Studsturre Postad 29 Mars , 2006 Rapport Postad 29 Mars , 2006 Jag är 15 år så jag är inte välkommen på någon pokerklubb alls. Så jag undrar om det finns någon pokerklubb som tillåter oss unga spelare att vara med??? är riktigt sugen på att spela lite seriös poker, det blir ju inte så seriöst när man spelar hemma med polarna. MVH / Niklas * Flytt till Poker OT och gör den allmän - QoS * Citera
Reflection Postad 29 Mars , 2006 Rapport Postad 29 Mars , 2006 Eftersom du bara är 15 får pengar inte vara inblandade så hur seriöst blir det det då? Vänta tills du är mogen nog att spela. Citera
kgl Postad 29 Mars , 2006 Rapport Postad 29 Mars , 2006 Det blir vad man gör det till. Klart ett homegame med kompisarna kan bli seriöst bara alla kan reglerna, hur man delar samt att ni har riktiga marker och ett bra ställe att vara på. Citera
Studsturre Postad 29 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 29 Mars , 2006 Men man kan ju spela om pengar ändå.. Visst blir det väl ganska seriöst även om man spelar hemma med polarna men det skulle vara mer spännande om man spelade med folk som man inte känner och jag tror att spelet skulle bli mer seriöst då. Citera
Studsturre Postad 29 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 29 Mars , 2006 Men finns det verkligen ingen i värmland som är under 17 som är sugen på lite livepoker?? Citera
Jeppann Postad 29 Mars , 2006 Rapport Postad 29 Mars , 2006 Men finns det verkligen ingen i värmland som är under 17 som är sugen på lite livepoker?? Haha jorå Vi är ett gäng ute i skåre som kör en del, men det har blivit tamt på senare tid. Då handlar det ju iofs mest om att dricka bira o leka lite, men ändå Citera
Recommended Posts