illerrre Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Hur lång tid tar cash out till visa kort egentligen? Ska inte det vara instant? Citera
Uppenberg Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 hur långe har man på sig att cleara bonusarna? står 3 månader men är det någon som vet om det var som hos interpoker att dom aldrig gick ut även om dom hävdade det. Citera
Loveless Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 ++++ till den nya mjukvaran. Klar förbättring mot den gamla grafiskt, plus att de nu separerar NL/FL i lobbyn. Citera
Cash Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Nån som nånsin lyckats med det? Jag har ingen aning om vad jag ska skriva in på alla dessa punkter, å det verkar inte min bank veta heller... nån som vet? 1. Name of Bank (Provide complete name) 2. Bank Location (Provide complete address) 3. Branch Sort Code (Applies only to UK banks) 4. SWIFT Code (Applies to non-UK banks) 5. Routing #/ABA # (Applies to non-UK banks) 6. Name on Bank Account (Your full name) 7. Bank Account # (Chequing or Savings account #) 8. Intermediary Bank Info (see note below) Puss. Citera
Loveless Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Om den du har pratat med på din bank inte vet detta, så har du pratat med fel person. Informationen de frågar efter är till för att identifiera rätt bank och konto. Citera
JoeFalk Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Kan man ta ut mer pengar än man satt in på sunpoker?? Trodde att man bara kunde ta ut vunna belopp till neteller.... Är förövrigt en av anledningarna till att sajten inte kändes lika het längre iaf för mig... Citera
Cash Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Om den du har pratat med på din bank inte vet detta, så har du pratat med fel person. Informationen de frågar efter är till för att identifiera rätt bank och konto. #/ABA# är motsvarighet till SWIFT/BIC=elektroniska adresser till banker.... Ex.HANDSESS=Handelsbanken, SWEDSESS= Swedbank .osv (i Sverige). Medan Tyskland har BLZ, GB har Routing#/ABA#..... Hoppas du förstår vad jag menar! Ar svaret jag fick, kan det stamma? Isafall betyder det att siten fragar efter SWIFTkoden tva ggr, vilket inte later ratt, right? Citera
Loveless Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Nja, tror att ABA motsvaras av IBAN numret, dvs en sifferkombination som identifierar ditt konto. Ska börja med SE och vara 24 siffror långt om jag kommer ihåg rätt. dvs, swift: identifierar banken. (handsess) iban: identifierar kontot. (SExxxxxxx...) Citera
psatiw Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Finns det nånting att göra åt det fantastiskt usla färgvalet på och omkring bordet? Ljusblått på hudfärg typ. Jag föredrar LSD när jag är på det humöret. Tacksam för svar. Citera
bjornnilsson Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Hur är turneringarna på sun/crypto? har de bra struktur på dem? Hur är spelarna? Jag har sett att de har 20-50 punds turneringar, hur är nivån där? Citera
baller Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 kan vara den fulaste clienten någonsin efter uppdateringen... (i helgen) Citera
JoeFalk Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 kan vara den fulaste clienten någonsin efter uppdateringen... (i helgen) Är den fulaste clienten någonsin efter uppdateringen... (i helgen) FYP Citera
baller Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 sant, sorry..! Dom försöker återlansera "paradise-looken" måste se om ja kan fixa till LFX skin om det skall bli något mer plo spel där... Citera
Wokiee Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Det finna med Sun är deras gtd turneringar som inte innehåller mer än 110 spelare, är visserligen lite dyra (20+2£ för 2000£ Gtd) men det kompenseras av de dåliga spelarna som är med o lirar. Deras 40k£ på söndagar är även den fin för dem som har råd brukar inte vara mer än max 400 som är med och pris pengarna är enligt min mening fint uppdelade över placeringarna. Citera
Odonkor1 Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Kan man göra någonting för mpp poängen man har? Förutom buy in till mpp freerolls. Citera
Mimmi Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 Kan man göra någonting för mpp poängen man har? Förutom buy in till mpp freerolls. Nej det kan man inte men dom brukar ha en 10k mpps buy in en gång om året då det är fina priser.. Citera
MJ Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 Hittar ingen info om hur poängen till TLB beräknas. Antar att det är samma som förut (top 15%), men skulle vilja ha allt svart på vitt. Någon som vet hur formulan ser ut? Vilka turneringar gäller? Alla? Citera
Pold Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 Ja har spelat på Sun i sen jag började (2 år sen) och det är märkbart hur mycke hårdare motstånd det är nu jämfört med ca 6 månader sen. Extremt mycke grinders och det är svårt att hitta bra spel. Jag byter nätverk väldigt snart.. MEN turningarna är bra! 20 och 45£ garantierna är det alltid bra värde i... Citera
argenius Postad 1 Maj , 2007 Rapport Postad 1 Maj , 2007 Ja har spelat på Sun i sen jag började (2 år sen) och det är märkbart hur mycke hårdare motstånd det är nu jämfört med ca 6 månader sen. Extremt mycke grinders och det är svårt att hitta bra spel. Jag byter nätverk väldigt snart.. MEN turningarna är bra! 20 och 45£ garantierna är det alltid bra värde i... Håller med, har spelat på crypto i 1½ år och det har blivit fruktansvärt tight och man spelar med samma människor på alla bord. Funderar på att byta till full tilt? Men det är dåligt med rakeback hos dom Citera
Rette Postad 30 Maj , 2007 Rapport Postad 30 Maj , 2007 Stämmer det att Sunpoker fortfarande inte är skattefritt?. Isf byter jag nog. Jag har iofs för mig att jag läst i annan tråd att Interpoker är skattefritt, isf borde väl även Sunpoker vara det, eller? HJÄLP Citera
Rette Postad 30 Maj , 2007 Rapport Postad 30 Maj , 2007 Jag skulle gärna vilja ha tips på hjälpprogram som fungerar med cryptologic (typ PA HUD eller pokeroffice). Tipsa gärna även om vilket program ni gillar bäst. Spelar nästan bara MTT och SnG. Citera
Mr Magoo Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Hej hur bra är deras 1000$ bonus med 9000 MPPs, jag spelar mest 6-manna fixed 5/10 - 10/20£, tar det lång tid att spela in denna bonus? Citera
spinner Postad 1 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2007 Hej hur bra är deras 1000$ bonus med 9000 MPPs, jag spelar mest 6-manna fixed 5/10 - 10/20£, tar det lång tid att spela in denna bonus? Du får 1 player point om potten är större än 20$, och 0,25pp om den är mellan 5 och 20$. Kan inte vara så svårt att uppskatta... Citera
Cosmo_Kramer Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Har spelat på Sun en hel del senaste tiden då deras bonus är ganska lättclearad på FL3/6 och uppåt. Inte så jättehårt motstånd eller. Det som verkligen förvånar mig med cryptos spelare är att man hellre verkar spela FL £5/10 där maxraken är 3£ än FL $10/20 där maxraken är3$. Citera
Recommended Posts