Gå till innehåll

OSfinal i ishockey är lika intressant som  

126 medlemmar har röstat

1. 1. OSfinal i ishockey är lika intressant som

• I princip alla fotbollsmatcher är intressantare
    • EM kvalmatch
    • VM kvalmatch
    • EM gruppspelsmatch
    • VM gruppspelsmatch
    • EM slutspelsmatch
    • VM slutspelsmatch
    • EM semi/final
    • VM semi/final
    • Intressantare än alla forbollsmatcher

Recommended Posts

Postad

* Ursprungstitel "Hur intressant är hockeylandslaget jämfört med fotbollen" - QoS *

Äntligen en relevant poll. :D Os i all ära, men årets höjd anser jag vara VM i sommar. Hur högt rankar du en OSfinal i ishockey jämfört med fotbollslandslagets matcher.

Postad

Tycker rent allmänt att hockey är mer spännande än fotboll. Mer action osv. Men fotboll är ju totalt sätt större, så är Sverige med i en VM-slutspelsmatch så blir det ju mer hypat och därför av nån anledning mer intressant. På nått sätt.

Postad

EM-kvalmatch blev mitt val.

Jag kände inte den direkta spänningen ens i finalen.

Under tidigare OS har jag varit riktigt peppad för hockeyn, men det kändes annorlunda detta år av någon anledning. Jag var inte alls lika uppjagad och kan inte riktigt sätta fingret på anledningen. Kanske var de som tidigare postare nämnde, att det blev mängder av guld under mästerskapet. Herrarnas sprint kändes som höjdpunkten och det hade jag aldrig trott innan OS:et.

Fotbollen kommer nog att krossa allt i sommar. Jag skiter i semester och firar varje match hårt istället :)