Momus Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 Någon som vet om det funkar att spela på SvS om man befinner sig utomlands? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morsan Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 funkar utmärkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b9meer Postad 31 Juli , 2006 Rapport Share Postad 31 Juli , 2006 Hej jag undrar vilka insättningsmetoder det finns på Svenskaspel samt hur länge det tar att överföra genom bankkonto. Mvh Richard Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Reality81 Postad 31 Juli , 2006 Rapport Share Postad 31 Juli , 2006 Nån som tänkt på hur ofta det när man har triss att nån har en högre triss. du har sb med Q10s limp bb gör det 3x flop QQ2 i dessa fallen har alltid bb AQ KQ på SP. med andra ord alla damerna är ute slump eller? knappast. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 31 Juli , 2006 Rapport Share Postad 31 Juli , 2006 Ja, varför skulle inte Svenska Spel vara riggat när alla andra sajter är det..? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leif Klingemo Postad 31 Juli , 2006 Rapport Share Postad 31 Juli , 2006 Hej jag undrar vilka insättningsmetoder det finns på Svenskaspel samt hur länge det tar att överföra genom bankkonto. Mvh Richard Har du online bankkonto så sätter du in pengar via ditt bankkort till spelkontot på Svenska Spel i realtid. Därifrån flyttar du pengarna till ditt pokerkonto. Allt klart på någon minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
glenn99 Postad 31 Juli , 2006 Rapport Share Postad 31 Juli , 2006 Ja, varför skulle inte Svenska Spel vara riggat när alla andra sajter är det..? Sluta Jiddra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
santiago Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2006 Nån som tänkt på hur ofta det när man har triss att nån har en högre triss.du har sb med Q10s limp bb gör det 3x Mja, det har jag inte råkat ut för i större utsträckning än på andra siter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungrikard Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2006 Nån som tänkt på hur ofta det när man har triss att nån har en högre triss.du har sb med Q10s limp bb gör det 3x flop QQ2 i dessa fallen har alltid bb AQ KQ på SP. med andra ord alla damerna är ute slump eller? knappast. trissen är väl knappast högre, men kickern. Så du har aldrig varit med om att du haft AQ KQ mot någon med QTs på den floppen? Borde ju hända för dig också isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b9meer Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2006 Hej har en fråga till er som spelar på svenskaspel. Går det göra en insättning med bankkonto. och i så fall hur lång tid tar det innan pengarna överförs till mitt spelkonto. /mvh Richard Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2006 Verkar inte finnas nån funktion för player notes? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leif Klingemo Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2006 Verkar inte finnas nån funktion för player notes? Tyvärr inte, det är påtalat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2006 Ja, och det sätts in diekt. Första gången kanske det tar längre tid då de ska verifiera och ha sig (tror jag, var bra länge sedan jag gjorde detta). Utbetalning tar 2-3 bankdagar dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leif Klingemo Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2006 Hej har en fråga till er som spelar på svenskaspel. Går det göra en insättning med bankkonto. och i så fall hur lång tid tar det innan pengarna överförs till mitt spelkonto. /mvh Richard Jag har redan svarat dig på det, har du sett det? Har du inte onlinekonto så hade pengarna varit inne i alla fall om du satt in dom när du frågade igår skulle jag tro , max en dag till kanske. Kolla med SS-support så får du snabbt svar istället för spekulationer här: ----------------------- Från Svenska Spels hemsida: Självklart kan du också kontakta Kundservice via telefon. Ring 0770-11 11 11 och begär personlig betjäning. Samtalet kostar lika mycket som ett vanligt lokalsamtal Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b9meer Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2006 jag såg nu. jag har internetbank med internetdosa (föreningssparbanken). men förstog inte det du menade med online bankkort. det äger jag inget. jag får överföra genom konto till konto. Mailat svenskaspel. fick deras robot mail ( vi tar hand om ditt mail) gått 2 timmar dock. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2006 jag såg nu. jag har internetbank med internetdosa (föreningssparbanken). men förstog inte det du menade med online bankkort. det äger jag inget. jag får överföra genom konto till konto. Mailat svenskaspel. fick deras robot mail ( vi tar hand om ditt mail) gått 2 timmar dock. Tack Det räcker väl med att du har ett visa-kort eller liknande när du gör insättningen. För mig var det första uttaget som tog lång tid för jag hade glömt att ksicka in nått papper om bankuppgifter som de behövde så att de kunde sätta in direkt på mitt konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b9meer Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 Någon som kan säga vart man cashar ut på svenska spel?. jag hittar fasiken inte. vore snällt av er. Såg att man måste skicak iväg sitt kontonummer m.m på papper. går det ta ut ändå i så fall?. såg att några tog det 1 vecka senare pga. dom inte skickat in. stämmer detta. /Mvh Richard Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DunderKlump Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 Någon som kan säga vart man cashar ut på svenska spel?. http://www.svenskaspel.se , logga in och sen "Mitt spelkonto" -> "Överföring FRÅN spelkonto". Viola. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 Jag har gjort en upptäckt som kan vara bara en ren slump men om man spelar på svenska spel nlt 2.5 - 5 så är det sämre spelare påförmiddagen än på kvällen. Det måste väl vara ganska unikt med sv spel i så fall. Eller är det bara så att jag haft tur med borden? Nån annan som gjort samma upptäckt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aspelin Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 Jag har gjort en upptäckt som kan vara bara en ren slump men om man spelar på svenska spel nlt 2.5 - 5 så är det sämre spelare påförmiddagen än på kvällen. Det måste väl vara ganska unikt med sv spel i så fall. Eller är det bara så att jag haft tur med borden? Nån annan som gjort samma upptäckt? nej det är samma på 0,5/1, 1/2 5/10 också.. verkar va en hel del hemmafruar som sitter o spelar fram till klockan 16-17 innan gubben kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zajm Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 Hur är spelkvalitén på ss ungefär, jämfört med b2b, party och andra? Tänkter främs på de lägsta nivåerna. Är det värt ett försök att skinna lite fisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aspelin Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Hur är spelkvalitén på ss ungefär, jämfört med b2b, party och andra? Tänkter främs på de lägsta nivåerna. Är det värt ett försök att skinna lite fisk? väldigt dåliga spelare på 0,5/1 och 1/2,, det är lätt att dra in 100bb per timme och bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Hur är spelkvalitén på ss ungefär, jämfört med b2b, party och andra? Tänkter främs på de lägsta nivåerna. Är det värt ett försök att skinna lite fisk? väldigt dåliga spelare på 0,5/1 och 1/2,, det är lätt att dra in 100bb per timme och bord. Skojar du? Menar du att du drar in 800 spänn i timmen på 4bord 1/2? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Lätt överdriver skulle jag tro, men min statistik säger att jag snittar runt 20BB/h, baserat på 250 speltimmar. Bästa månaden (maj) snittade jag 36BB/timme på 60 timmar. Det man ska tänka på är att på dessa låga nivåer har man ju 50% rakeback jämfört med andra ställen, så det påverkar ju resultaten i positiv riktning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Stilen är väldigt lös-passiv, så finns mycket att hämta om man bara är lite mer selektiv i sitt spel. Dessutom ger ju 200BB inköp dig utrymme att slaska mer, eftersom 90% av motståndet köper in för betydligt mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts