Gå till innehåll

Jonas Norrman på WPT, är han svensk?


Lianinho

Recommended Posts

Antagligen ingen som gjort väsen av sig i poker tidigare om han orkade börja kvala redan på $6-nivån. Fast nu lär han få fin bankrulle... Synd bara att staten som vanligt fått köpa 30% av honom gratis.

 

Vi får gratulera honom hur det än går ikväll :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antagligen ingen som gjort väsen av sig i poker tidigare om han orkade börja kvala redan på $6-nivån. Fast nu lär han få fin bankrulle... Synd bara att staten som vanligt fått köpa 30% av honom gratis.

 

Vi får gratulera honom hur det än går ikväll :)

 

Ja, han BEHÖVER verkligen dom där hundratusingarna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

jag vet inte men, hans syn med 88 var väl sådär? han var chipleader och synade chip 2an. känns som han skulle kunnat köra lite safe där.. men jag vet inte, kanske var rätt att ta den synen. jag skulle nog inte tagit den, är ju garanterat 50/50

 

EDIT: förövrigt tycker jag inte att man ska få ha så mycket tur att vinna 3st satteliter i rad och sen komma 5a :P undra hur många 50/50 han vann på vägen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan ju inte säga att han spelade bra nog en sån där lotto drömmvinst vinnare 1 på 326miljoner grejen :lol:

 

ja om ens 1 på 326 miljoner räcker :)

 

EDIT: det farliga är ju om han nu får för sig att han är nya pokerguden, kör dom dyraste turneringarna o gular hela rullen:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...