Gå till innehåll

SAJT: SunPoker.com


spinner

Recommended Posts

En annan sak ang Crypto,, ingen som reagerar på deras försämrade rake back?

spelar i och för sig inte så mycket men brukar få tillbaks ca $25 denna månaden pga deras 22% adm avgift och övrigt blev det "bara $8"

satte mig vid ett bord just och började snacka med medspelarna om rakebacken och min chatt blev bannad,,e det så känsligt för Crypto?

Eller!!

Nån som har nån åsikt ,,otrolig tapp av spelare har dom haft senaste tiden åxå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skulle casha ut en par hundra som låg på sun, utan förvarning ändras beloppet till 100$. Resten går inte att ta ut. Withdrawal limit var fulla beloppet och inga andra orsaker till varför jag inte skulle få pengarna. Dom ignorerar helt alla mail. Liksom WTF?! Har gått två veckor nu utan nåt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...
Skulle casha ut en par hundra som låg på sun, utan förvarning ändras beloppet till 100$. Resten går inte att ta ut. Withdrawal limit var fulla beloppet och inga andra orsaker till varför jag inte skulle få pengarna. Dom ignorerar helt alla mail. Liksom WTF?! Har gått två veckor nu utan nåt..

 

Var länge sedan du skrev det inlägget men skulle vara kul att veta om du fått dina pengar?

Ska själv göra ett uttag imorgon!.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Någon mer som får säkerhetsvarning från browsern när man försöker gå in i deras cashier? Hur allvarligt är det? Vågar man gå vidare ändå?

 

 

Ett problem har uppstått med den här webbplatsens säkerhetscertifikat.

 

 

Säkerhetscertifikatet som presenteras av den här webbplatsen har inte utfärdats av en pålitlig certifikatutfärdare.

 

Problem med säkerhetscertifikat kan tyda på att någon försöker lura dig eller snappa upp data som du sänder till servern.

Det rekommenderas att du stänger den här webbsidan och att du inte fortsätter till webbplatsen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon mer som får säkerhetsvarning från browsern när man försöker gå in i deras cashier? Hur allvarligt är det? Vågar man gå vidare ändå?

 

 

Ett problem har uppstått med den här webbplatsens säkerhetscertifikat.

 

 

Säkerhetscertifikatet som presenteras av den här webbplatsen har inte utfärdats av en pålitlig certifikatutfärdare.

 

Problem med säkerhetscertifikat kan tyda på att någon försöker lura dig eller snappa upp data som du sänder till servern.

Det rekommenderas att du stänger den här webbsidan och att du inte fortsätter till webbplatsen.

 

 

Har också börjat få det meddelandet.

Veti fan vad det beror på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad meddelandet säger är att certifikatet är värdelöst och kan inte användas för att garantera att det är sunpoker du kopplar upp mot. Jag skulle skicka ett mail till sunpoker och fråga varför de inte använder ordentliga certifikat. Finns inte att jag skulle hantera pengar, kortnummer eller liknande mot en tjänst som saknar korrekt verifiering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har gjort det innan jag posta här, svaret dröjde men nu har jag fått det.

 

 

I do apologize for not responding sooner.

 

Our Ecash Team is aware of this certificate error and this is entirely caused from our end.

They have advised that you select " Continue " and the Cashier will load without any further problems.

You can rest assured that it is safe to do so.

 

This error will be resolved within another 24 hrs the latest.

 

 

Så det låter ju bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...