Nusseman Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Jag tänker välja Barcelona när jag har vunnit, bara så ni vet Citera
Staahla Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Ska du ner dit och titta på mig eller Ronaldinho? Citera
Skadast Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Jag tänker välja Barcelona när jag har vunnit, bara så ni vet Jag med. Har värmt upp med två fina turneringsskalper på PokerStars idag. Ni får passa er Citera
GiLLo Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Äh, lugnt om jag bara tar 2:a platsen? Borta bra, hemma bäst? Citera
parre Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Ja inte fan lär man välja Köpenhamn i alla fall. Orka åka till ett land där man har noll chans att ens förstå det minsta av språket. A pint of lager, please. A pint of Guiness, please. Una cerveza, por favor. Une biere, s'il vouz plait. Jaäeuuhg skhjulle viljee haaa en faaaadooooeeeel. Följt av: Det koauustar fiiiire halv-fjäääärs. Aldrig i livet. Hmm. Prioriterar jag måntro ölen framför spelet i EPT:n....? Citera
drohr Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Då är det snart dags då, 455 spelare. Lycka till! Citera
Kidder Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Jag tänker välja Barcelona när jag har vunnit, bara så ni vet Barcelona blir bra, du får gärna hänga på mig.. Lirar under nicket "biedermeier" Citera
ESeaYour Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Ja inte fan lär man välja Köpenhamn i alla fall. Orka åka till ett land där man har noll chans att ens förstå det minsta av språket. A pint of lager, please. A pint of Guiness, please. Una cerveza, por favor. Une biere, s'il vouz plait. Jaäeuuhg skhjulle viljee haaa en faaaadooooeeeel. Följt av: Det koauustar fiiiire halv-fjäääärs. Aldrig i livet. Hmm. Prioriterar jag måntro ölen framför spelet i EPT:n....? ROFL! Jag är Evergrey GL alla Citera
ziddax Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Ja inte fan lär man välja Köpenhamn i alla fall. Orka åka till ett land där man har noll chans att ens förstå det minsta av språket. Hade det varit språk som varit avgjort hade jag valt danmark lätt. Bröligaste språket i Europa! ...men sen är jag ju uppväxt med dansk tv och således indoktrinerad sen barnsben. Lykkehjulet ägde, på tal om ingenting. Citera
Skanke Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Det ska väl vara själve fan, jag sitter och laddar för turneringen och så hade jag inte anmält mig Citera
Cyntax Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Det ska väl vara själve fan, jag sitter och laddar för turneringen och så hade jag inte anmält mig Vid mitt bord har vi två som "sitting out". En ding-ding-värld. SURT! Andra handen TT... betar lagom mycket/lite och har en Fi med mig. Flop KQQ och Fi hugger. Måste lägga mig. Citera
Ving Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Hmm, har suttit och väntat på turneringen. När den startar kommer mitt bord upp utan spelare eller kort. Paniken sprider sig men efter sju minuter fick jag ordning på det. Behövdes visst någon uppdatering. Citera
TotalFarsa Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Trevligt... Lurifax direkt till höger om mig... Det känns... ... ... ... bra... /TF Citera
eurythmech Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Tilt! Ingen vid mitt bord chattar Citera
parre Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Ute som 464a. Strax innan turneringen började fick jag höra "Efterrätt och Parlamentet 2030" från mor. Glass + fruktsallad + softning + TV 2030 - alltså måste jag ha en sitoutbar stack. Fjärde handen får jag en gratisflop med J9, floppen kommer 9-hög. UTG-limparen betar, knappen synar,jag checkraisar till 420, UTG-limparen ställer, jag tänker "fuck it, jag köper ut". Inget utköp och jag har 220 kvar som strax efter åker in med JT mot AQ - inget utköp där heller. Sjukt riggat. Strax parlamentet och glass dock, klart mer +EV än grinda en EPTplats Citera
Ving Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Tilt! Ingen vid mitt bord chattar Heter du Anfield Road? I så fall har du position på mig. Citera
snudde Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 happ så åker man efter att på turn ställt med TP+oesd, var lite kort, och fått syn av gutshotdrag som träffar.... gonatt Citera
slowboy Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 fan va bra att man har stabilt bredband, floppar färg ser att en betar, då dör mitt bredband och jag foldar Citera
elvis77 Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Ute som 464a. Strax innan turneringen började fick jag höra "Efterrätt och Parlamentet 2030" från mor. Glass + fruktsallad + softning + TV 2030 - alltså måste jag ha en sitoutbar stack. Fjärde handen får jag en gratisflop med J9, floppen kommer 9-hög. UTG-limparen betar, knappen synar,jag checkraisar till 420, UTG-limparen ställer, jag tänker "fuck it, jag köper ut". Inget utköp och jag har 220 kvar som strax efter åker in med JT mot AQ - inget utköp där heller. Sjukt riggat. Strax parlamentet och glass dock, klart mer +EV än grinda en EPTplats tack för att du inte köpte ut Citera
erik87 Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Tilt! Ingen vid mitt bord chattar Just därför så ska inga forumtourneys spela som NLT! Då är det bara massa tighta, asociala grinders som är med. Citera
Staahla Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Ute som 464a. Strax innan turneringen började fick jag höra "Efterrätt och Parlamentet 2030" från mor. Glass + fruktsallad + softning + TV 2030 - alltså måste jag ha en sitoutbar stack. Fjärde handen får jag en gratisflop med J9, floppen kommer 9-hög. UTG-limparen betar, knappen synar,jag checkraisar till 420, UTG-limparen ställer, jag tänker "fuck it, jag köper ut". Inget utköp och jag har 220 kvar som strax efter åker in med JT mot AQ - inget utköp där heller. Sjukt riggat. Strax parlamentet och glass dock, klart mer +EV än grinda en EPTplats 1:5 var fan lite lågt satt... Citera
Recommended Posts