Gyre Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Sannslöst, jag hade nog inte kunnat sova efter en sån här Om ni inte fattar så tänk på att man måste använda båda sina hållkort för att jackpotten ska utlösas... Citera
egonx Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 jag skulle må dåligt i fler månader om det hände mig. fick faktiskt en fet klump i magen abra av att läsa det. Hjälten har på turn i runda slängar 98% chans att vinna 38.000 dollar. Citera
rosen Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 hände mig med en liknande. kommer inte ihåg vad jackpotten var på men några K euro iaf. fick lilla str8flushen med ett kort o motspelaren går all in 400 i 40-50pott. syna på en sekund för jag var säker på BBJ, men icke sa nicke. tilta typ lika mkt som jag skulle fått den kvällen tyvärr Citera
Skadast Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Räcker det alltså inte med att bara en spelare har båda hålkorten på party? Det känns nästan riggat På B2B hade det fallit på att man minst måste ha fyrtal i tior iaf. Citera
Zyr Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 måste man inte ha fyrtal med TT lr högre? Citera
Skadast Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 måste man inte ha fyrtal med TT lr högre? Alla siter har inte samma regler Citera
Nidot Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Nån som ändrat något väsentligt i denna tråd, eller missar jag någon typ av övertydlig information? Förstår nämligen ingenting av detta? BBJ utlöses då fyrtal blir slaget då BÅDA spelarna andvänder BÅDA korten. Vilket det hade blivit om inte damen kommit på rivern Citera
omduvoresomjag Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Nån som ändrat något väsentligt i denna tråd, eller missar jag någon typ av övertydlig information? Förstår nämligen ingenting av detta? BBJ utlöses då fyrtal blir slaget då BÅDA spelarna andvänder BÅDA korten. Vilket det hade blivit om inte damen kommit på rivern jo, såg inte att sista ordet var en länk bara, därav frågan Citera
Gyre Postad 7 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2006 Nån som ändrat något väsentligt i denna tråd, eller missar jag någon typ av övertydlig information? Förstår nämligen ingenting av detta? Killen spelar på Party's Bad beat Jackpott-bord och jackpotten ligger på totala 110k$. Det innebär att dom du förlorar med fyrtal i 8 eller bättre och båda använder båda sina hålkort att du får ~38k$. På turn sitter han med fyrtal i 9'or och är slagen mot den andras J-höga färgstege. På river kommer Qc som ger den andra en Q-hög färgstege, fast med bara ett hålkort och således ingen jackpott. Med andra ord en 1-outare värd ca 300.000 SEK. Citera
Daxxar Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Oh fy fan! Jag blir nästan tårögd, stackare! Citera
erik87 Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 AJ! Det var det värsta jag någonsin sett.. Kan inte nån moderator lägga in den i FAQ:en till HA så folk som klagar över att deras TPTK vart utdragen av en inrivrad triss får se hur en riktig Bad Beat ser ut? Citera
Teddybear Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Haha det finns fan inte alltså. Helt sjukt. Citera
Skalman5 Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Oh my god! Jag mår psykiskt.. Fyyyyy f*n... Citera
León Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Nu när jag sett det här ska jag ALDRIG mer klaga på en bad beat. Fy fan, vilken bad beat! Mår dåligt av att ens tänka på den... Citera
Sebbemax Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 AJ AJ AJ Fy fan vad illa, vet inte vad jag skulle ta mig till om det hände mig Citera
guldfisk Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 I would have been due roughly $38,500. Hardly life-changing, but for someone who normally does not gamble with nearly that much money, it still sucks ass. Ha, ge mig dem pengarna och du skall få se hur jag kan förändra mitt liv... Citera
KraxTheCrow Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Har för mig att det står i terms att det räcker med att bägges hålkort kan användas till en kvalificerad hand (d.v.s. han skulle få ha sin J-hög färgstege här), men det kanske är nån annan site? Skulle ju va grymt tiltande att höra andra snacka om "bad beats" efter det här. Citera
busen Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Skulle ju va grymt tiltande att höra andra snacka om "bad beats" efter det här. word Citera
rockefeller Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Haha, baddest beat ever! Sjuk hand... Citera
Recommended Posts