Gå till innehåll

Parbet.com - Signup 500% max $1000


Krevtan

Recommended Posts

Någon får gärna ändra i rubriken, det är PARBET, och inte parabet som

diskuteras i denna tråd!

 

**************************

Jag hittade följande. Spela alltså 40000 händer på 60 dagar (I genomsnitt 667 händer per dag). Vad som är en raked pot stod inte där jag läste i alla fall...

 

Obs! En sak som jag läste är att det är en allt-eller-inget bonus. Spelar du inte 40000 händer inom 60 dagar får du inte ett öre!

*************************

 

Ring Games:

 

0.25 FPP for every $0.25 raked pot.

 

0.50 FPP for every $0.50 raked pot

 

FPP for every $1 raked pot that they are dealt cards in.

 

 

The FPP system is based on the total rake taken of every pot and not on the total amount rake paid during one day. This means a player is not rewarded with FPPs for playing in pots where the rake does not reach $0.25.

 

The FPPs should be automatically updated every 30 minutes.

 

To see how many FPP that you have gathered, just go to “bank” in the poker client under the “account” button.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

**************************

Jag hittade följande. Spela alltså 40000 händer på 60 dagar (I genomsnitt 667 händer per dag). Vad som är en raked pot stod inte där jag läste i alla fall...

 

 

Måste man bidra till potten?

 

Bara om du vill ha bonus! 8-)

 

aj aj, helt värdelöst du ju :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

**************************

Jag hittade följande. Spela alltså 40000 händer på 60 dagar (I genomsnitt 667 händer per dag). Vad som är en raked pot stod inte där jag läste i alla fall...

 

 

Måste man bidra till potten?

 

Bara om du vill ha bonus! 8-)

 

är det 40000 händer eller 40000 FFP ?

 

Jag har spelat mycket på tain och det räcker med att få kort, man behöver alltså inte bidra!

 

Men om det är 40000 FFP måste jag säga att bonusen är omöjlig att klara då man bara får 0,25 FFP för varje pott som blir rejkad på 25c

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spelat en del på tain så kan försöka klara ut en del frågetecken. Denna bonus gäller alltså bara nya spelare.

De hade en reloadbonus i februari där man skulle spela in 4500 FPP för 500 dollar. På låga nivåer (0.25/0.50 o lägre) var den riktigt dryg.

 

För att cleara denna bonus som är 20 000 FPP rätta mig om jag har fel så tror jag att man åtminstonde bör spela 1/2 eller högre då FPP:n tickar in lite bättre, men tror fortfarande den är riktigt dryg och att de finns bra många bättre.. Så jag har uppfattat de =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...