Supra Postad 11 Maj , 2006 Rapport Postad 11 Maj , 2006 hhenke: Ska ersättaren till gototable.gif ha samma namn? Min klient blir grön och kallas B2Bpoker och låter mig inte logga in. Verkar funka bra annars dock. Citera
bzo Postad 11 Maj , 2006 Rapport Postad 11 Maj , 2006 hhenke: Tack så mycket! Det funkade perfekt Du borde rimligen få någon ersättning av TopRanked för att du fixade problemet Supra: Givetvis! Citera
Supra Postad 11 Maj , 2006 Rapport Postad 11 Maj , 2006 Efter att jag lärt mig att läsa fick jag det att funka. Muchos gracias hhenke! Citera
WinstonSmith Postad 11 Maj , 2006 Rapport Postad 11 Maj , 2006 5. Ändra i filen ext-resources.properties så att det är tomt efter likamed-tecknet. Har förmodligen också problem med att läsa men denna ska alltså byta namn till ??? Citera
hhenke Postad 11 Maj , 2006 Rapport Postad 11 Maj , 2006 5. Ändra i filen ext-resources.properties så att det är tomt efter likamed-tecknet. Har förmodligen också problem med att läsa men denna ska alltså byta namn till ??? Den ska du inte byta namn på. Ta en kopia av filen först och öppna sen originalet med en texteditor och ta bort all text efter likamed-tecknet. Lägger till detta ovan. Citera
WinstonSmith Postad 11 Maj , 2006 Rapport Postad 11 Maj , 2006 5. Ändra i filen ext-resources.properties så att det är tomt efter likamed-tecknet. Har förmodligen också problem med att läsa men denna ska alltså byta namn till ??? Den ska du inte byta namn på. Ta en kopia av filen först och öppna sen originalet med en texteditor och ta bort all text efter likamed-tecknet. Lägger till detta ovan. Får alltid problem när "vilket program vill du öppna filen med" kommer men en texteditor ska jag nog kunna hitta. Tack så mycket Citera
Freddie Postad 12 Maj , 2006 Rapport Postad 12 Maj , 2006 När jag byter ut gif filen så verkar det som att jag gör rätt. För när jag då startar klienten igen uppdaterar den .jar filen och allt är tillbaka som vanligt, alltså segare än segast. Men ta bort allt efter likamed tecknet i filen ext-resources.properties så uppdaterar den inte .jar filen säger ni givetvis då. Problemet är bara att när jag kör det så får jag en grön klient som det inte gå att logga in på. Wazzup with that ? Citera
hhenke Postad 12 Maj , 2006 Rapport Postad 12 Maj , 2006 När jag byter ut gif filen så verkar det som att jag gör rätt. För när jag då startar klienten igen uppdaterar den .jar filen och allt är tillbaka som vanligt, alltså segare än segast. Men ta bort allt efter likamed tecknet i filen ext-resources.properties så uppdaterar den inte .jar filen säger ni givetvis då. Problemet är bara att när jag kör det så får jag en grön klient som det inte gå att logga in på. Wazzup with that ? Låter som den inte hittar ext-resources.jar. Har du döpt ext-resources.zip tillbaka till ext-resources.jar igen? Citera
rai Postad 13 Maj , 2006 Rapport Postad 13 Maj , 2006 Orka att man ska behöva fixa sånt själv, ne blir o lira nån annan stans om de inte ens kan ha en mjukvara att lita på.. Citera
*Hades* Postad 13 Maj , 2006 Rapport Postad 13 Maj , 2006 Nå? Väntar på klartecken från Topranked att de har åtgärdat felet så att man kan köra igång. Bonusen kommer antagligen att finnas kvar maj ut. börjar bli tight, ska iväg i början av juni i ett par veckor. JOBBA Topranked Citera
Joxer Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 Får tacka för tipset, det fungerade utmärkt. Citera
gregcadillac Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 Hur fungerar toprankedpoker nu. Går det spela på många bord utan att det krånglar och utan att man måste ändra i något själv? Citera
gregcadillac Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 Hur fungerar toprankedpoker nu. Går det spela på många bord utan att det krånglar och utan att man måste ändra i något själv? Citera
Dalex Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 Nope, inte fixat ännu. CPU upp till 100% och laggar som fasen om du kör mer än ett fönster. Citera
Dalex Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 Nope, inte fixat ännu. CPU upp till 100% och laggar som fasen om du kör mer än ett fönster. Citera
Kollikock Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 Följ instruktionerna på föregående sida så funkar allt perfekt! Citera
APC Postad 23 Maj , 2006 Rapport Postad 23 Maj , 2006 TopRankedPoker, du har PM ang bonusstrul. Citera
Jeppann Postad 23 Maj , 2006 Rapport Postad 23 Maj , 2006 Vad blir det med dendär VIP shoppen ni pratat om? Citera
hhenke Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Tänkte bara meddela att Topranked fixat problemet nu så det går bra att återställa innehållet i ext-resources.properties. Citera
Top Ranked Poker Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Vad blir det med dendär VIP shoppen ni pratat om? VIP shoppen är under konstruktion, jag återkommer med ett datum när shoppen kommer lanseras. Alla VIP som är intjänade hos Top Ranked Poker oavsett när kommer att kunna användas i shoppen. mvh Top Ranked Poker Citera
ZizziRoger Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Fråga 1: Man kan väl förbruka de intjänade vip-poängen i turneringar utan att det påverkar ens bonus? Ja VIP-poängen kan användas till inköp i turneringar och köp av produkter i vår VIP shop som snart kommer lanseras utan att det påverkar bonusen. Fråga 2: Vad innebär funktionen för överföring/inväxling av vip-poäng? Har det nåt att göra med fråga 1? Stämmer, denna funktion kommer användas i framtiden när det kommer dras VIP-poäng för köp av produkter i vår VIP-shop Om de inte redan nämnts så vill jag bara fråga om det är så som jag tror, de vippoäng man tjänar in för att cleara sin depositbonus kan man ej använda till eran framtida vip-shop, eller kommer man kunna använda även dessa poäng till shopen? Detta skulle uppskattas då dom kan användas för att gå in på turneringar. Citera
Top Ranked Poker Postad 26 Maj , 2006 Rapport Postad 26 Maj , 2006 Fråga 1: Man kan väl förbruka de intjänade vip-poängen i turneringar utan att det påverkar ens bonus? Ja VIP-poängen kan användas till inköp i turneringar och köp av produkter i vår VIP shop som snart kommer lanseras utan att det påverkar bonusen. Fråga 2: Vad innebär funktionen för överföring/inväxling av vip-poäng? Har det nåt att göra med fråga 1? Stämmer, denna funktion kommer användas i framtiden när det kommer dras VIP-poäng för köp av produkter i vår VIP-shop Om de inte redan nämnts så vill jag bara fråga om det är så som jag tror, de vippoäng man tjänar in för att cleara sin depositbonus kan man ej använda till eran framtida vip-shop, eller kommer man kunna använda även dessa poäng till shopen? Detta skulle uppskattas då dom kan användas för att gå in på turneringar. De VIP som är intjänade under bonusperioden kan användas till inköp i turneringar eller i vår framtida VIP shop. Observera att poängen inte behöver sparas för att få ut bonusen utan de kan användas när som helst under bonusperioden. mvh Top Ranked Poker Citera
dvdmicke Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Låter kanon med denna VIP-shop. Kul att man grindat där ett tag då Citera
jones Postad 29 Maj , 2006 Rapport Postad 29 Maj , 2006 Hej. Har signat mig 27/5 med signup600 koden. Det är väl ok att vänta till mitten av juni med första insättning? Det blir inga problem med bonusen utan man får ändå 30 dagar på sig att cleara den. Tack/Jonas Citera
OrkarInte Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 jag gjorde singupen den 5 maj har inte sett röken av någon bonus har spelat 3200 vip under dom 30 dagarna bonusen gällde. Börjar bli trött har inte fått svar från supporten heller Citera
Recommended Posts