Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Har ett par förslag till nya slogans med era spela-lagom kampanjer och allt sådant!

 

"Du har inte förlorat förrän du slutat spela"

 

"Barn klarar sig länge på enbart vatten. Det kan ju faktiskt vara din tur idag"

 

"Alkohol och spel är som handen i handsken"

 

"Det är omöjligt att förlora mer än tre gånger i rad"

 

ONt så gillar jag er även att ni är sämst på tekniska lösningar, att ni håller en löjlig nivå mot slutkund och erat hyckleri om spelansvar.. puss :h:

Postad

Absolut inget hyckleri om spelansvaret dock. Som företag agerar man totalt irrationelt sett ur marknadsekonomisk synvinkel. Jämför exempelvis Purple Lounge för vad som skulle erbjudas och inte erbjudas vid privatisering. Reciprocitets-förhållanden är tex något bara ett monopol skulle akta sig för i sånna här sammanhang.

 

Sen kan man ju diskutera hur bra det fungerar i den digitala värld som är global ändå. SvS kanske plockar kunder från Unibets marknadskampanjer ändå, eller kanske rent av blir en trygg gateway?

Postad
Hej på er igen.

 

Jag ska försöka förklara hur det fungerar med uppdateringar och buggar.

 

Eftersom Boss Media är en klient som används av flera andra pokeraktörer runtom i världen så har vi inte ensamrätt på att lämna in önskemål om förändringar och är heller inte ensamma om ställa krav.

 

Dock har vi alltid en möjlighet att framföra våra åsikter och synpunkter på hur buggar och önskemål ska prioriteras, vilket vi också gör. Dialogen mellan Svenska Spel och Boss Media pågår ständigt och båda parter är angelägna om att rätta till buggar och felaktigheter så fort som möjligt. Vi har också förståelse för att ni kan uppleva det som att det i vissa fall går trögt att genomföra förändringar och rättningar. Jag lovar att vi dock driver på så mycket det bara går.

 

Samtidigt är vi tacksamma för all hjälp vi får från er med att upptäcka buggar. Därför skulle jag också gärna veta vilka stora buggar som ni upplever ännu inte blivit rättade. Det kan ju vara så att vissa buggar upplevs som stora för en del kunder och mindre för andra och det blir lättare att undersöka när vi får snabba rapporter från er.

 

Det är också mycket enklare för oss att prioritera och felsöka buggar om de rapporteras in ganska direkt när de uppstår. Så släng gärna iväg ett mejl när ni upptäcker att det inte fungerar som det ska.

 

Vad gäller de stora problemen vi hade med klienten när den stängdes ner för några veckor sedan hade en backning av systemet tagit betydligt längre tid än den buggfix som nu gjordes för de mest kritiska buggarna. De buggar som är kvar efter de stora problemen som uppstod då är högprioriterade just nu.

 

 

Angående underhållet i onsdags

Det stämmer att vi stängde en timme tidigare än vanligt natten mot onsdag 18-19 oktober. Detta meddelade vi också på svenskaspel.se och i pokerklienten under dagen och kvällen. Därför vore det bra att få reda på om informationen på något sätt var otydlig. Behöver vi informera på något annat sätt?

 

Vad gäller frågan om varför borden stängdes ner tidigare än de angivna fem händerna, som Trillske hänvisar till, så är svaret att det inte borde ha stängts ner innan de fem händerna var spelade. Så det rapporterar vi genast vidare till Boss Media som får kolla på det.

 

Om ni anser att ni blivit drabbade av liknande problem som att klienten stängde ner tidigare än angivet på borden så är det åter igen bäst om ni kontaktar Kundservice så att de kan se på ert ärende. Att rapportera fel omgående när de uppstår är alltid det absolut bästa alternativet för att vi ska kunna hjälpa er så fort som möjligt. Kundservice har öppet dygnet runt och kan direkt kolla på ett ärende när fel rapporteras. När vi får in felrapporter genom olika forum så här är det svårt för oss att hjälpa enskilda drabbade kunder eftersom ni ju är anonyma :)

 

Kundservice når ni på nummer 0770-11 11 11 eller via vårt mejlformulär som ni hittar här: https://svenskaspel.se/?pageid=/support/hjalp

 

 

Angående de tider som underhållen görs på

Att underhåll på klienten görs just på onsdagar mellan 03-06 beror på att det under den tiden pågår underhåll på hela svenskaspel.se. Eftersom även pokerklienten är kopplad till Svenska Spels system måste den hållas stängd under samma tider.

 

Hoppas jag kunde bringa lite klarhet :)

 

Jag blir förvånad att man fortfarande, år 2011, lägger över ansvaret på en underleverantör. Tror faktiskt de flesta skiter högaktningsvärt i ert förhållande.

 

Låt det stå fullkomligt klart att vi spelare har högre ambitioner för svenska spel än att acceptera att buggar får vara kvar under alltför lång tid.

Postad
Undrar jag med.

En gång i tiden satte jag mig på en polares bord för skojs skull. Jag hade uppemot 6-siffrig BR och han spelade 0.5/1. Slog mig alltså ner och spelade några händer - självklart slask mot honom - innan jag insåg att vi inte bara kände varandra, vi satt ju för fan i samma hus, lirade från samma router.

 

Stängde ner illa kvickt men blev... lite nojig efteråt.

 

Nej det blir ni inte, tog upp det här ett par år sedan när jag och en polare grindade hemmifrån mig en kväll. Det enda som händer om systemet känner av att ni lirar från samma IP är att ni flaggas för extra kontroll, dvs att någon på SvS kundtjänst kommer gå igenom era händer som om ni blivit rapporterade för collusion. Om dom inte hittar nått fuffens så är det lugnt, men ribban ligger ju självklart rätt högt.

 

Detta fick jag som svar från kundtjänsten när det begav sig.

Postad
Enligt reglerna får du bara prata svenska i chatten. Så lycka till med det...
Äh, om alla syrianer får snacka "arabiska" med varandra på dotterbolaget cosmopol, då är det nog fritt fram för alla språk i svenska spel-chatten. :-)
Postad
Det är ju inte sant så dåliga dom är vid nybörjarborden. 50+ VP, synar ner en varje hand och är allmänt värdelösa. Är det bara vid nybörjarborden som dom är så här dåliga?

 

Är väl just därför det heter "Nybörjarbord"? :) Testa 1-2 och uppåt så får du nog stöta på patrull..GL!

Postad

Hej,

 

I nattens servicefönster så ordnades sit-out buggen.

När man tryckt på knappen "jag är tillbaka" så har man inte fått spela handen efter det utan varit sit-out en hand till.

 

Har ni några frågor om detta så är det bara att återkomma.

Postad
Hej,

 

I nattens servicefönster så ordnades sit-out buggen.

När man tryckt på knappen "jag är tillbaka" så har man inte fått spela handen efter det utan varit sit-out en hand till.

 

Har ni några frågor om detta så är det bara att återkomma.

 

Grattis

Postad

I nattens servicefönster så ordnades sit-out buggen.

När man tryckt på knappen "jag är tillbaka" så har man inte fått spela handen efter det utan varit sit-out en hand till.

 

Mycket bra. Skulle även uppskatta om ni fixade buggen som gjorde att det alltid kommer (minst) ett överkort på flopp.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...