Gå till innehåll

Problem med Heypokers hemsida+cashier


tl

Recommended Posts

Hej

Jag undrar om det finns någon mer än jag som har problem med Heypoker hemsida. När den enligt explorer skall vara färdigladdad så fattas menyraden som leder till ex. Vipshopen, cashiern mm. Dock finns länkarna när jag för musen över området där de borde finnas. Likadant är det med cashiern där text sakans, knapparna finns men saknar text i sig. Pengabalansen och Vipen uppdaters men ingen text finns som beskriver vad som är vad etc. Dessutom är den enligt min dator fulladade hemsida extremt långsam då jag skrollar neråt. Jag har inga sådan problem med andra B2B sidor eller cashierer.

 

Jag skulle kunna visa screenshots av detta men vet inte hur man länkar upp bilder här på pf.nu.

 

Jag använder Internet explorer, har en 5mån gammal Dell Insperion 6000 och använder Norton Internet Security som brandvägg och antivirus (om detta skulle ha med saken att göra).

 

Skulle vara tacksam om någon kunde hjälpa mig att lösa detta eller utifrån denna info kunde förklara problemet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma här fungerar inte alls som det ska, text saknas det enda som visas i cashiern är vip poäng och kontobalansen.

Det konstiga är att i Firefox fungera det inte alls, när jag testa i IE så fungera det 1 inloggning men när den sen timed out så logga jag in igen och då hade cashiern slutat fungera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Supporten har gett ett förslag som har hjälpt för flera:

We recomend these players to delete cookies, temporary internet files and the history of your web browser. If you are using Microsoft Internet Explorer you can do this from the "Tools -> Internet Options" menu of your web browser.

 

OM det ändå inte blir bättre så skicka mig ett PM.

 

Det är ju katastrof om ni inte kan se cashieren.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

jag kan inte logga in på cashiern... har inte fungerat på 2 dar nu.

när jag försöker logga in får jag upp ett meddelande som säger...An error occured. försökt med både firefox och IE...samma resultat.

dock inga problem att komma in på heypoker.com i övrigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...