Gå till innehåll

Krevtan

Members
  • Innehåll Antal

    43
  • Gick med

  • Besökte senast

Converted

  • Hemort
    SWE

Converted

  • Nick på pokerrum
    Krevtan

Converted

  • Sysselsättning
    --

Krevtan's Achievements

Advanced Member

Advanced Member (3/3)

0

Anseende bland gemenskapen

  1. Ringde o frågade, den var kontospecifik hade varit smartare att kolla mailen innan jag ringde och ställde fråga här för hade fått samma mail.
  2. Har dom koll på vilka konton som gäller eller är det bara köra? verkar ju bra 100 euro för 500 vip.
  3. också fått mitt bekräftat gött är det, skulle kanske använda ett annat system nästa gång men men ett genörst erbjudande är hela saken så det ska dom ha cred för.
  4. Ringde precis upp nummret och blev kopplad till den beryktade "responsible person" som supporten pratat mycket om. Blev väldigt bra bemött och ni andra som inte fått era vip dragna ring nummret här under och förklara er situation. Killen jag pratade med skulle återkomma med ett mail senare, var tydligen lite överbelastade med jobb angående den här frågan.. Så nu kanske man kan börja heja på brassarna på allvar igen!
  5. undra vad fan jag har gjort för fel då, gjorde precis som dig men några dagar tidigare. Har tillräckligt med vip, men verkar inte finnas något att göra martins poker spottar på en så fort man förösker ta kontakt med dem, vad man än skriver om worldcupmaniapromotionen får man samma standardskrivna svar, vilket är grymt irriterande. Finns ingenstans man kan vända sig, Brassarna spelar ju ikväll och Sverige på lördag hade varit kul att veta om man hade bettet eller inte innan dom åker ur.
  6. undra hur vi med ickedragna vip ska agera? lite svårt att veta när informationen är = 0. Nä snart blir det la dags att gråta ut i aftonbladet eller nått, VM blir jävligt mycket roligare om man vet att man har två stora bet på Sverige och Brasilien..
  7. Rätt sjukt ändå, visst några har fått sina vips dragna men att inte ha fått svar på supporten på över 2 veckor och den informationen man fått är att mailet man skrivit har blivit vidarebefodrat. Hade varit roligt att veta om man är godkänd innan sverige eller brassarna åker ur, är ju inte bara ev. pengar utan massa spänning man förlorar på detta sättet. Jag har gott å väl tillräckligt med vip på vilket sätt man än väljer av de olika alternativen att räkna på som diskuteras genom tråden och börjar bli lätt förbannad över taffligheten från martinspoker nu.
  8. ja när reglerna är så flummiga vad det gäller vilka vip som gäller och inte är det minsta man kan kräva att veta hur det ligger till. Bästa hade varit om man kunde fått satsa högsta möjliga antal "legimiterade vip poäng". Själv har jag över 10000 vip i cashiern (spelat två bonusar) så om jag inte får använda 3000 vip behöver nog inte martin behöva betala ut många ojrosar.
  9. Blir så trött:mailade supproten om någon orkar läsa.. Hi! i have sent several mail to worldcupmania@martinspoker.com but have not got any reply so that is why i mail to this adress. In the mail you sent about the promotion it was said that the vip points you betted should be drawn from the account on the 1 of june. My points is still in the cashier i have not got any cofirmation about my bet or anything. Can you at least answer my mail? Hope that everything is ok. Hi, Thank you for contacting support. Your email has been forwarded to a person responsible. You will be contaced as soon as possible! Best regards, Martins Poker Hi! how long will itake for the responsbile person to get the mail from you or answer it?i have two friends who got exactly the same answer from you over 1,5 weeks ago and no one have heard anything yet. This worldcupmania promotion starts to feel a bit strange but i hope that martinspoker will keep it's promises. Hi, The person responsible is working very hard to get to your question. Your patience is greatly appreciated. If you have any more questions now or in the future, please do not hesitate to contact us again. Hi again! I have now talked with over 20 different players who all have mailed the support and no one have got an answer from the "responsible person", so even if he migth work hard he cant have answered that many questions. This is not a proper way to treat your customers. The vip points should have been drawn from the account for 5 days ago and no one have got any reason or explanation for why they not have been drawn. So i hope that you at least can answer me who the responsible person is, and how to contact him via email, phone etc. You can contact the people in charge of the World Cup Mania promotion via email: worldcupmania@martinspoker.com If you have any more questions now or in the future, please do not hesitate to contact us again. Ok, but now you just brougth me back to square one again,the reason for why i mailed the support was that the worldcupmania@martinspoker did not reply. I want a phone number and the name of the resonsible persons if that is possbisle, to sort out this mess. Thanks for fast reply anyway. Hi, Unfortunately we can not provide such information. Should you require any further assistance please don't hesitate to contact us again.
  10. ett skämt alla mail som "blivitt vidare befodrade till ansvarige". Telefon kontakt vore något kanske inte lika lätt att avfärda då. snart blir det la dags för aftonbladet eller expressen?
  11. den diskussionen är redan förd innan, men klart att det inte är omöjligt om du inte förstår det så läs argumenten. hej på dig
  12. det värsta är ju att dom totalt verkar ignorera sina kunder. Är det någon som fått något svar från dem nu? Hoppas Martinspoker är ett seriöst företag som håller vad de lovar.
×
×
  • Skapa nytt...