Gå till innehåll

Svenska Spels pokerinvigning!


Kornone

Recommended Posts

  • Svars 329
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hur fasiken cashar man ut då ? måste man faxa in konto nr ? låter helskumt!dahhh!

Gått väldigt bra eller har det gått dåligt så du fått dåliga vibbar av sidan?

Sidan öppnade för ca 15 timmar sedan och du undrar redan hur man cashar ut :) Ingen aning om hur man cashar ut föresten, inte öppnat konto än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart fan är handhistoriken!!! Idiotklient!!! Jag tokbetade precis och förlorade på rivern. Jag är uppenbarligen alldeles för trött för att lira just nu, för jag var av någon anledning helt övertygad om jag hade färg, men slogs av en stege. Man blir ju tokig när man inte kan kolla var man läste fel någonstans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Crap, jag måste vara blind. Dels för att jag inte hittade historiken, men också för att jag inte alls slogs av en stege. Jag hade verklingen färg, men han hade en bättre.

 

Kh, Qh, Jh, 9h, 5h

 

mot mina

 

Kh, Qh, Th, 9h, 5h

 

Första gången jag som newbie blivit riktigt TILTAD!!! Där gick hela kvällens vinst nästan helt upp i rök. :x

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lever sverige på stenåldern eller?? Får inte ha MTT med Gtd summor!? När ska dom släcka ner alla från att spela poker hos andra poker rum? det är ju inte så att vi redan spelar hos andra med Gtd eller? När ska dom vakna upp ur törnrosa sömnen :roll: svenska staten och dessa sket lagar(vissa lagar är bra), ursäkta språket (fel tråd kanske men ändå). Varför får dom inte köra Gtd tourneys DunderKlumpen? Kan vi vinna för mycket då och bli spelberoende? :shock:

 

:club::diamond::heart::spade:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ken Lennaard, du gör ett grymt jobb på många håll men försök få dom att köra lite Gtd turneringar, jag menar, vill dom ta spelare från andra onlineföretag så måste dom konkurrera med rätt metoder. Varför ska jag spela på Svenska Spel om jag vill spela Guarantee turneringar?

 

Det finns ju inte!! Lite kritik får dom tåla när dom nu har gett sig in i leken för att leka? eller seriöst! Luckra upp lagarna så det blir något för alla om det nu ska hända!! ;) Ken Lennaard för president! :club::diamond::heart::spade:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att de (staten, LI osv) är rädda för rubriken "Svenska staten ger pengar till pokermiljonärer!" i aftonbladet. Att gnälla på SS för att få till detta hjälper inte så mycket, då det är en del av tillståndet att de inte får använda sig av lockvaror för att marknadsföra sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket jävla patetiskt jätteskämt det här med stängning 03:00 så jäkla typiskt Svenskt.Dubbelmoralens högborg.

 

Om jag inte missminner mig så var detta ett krav från staten för att Svenska Spel skulle få arrangera poker. Antar att de inte vill att folk ska sitta på fyllan under efterfester och blåsa stålar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...