Namehere Postad 30 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2013 +1 på blomman. Det var mellan att grinda o plugga för mig. Ser uut som det får bli plugg nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 30 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2013 Tack för att jag fick stacka minibiff några gånger innan er fattiga aidsklient fick aids i aidsröret Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schteeket Postad 30 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2013 Va fan är de som händer nu? Snälla, ta och fixa er jävla klient. Kan ju inte va så svårt eller dyrt. Orkar inte mer nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medini89 Postad 30 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2013 haha fyfan, sitter på nuts vs fetaste fisken, 5 sek innan jag ska betta DÖR ALLT................. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 30 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2013 är Ni Helt Jävla Seriösa Eller. Jag Står I Valet Och Kvalet Mellan Att Gå Och Lägga Mig Eller Grinda. Jag Hinner Spela 15minuter Och Backar 4 Jävla Inköp. När Jag Sedan Börjar Lira Seriöst Och Tänke Ratt Jag Skall Jobba Tillbaka Backet Så Kraschar Eran Jävla Site? Vad Fan är Det För Fel På Er. Jag Vill Ha Någons Huvud På Ett Jävla Fat Och Att Samtliga På Svenska Spel Avgår Med Omedelbarverkan.... Fyfan För Er Och Er Pissiga Klient. Kan Ni Inte Bara Samlas På Götaplatsen/sergelstorg Och Bara Dööööööööööööö GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. FYFAN VA NI ÄR VÄRDELÖSA... FÖRVÄNTAR MIG ATT ALLT BETALAS TILLBAKA.... ERA VIDER Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nikopolidi Postad 30 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2013 Blev utslängd från Lillördag och kan nu inte logga in igen... heja heja! Samma här, vad händer?? edit: redan back fem siffrigt på klientfail lifetime Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
litch Postad 30 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2013 Vafan... Utkastad... Kan ej logga in igen FITTSIDA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonhp Postad 30 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2013 Ja detta var ju jävligt roligt, sitter på ett finalbord med 4 pers kvar+en 100krs texas nl turre (inte i pengarna dock) och skiten kraschar!!! Vilken kompensation kan man förvänta sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 30 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2013 Är inte siten uppe inom 2minuter och jag har världens godaste rungood så kommer jag ta livet av mig och skriva "Tack vare Svenska Spel" på kroppen så får ni se på negativ publicitet. Era jävla idioter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HuntAMoose Postad 30 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2013 Ser att det inte bara inträffade mig . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 30 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2013 https://www.facebook.com/photo.php?v=648558468544206&set=vb.471293809616508&type=2&theater Den fick mig att bli lite gladare iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pkr_Falk Postad 30 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2013 5on5 on low Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 30 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2013 5on5 on low adda mig Dr4g0nsl4y3r @mp3 @nosound $W4G Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
YummiKnullarAlla Postad 30 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2013 (redigerade) -- Redigerad 30 Juni , 2016 av YummiKnullarAlla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HuntAMoose Postad 30 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2013 Pengamässigt skadade det inte mig värst mycket, men jag förväntar mig att ALLA ska få kompensation för detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eddor Postad 30 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2013 Jag är ingen man av stora ord men minibiff var fan spot on med sitt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bengan_m Postad 30 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2013 måste man sitta och klicka logga in eller vad förväntas man göra för att få kompensation eller kan man gå och göra något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HuntAMoose Postad 30 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2013 Ni skulle ha haft erat underhåll i guess:-D. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
POTAMOPHOBIA Postad 30 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2013 Trodde lite att stängningarna ni har veckovis skulle att preventera sådant här, men ånej! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
narcissist Postad 30 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2013 Nu fick jag upp meddelande om att det kan vara fel på min internetanslutning eller servern? Undrar vad man ska gå på... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HuntAMoose Postad 30 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2013 Trodde lite att stängningarna ni har veckovis skulle att preventera sådant här, men ånej! De skulle inte ha skippat natten till onsdag stängningen:-D. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 30 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2013 https://www.facebook.com/photo.php?v=648157691917617&set=vb.471293809616508&type=3&permPage=1 Ungefär sån här känsla får jag när någon säger att svenska spel funkar bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr_Anonymous Postad 30 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2013 Nu fick jag upp meddelande om att det kan vara fel på min internetanslutning eller servern? Undrar vad man ska gå på... När nåt händer på svs klient så är det internetanslutningen vet du. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 30 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2013 Nu rullar det för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr_Anonymous Postad 30 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2013 Ja nu funkar det för mig med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts