baller Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 even, so de kommer ha lika många inne innan dagen är slut (eller ungefär lika många) och det är dag 1. Principen, inte exakt antal spelare som är intressant... sälj medan du kan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Winmoore Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Verkar som om man kan köra obegränsat antal höjningar i FL. I alla fall i turneringen som jag spelar just nu. Blinds 15-30. Två spelare gick 15 bets var på floppen . En hade Toppar/weak kicker o den andra top 2. Hoppas detta funkar i cashgames också. Någon som kan bekräfta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Verkar som om man kan köra obegränsat antal höjningar i FL. I alla fall i turneringen som jag spelar just nu. Blinds 15-30. Två spelare gick 15 bets var på floppen . En hade Toppar/weak kicker o den andra top 2. Hoppas detta funkar i cahgames också. Någon som kan bekräfta? Kolla sida 10 (förra) i denna tråden så ser du 2 trevliga exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Winmoore Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Verkar som om man kan köra obegränsat antal höjningar i FL. I alla fall i turneringen som jag spelar just nu. Blinds 15-30. Två spelare gick 15 bets var på floppen . En hade Toppar/weak kicker o den andra top 2. Hoppas detta funkar i cahgames också. Någon som kan bekräfta? Kolla sida 10 (förra) i denna tråden så ser du 2 trevliga exempel. Alright Verkar som upp och nervända världen på SS. På NL sitter de o kör "Fixed" o på Fixed kör de i praktiken "NL". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Verkar som om man kan köra obegränsat antal höjningar i FL. I alla fall i turneringen som jag spelar just nu. Blinds 15-30. Två spelare gick 15 bets var på floppen . En hade Toppar/weak kicker o den andra top 2. Hoppas detta funkar i cashgames också. Någon som kan bekräfta? Är väl inga problem att det inte är nån cap om potten är head-up, så funkar det på Crypto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Winmoore Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Verkar som om man kan köra obegränsat antal höjningar i FL. I alla fall i turneringen som jag spelar just nu. Blinds 15-30. Två spelare gick 15 bets var på floppen . En hade Toppar/weak kicker o den andra top 2. Hoppas detta funkar i cashgames också. Någon som kan bekräfta? Är väl inga problem att det inte är nån cap om potten är head-up, så funkar det på Crypto. Nej inga problem alls. Jag tycker det är strålande . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Vad är grejen med att namnen smyger undan och gömmer sig när man drar muspekaren över? Och hur fan skriver man in ett belopp som man vill satsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
santiago Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Vad är grejen med att namnen smyger undan och gömmer sig när man drar muspekaren över? En feature. Och hur fan skriver man in ett belopp som man vill satsa? Du skriver in summan du vill beta istället för det som står. Måste använda backspace först dock. Lite omständigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
santiago Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Nu spelar Ken på två fixed limit-bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Vad är grejen med att namnen smyger undan och gömmer sig när man drar muspekaren över? En feature. På sätt och vis ja. Det är till för att man ska se vad folk kommer ifrån, varför det blir tomt nu vet jag dock inte. På sportingbet blev det ett "-" på de som inte angivit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Nu spelar Ken på två fixed limit-bord. Vad har han för nick och vilka bord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Och hur fan skriver man in ett belopp som man vill satsa? Du skriver in summan du vill beta istället för det som står. Måste använda backspace först dock. Lite omständigt. Men så fort jag ens kommer i närheten av knappen så blir det ju ett tryck ?? Har försökt med backspace ett antal ggr utan att lyckas. Edit: nu gick det, tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
santiago Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Nu spelar Ken på två fixed limit-bord. Vad har han för nick och vilka bord? Ken. Och borden heter Kens bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Nu spelar Ken på två fixed limit-bord. Vad har han för nick och vilka bord? Nick: Ken Bord: Kens bord X 10/20 och 50/100 FL. Edit: 2 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
santiago Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Det är till för att man ska se vad folk kommer ifrån, varför det blir tomt nu vet jag dock inte. På sportingbet blev det ett "-" på de som inte angivit. Misstänker att det är något som tillkommer efterhand. Jag som tjingade på dig vid FL-bordet tidigare förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DunderKlump Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Nu börjar man snart bli mörkrädd. Fisk träffar färg på river efter att jag gått all-in med två par på turn. Har fått mina värst bad beats någonsin i karriären idag på SS. Snart MÅSTE det vända. Så det är inte bara jag som blir slaktad? Tror fan jag måste gå i terapi efter den här kvällen. Verkar vara hålstegejägarträff idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
santiago Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Verkar vara hålstegejägarträff idag Hmm. Brände just 230 spänn med KK mot QQ. Suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sursmurf Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Är det någon annan som har problem med klienten under XP x64? Jag hamnar i "Sit-out" mellan varenda hand. Jobbigt som fan. Skumt då jag kört sportingbets klient tidigare utan problem... /Smurf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Nu börjar man snart bli mörkrädd. Fisk träffar färg på river efter att jag gått all-in med två par på turn. Har fått mina värst bad beats någonsin i karriären idag på SS. Snart MÅSTE det vända. Så det är inte bara jag som blir slaktad? Tror fan jag måste gå i terapi efter den här kvällen. Verkar vara hålstegejägarträff idag Nix, blir slaktad också. Helt sanslösa utdragningar, gruppterapi väntar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Vad är grejen med att namnen smyger undan och gömmer sig när man drar muspekaren över? På alla andra BOSS-klienter dyker det upp var spelaren kommer ifrån när man håller över namnet.. SS har tydligen valt att ta bort detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Är det nån annan som reagerat på att de har olika fiskarter som namn på sina Sit & Go-turneringar? Abborre 30+1.50 SEK Ansjovis 20+1 SEK Flundra 100+10 SEK osv... : D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaqk Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 första negativa anmärkningen: jag skrivar alltid hur mycket jag ska höja, och nu har det hänt fler gånger att jag missklickar och minibetar istället textraden borde inte sitta på knappen Eller hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Björn Hansson Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Det är oförståligt att Ni som tycker om poker spelar på statens dubbelmoraliska site. Skärpning..... vill ni bestämma över era fundamentala mänskliga rättigheter?? Rätten att bestämma med vem,när och hur ni vill utöva bestämmande rätten över er ekonomi och livet. Varför tillfredställa makthungriga politiker som Ringholm, Persson etc. Bojkotta monopolstrukturer som Cosmopol och dess degraderande värderingar. bjornoz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
antfarmer Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Varför tillfredställa makthungriga politiker som Ringholm, Persson etc. För att det är kul. Skriver du inga andra inlägg än anti-spel-monopol? mvh Ant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 30 Mars , 2006 Rapport Share Postad 30 Mars , 2006 Jag måste vara en av fiskarna som dragit ut er. Plussat 177*BB idag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts