår när detta händer och jag rivrar nöten... och siten kraschar... FML Hej Cyntax. Citera
minibiff Postad 31 Oktober , 2013 Rapport Postad 31 Oktober , 2013 Kan jag köpa SM-Klar symbolen? Det är fan omöjligt att regga sig in till den jävla turneringen och varje gång jag ser någon på bordet ha den symbolen så känner jag mig värdelös som person och framförallt pokerspelare. Kosta vad det kosta vill, jag vill ha den jävla symbolen. Tack på förhand Citera
JackVegas Postad 31 Oktober , 2013 Rapport Postad 31 Oktober , 2013 Kan jag köpa SM-Klar symbolen? Det är fan omöjligt att regga sig in till den jävla turneringen och varje gång jag ser någon på bordet ha den symbolen så känner jag mig värdelös som person och framförallt pokerspelare. Kosta vad det kosta vill, jag vill ha den jävla symbolen. Tack på förhand Jag köpte den regga dig och skriv sen till SVS' facebook-konto så får du loggan... hashtagmittliv Citera
Anref Postad 1 November , 2013 Rapport Postad 1 November , 2013 vore bra mkt roligare o veta vilken akademisk utbildning DU har vad fan ska jag med det till Citera
Anref Postad 1 November , 2013 Rapport Postad 1 November , 2013 Kan jag köpa SM-Klar symbolen? Det är fan omöjligt att regga sig in till den jävla turneringen och varje gång jag ser någon på bordet ha den symbolen så känner jag mig värdelös som person och framförallt pokerspelare. Kosta vad det kosta vill, jag vill ha den jävla symbolen. Tack på förhand tryck på registrera i den där svarta rutan till höger i klienten när du markerat turneringen POKER SM krävs dock 2000kr på pokerkontot Citera
minibiff Postad 1 November , 2013 Rapport Postad 1 November , 2013 Menade att vinna den jävla turneringen. Hmm, jag testade att köpa in mig för 2k men fick ingen symbol? Testade att regga Main Event men fick ingen symbol, skall jag skriva till svs? Är fortfarande osäker på om jag ens kan/vill spela ME men vill ha symbolen. :mrgreen: Citera
Svenska Spel Postad 1 November , 2013 Rapport Postad 1 November , 2013 Menade att vinna den jävla turneringen. Hmm, jag testade att köpa in mig för 2k men fick ingen symbol? Testade att regga Main Event men fick ingen symbol, skall jag skriva till svs? Är fortfarande osäker på om jag ens kan/vill spela ME men vill ha symbolen. :mrgreen: Hej, SM-klar ikonen är eftertraktad och antingen så gör du som några här ovan, du reggar dig och skickar till oss så ska vi lägga en ikon på dig eller så kvalar du dig in så kommer du även få en ikon på köpet. Lycka till! Mvh/ Niklas - Poker Citera
Vladi Postad 1 November , 2013 Rapport Postad 1 November , 2013 Jag har tidigare sagt att det hade varit kul att kunna använda egna avatarer. Tex så vill jag ha min vovve eller möjligtvis min kompis kisse (den är jetesöt) som avatar. Ni sa att ni skulle föra mina åsikter vidare. Hur ser det ut med det? Citera
DickNiaz Postad 1 November , 2013 Rapport Postad 1 November , 2013 Eller så håller vi fokus på att fixa problemet med att bord stängs ner mitt i händer samt övriga 711 buggar? (posta gärna bild på din kompis misse här! gillar söta katter) Citera
Svenska Spel Postad 1 November , 2013 Rapport Postad 1 November , 2013 Simon "dybban" Lindell kommer under november dra ut på äventyr för att träffa svenska pokerspelare. Resan startar idag - i Visby. Under resan kommer pokerspelaren och krönikören Simon "dybban" Lindell att resa runt i landet för att träffa människor som ska spela Poker-SM. Allt från sportstjärnor, till hemmafruar, pensionärer och pokerproffs kommer att besökas. Alla med en gemensam dröm - att bli svenska mästare i poker. Kolla in första avsnittet höjdhoppslegendaren Patrik Sjöberg gör ett speciellt gästinspel. Avsnittet hittar ni här svenskaspel.se/poker Mycket nöje Mvh/ Niklas - Poker Citera
Katt3n Postad 1 November , 2013 Rapport Postad 1 November , 2013 Eller så håller vi fokus på att fixa problemet med att bord stängs ner mitt i händer samt övriga 711 buggar? (posta gärna bild på din kompis misse här! gillar söta katter) +1 på båda meningarna Citera
Matacow Postad 1 November , 2013 Rapport Postad 1 November , 2013 Hej Svs! Jag blir orolig här. Jag kvalade för någon vecka in till SM. Nu ikväll var jag inne och spelade lite och lyckades klicka nån ruta där det står "Stå över nästa SM" Betyder detta att jag har gett upp min plats i SM för det här året? Isåfall kan ni ändra tillbaka det? Jag vill verkligen spela Sm nu när jag för en gångs skull lyckats kvala!!! Citera
brrr Postad 1 November , 2013 Rapport Postad 1 November , 2013 Hej Svs! Jag blir orolig här. Jag kvalade för någon vecka in till SM. Nu ikväll var jag inne och spelade lite och lyckades klicka nån ruta där det står "Stå över nästa SM" Betyder detta att jag har gett upp min plats i SM för det här året? Isåfall kan ni ändra tillbaka det? Jag vill verkligen spela Sm nu när jag för en gångs skull lyckats kvala!!! Jag tror inte det finns något att göra åt det, surt bättre lycka nästa år Citera
Lokenius Postad 1 November , 2013 Rapport Postad 1 November , 2013 Hej Svs! Jag blir orolig här. Jag kvalade för någon vecka in till SM. Nu ikväll var jag inne och spelade lite och lyckades klicka nån ruta där det står "Stå över nästa SM" Betyder detta att jag har gett upp min plats i SM för det här året? Isåfall kan ni ändra tillbaka det? Jag vill verkligen spela Sm nu när jag för en gångs skull lyckats kvala!!! Jag tror inte det finns något att göra åt det, surt bättre lycka nästa år får du pengarna tillbaka lr blir det autovask om man klickar i den? Citera
matts Postad 1 November , 2013 Rapport Postad 1 November , 2013 Hej Svs! Jag blir orolig här. Jag kvalade för någon vecka in till SM. Nu ikväll var jag inne och spelade lite och lyckades klicka nån ruta där det står "Stå över nästa SM" Betyder detta att jag har gett upp min plats i SM för det här året? Isåfall kan ni ändra tillbaka det? Jag vill verkligen spela Sm nu när jag för en gångs skull lyckats kvala!!! Kan det vara så att den knappen betyder stå över nästa stora mörk kanske? Citera
minibiff Postad 1 November , 2013 Rapport Postad 1 November , 2013 Kan det vara så att den knappen betyder stå över nästa stora mörk kanske? Citera
Recommended Posts