iremmats Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Missklickat bort ett par tusen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rikard99 Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Det är bara att ringa kundservice så får du en reda på ditt kortnummer och en tillfällig kod, går på 2 minuter. 2 minuter!? hahahahahahahaha den va bra den. har du ett snabb komando i telefon kön? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Ska man trycka på Lägger Mig eller Lägg Mig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Massiv tilt. Kortnummer borta med vinden, kod ännu längre bort och inget vettigt sätt att få in deg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 1 timme och 20 minuter kvar till stägning och inga nya SnGs verkar startas upp Öppettider Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Kul turnering, Sista Dansen som började 23.30. 4 deltagare och 3 fick pris Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fraallan Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 hur fasiken cashar man ut då ? måste man faxa in konto nr ? låter helskumt!dahhh! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 Ok, sjukt med fisk. Men klienten är jobbig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bimpi Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 hur fasiken cashar man ut då ? måste man faxa in konto nr ? låter helskumt!dahhh! Gått väldigt bra eller har det gått dåligt så du fått dåliga vibbar av sidan? Sidan öppnade för ca 15 timmar sedan och du undrar redan hur man cashar ut Ingen aning om hur man cashar ut föresten, inte öppnat konto än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 iremmats, bra summering... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oddish Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 Vart fan är handhistoriken!!! Idiotklient!!! Jag tokbetade precis och förlorade på rivern. Jag är uppenbarligen alldeles för trött för att lira just nu, för jag var av någon anledning helt övertygad om jag hade färg, men slogs av en stege. Man blir ju tokig när man inte kan kolla var man läste fel någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 Finns under fliken "TJÄNSTER". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oddish Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 Crap, jag måste vara blind. Dels för att jag inte hittade historiken, men också för att jag inte alls slogs av en stege. Jag hade verklingen färg, men han hade en bättre. Kh, Qh, Jh, 9h, 5h mot mina Kh, Qh, Th, 9h, 5h Första gången jag som newbie blivit riktigt TILTAD!!! Där gick hela kvällens vinst nästan helt upp i rök. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 Haha... "sista inloggning 02:30. Välkommen åter kl. 07:00" Är det någon som fattar varför de måste ha stängt egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rambo Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 Dom stänger antagligen för att siten inte ska sabotera de arbetande drängarnas nattsömn och därigenom tvinga dom att ta en sovmorgon från jobbet dagen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ugrath Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 Jaha tankte man glida in och spela ett par varv, men icke det ar ju stangt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenska Spelarn Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 VAR ÄR Guarantee TURNERINGARNA??? Har dom dåligt med kontanter eller?? TRODDE ATT DOM KUNDE PYTTSA IN NÅGRA MTT MED 10-50.000 SEK I POTTEN. KOM IGEN NU SVENSKA SPEL. NI HAR EN GRUVA ATT GRÄVA UR!!! MAXANTAL 100-500 STYCKEN PERS I VARJE. DET SKA VARA KUL ATT VINNA NI VET!!! FÖRST TILL KVARN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DunderKlump Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 VAR ÄR Gtd TURNERINGARNA??? Dom får inte ha garantisummor i turneringar. Dom får inte ha signupbonusar. Dom får inte ha redepositbonusar. Låg rake får dom dock ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DanLar75 Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 ÓInk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenska Spelarn Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 lever sverige på stenåldern eller?? Får inte ha MTT med Gtd summor!? När ska dom släcka ner alla från att spela poker hos andra poker rum? det är ju inte så att vi redan spelar hos andra med Gtd eller? När ska dom vakna upp ur törnrosa sömnen svenska staten och dessa sket lagar(vissa lagar är bra), ursäkta språket (fel tråd kanske men ändå). Varför får dom inte köra Gtd tourneys DunderKlumpen? Kan vi vinna för mycket då och bli spelberoende? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenska Spelarn Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 Ken Lennaard, du gör ett grymt jobb på många håll men försök få dom att köra lite Gtd turneringar, jag menar, vill dom ta spelare från andra onlineföretag så måste dom konkurrera med rätt metoder. Varför ska jag spela på Svenska Spel om jag vill spela Guarantee turneringar? Det finns ju inte!! Lite kritik får dom tåla när dom nu har gett sig in i leken för att leka? eller seriöst! Luckra upp lagarna så det blir något för alla om det nu ska hända!! Ken Lennaard för president! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 Antar att de (staten, LI osv) är rädda för rubriken "Svenska staten ger pengar till pokermiljonärer!" i aftonbladet. Att gnälla på SS för att få till detta hjälper inte så mycket, då det är en del av tillståndet att de inte får använda sig av lockvaror för att marknadsföra sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rosco Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 Vilket jävla patetiskt jätteskämt det här med stängning 03:00 så jäkla typiskt Svenskt.Dubbelmoralens högborg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njutiz Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 Vilket jävla patetiskt jätteskämt det här med stängning 03:00 så jäkla typiskt Svenskt.Dubbelmoralens högborg. Om jag inte missminner mig så var detta ett krav från staten för att Svenska Spel skulle få arrangera poker. Antar att de inte vill att folk ska sitta på fyllan under efterfester och blåsa stålar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rosco Postad 31 Mars , 2006 Rapport Share Postad 31 Mars , 2006 Jo, men jag tycker det kan man ta ansvar för själv.Måste vara den enda internetsida i hela världen som har specifika öppettider. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts