najvik Postad 24 Juni , 2010 Rapport Postad 24 Juni , 2010 De som gråter över att värdet blivit sämre är de som inte hänger med i utvecklingen.... Jag har spelat på SvS sen start och det är lika mycket värde nu som då, men numera kan man inte sitta och vänta på premiumhänder och nötter hela tiden och tro att man då ska få betalt för sina träffar. Scchhh! Hjälp inte fisken ffs! Citera
--jw-- Postad 24 Juni , 2010 Rapport Postad 24 Juni , 2010 Scchhh! Hjälp inte fisken ffs! Håller med. Många här e lite för bra på att prata om vilka som e fiskar men även då de e bäst/sämst o spela, vad fisken gör för fel osv osv. Spela på o tjäna deg så länge det går....... Alla hyffsade spelare vet ju redan detta, tyvärr kanske en o annan fiskgrinder hänger här också... Citera
jnxjnxy Postad 24 Juni , 2010 Rapport Postad 24 Juni , 2010 inte ens varit någon värme den här så kallade sommaren. Redan midsommar och typ två kvällar du kunnat gå ut i t-shirt hittills i år. vart fan bor du egentligen? inte sthlm iaf Citera
jpb123 Postad 25 Juni , 2010 Rapport Postad 25 Juni , 2010 vart fan bor du egentligen? inte sthlm iaf Nä där bor väl ingen frivilligt. Fast du borde gå ur din lägenhet och inte bara titta ut genom förstret. Kolla så ser du att sen mitten på april har det varit många fler dagar under snittet än över. I stora delar av Sverige har det nästan konstant varit under normaltemperatur hela senvåren/sommaren. Gäller även Stockholm om än inte lika illa som i södern. http://www.smhi.se/klimatdata/meteorologi/temperatur Citera
Partyjack Postad 26 Juni , 2010 Rapport Postad 26 Juni , 2010 vart fan bor du egentligen? inte sthlm iaf Nä där bor väl ingen frivilligt. Fast du borde gå ur din lägenhet och inte bara titta ut genom förstret. Kolla så ser du att sen mitten på april har det varit många fler dagar under snittet än över. I stora delar av Sverige har det nästan konstant varit under normaltemperatur hela senvåren/sommaren. Gäller även Stockholm om än inte lika illa som i södern. http://www.smhi.se/klimatdata/meteorologi/temperatur Kallt att han började tjafsa med sveriges vassaste hobbymetrolog liksom.. Citera
Nr1 Postad 27 Juni , 2010 Rapport Postad 27 Juni , 2010 Stör mig på att man inte kan se om någon övermörkat om man inte tittar precis när det görs. Som det är nu händer det att jag typ sitter på knappen och tänker "Vad är det för fisk som minraisat utg? Jag flattar med min 89s". Istället blir det man själv som limpar och tappar värde istället. Titta i chatten så ser du om någon har synat/foldat/höjt. Citera
Teh_MoUsE Postad 27 Juni , 2010 Rapport Postad 27 Juni , 2010 Titta i chatten så ser du om någon har synat/foldat/höjt. Spelar man 4-5bord och kanske några mer på andra siter samtidigt hinner man inte med detta. Hade varit skönt med ngt som visar att man övermörkar faktiskt, kan inte vara så svårt att fixa. Citera
Nr1 Postad 27 Juni , 2010 Rapport Postad 27 Juni , 2010 Spelar man 4-5bord och kanske några mer på andra siter samtidigt hinner man inte med detta. Hade varit skönt med ngt som visar att man övermörkar faktiskt, kan inte vara så svårt att fixa. Jo, det är ju klart. Och ja, man kan ju åka till månen faktiskt. Citera
el_kryddo Postad 27 Juni , 2010 Rapport Postad 27 Juni , 2010 Titta i chatten så ser du om någon har synat/foldat/höjt. Isåfall har jag inte ställt in chatten på att visa såna saker, kanske bra att ändra det. Citera
AceKing Postad 11 Juli , 2010 Rapport Postad 11 Juli , 2010 Finns det något Potbet script till svs i mini vy? Citera
Jimmy_the_Rose Postad 14 Augusti , 2010 Rapport Postad 14 Augusti , 2010 Någon mer som inte kan logga in på svenskaspel.se? Är inloggad, men då kommer det upp en jävla ruta "du måste vara inloggad" Trots att jag är det. Inte heller går det trycka ner den jävla rutan, logga in via den eller något annat. Nått nytt jävla genidrag av svenskasspels härliga tekniker, WP. Citera
gnux_ Postad 14 Augusti , 2010 Rapport Postad 14 Augusti , 2010 Någon som vet hur man gör för att behöva klicka två gånger när man går mellan borden. Ett för att markera bordet och sen ett klick till för att göra det man ska, satsa eller syna ? Citera
Basen Postad 14 Augusti , 2010 Rapport Postad 14 Augusti , 2010 Hm, ändrades inte det vid tisdagens update. Citera
Qhunden Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Postad 15 Augusti , 2010 Spelar man 4-5bord och kanske några mer på andra siter samtidigt hinner man inte med detta. Hade varit skönt med ngt som visar att man övermörkar faktiskt, kan inte vara så svårt att fixa. Håller såklart med, men så länge kan man klicka på pottknappen, blir höjningen större än normalt när någon limpat är det en övermörk lagd. Citera
Penils Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Postad 15 Augusti , 2010 Någon som vet hur man gör för att behöva klicka två gånger när man går mellan borden. Ett för att markera bordet och sen ett klick till för att göra det man ska, satsa eller syna ? Hade samma problem förut. Sen köpte jag ny dator och nyinstallerade SvS och nu funkar det som det ska. Du kan iaf testa att ominstallera. Citera
Crappy Postad 22 Augusti , 2010 Rapport Postad 22 Augusti , 2010 Jag upplever att det tråkiga fenomenet shortstackspelare har kommit till svenska spel? Numera är det ofta på ett 5 bord två spelare som shortstackar med 20BB i inköp, som tappar snabbt ner till 12-15. Hopplöst Är det en tillfällig, innan löning effekt, vilket jag hoppas. Eller är det något vi får vänja oss vid? Citera
K_MaN Postad 8 September , 2010 Rapport Postad 8 September , 2010 Kan man stänga av sin egen chat? Är så trött på att svära åt alla möjliga människor tar på psyket! Citera
petla Postad 8 September , 2010 Rapport Postad 8 September , 2010 Kan man stänga av sin egen chat? Är så trött på att svära åt alla möjliga människor tar på psyket! På pokerborden går du in på Meny sen Inställningar så finns det iallafall Ingen Chat att välja. Ett bättre tips är kanske att du bara spelar när du är i balans Citera
Fjonkan Postad 8 September , 2010 Rapport Postad 8 September , 2010 ensam om att få meddelandet om att pokerrummet stänger om 10 min ? Citera
el_kryddo Postad 8 September , 2010 Rapport Postad 8 September , 2010 ensam om att få meddelandet om att pokerrummet stänger om 10 min ? Aha, har varit i tvättstugan och drog nyss igång. Helt jävla öde i klienten men då förstår jag varför. Citera
K_MaN Postad 8 September , 2010 Rapport Postad 8 September , 2010 Ett bättre tips är kanske att du bara spelar när du är i balans Ingen bra tips då skulle jag aldrig spela!!! Citera
Nr1 Postad 8 September , 2010 Rapport Postad 8 September , 2010 Ett bättre tips är kanske att du bara spelar när du är i balans Om chatten gör att man spelar obalanserat är det väl en bra grej att stänga av den. Citera
Penils Postad 8 September , 2010 Rapport Postad 8 September , 2010 Om chatten gör att man spelar obalanserat är det väl en bra grej att stänga av den. Det är ju spelet som gör att man chattar oblanserat! Citera
Nr1 Postad 10 September , 2010 Rapport Postad 10 September , 2010 Det är ju spelet som gör att man chattar oblanserat! Jag tycker nog att chatten kan vara bra mycket jobbigare än spelet i sig. Men smaken är ju som baken. Citera
Jimmy_the_Rose Postad 24 September , 2010 Rapport Postad 24 September , 2010 Måste bara spy lite galla över deras totalt värdelösa support. Gjorde ett uttag igår och det har ALLTID sen öppningen av svs kommit dagen efter strax innan klockan 16. Idag har det dock inte kommit några pengar. Ringer och får prata med någon kärring från gotland som låter exakt som Babben, tilt redan där. Hon hänvisar till att det tar 2-3 dagar, när jag påpekar att det ALLTID kommit dagen efter påstår hon att jag bara haft tur...när jag då säger det varit så i X antal år menar hon att jag bara haft extremt mycket tur. Hon kollar inte ens mitt konto för att se om dom är skickade och hon är totalt omöjlig att disskutera med, hävdar bara 2-3 dagar och att jag haft tur. Visst, det står 2-3 dagar på deras sida, men har man sedan flera år tillbaka fått det inom 1 dag så undrar man självklart varför det inte blir så denna gång. Och inte fan väntar man sig en sån inkompetent support, fast det borde man väl gjort. Wp wanna be Babben f*tt* Citera
Recommended Posts