Myssion Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Myssion och jackbalsam, trösta er med att chipleader emilio straffade mig... Det är väl ingen tröst, då var det ju totalt i onödan du tog mina marker, bättre tröst hade ju varit om du kammat hem hela skiten... Citera
QoS Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Riggat! Får 99 på knappen, pottar, möter All-in av Trolldeg på BB, synar och han har självklart AA... och jag får gå lämna på en 14:e plats. Och ett par händer senare så har Trolldeg AA igen, RIGGAT! Lycka till alla som är kvar! - QoS Citera
joeki Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Om den som vinner är sugen på att sälja sin x-box så köper jag för €350. Kan betala ikväll över B2B Citera
Stahl Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Sjukt att Trolldeg hittar JJ i SB när jag ska stjäla emilios bb med J9. Citera
emilio_barzini Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Gick jävligt bra tills man fick byta till Trolldegs bord. Han hade nog AA varje hand när jag hade BB Lyckades iaf bomma bubblan!! Fast jag tog ju finalbordsbubblan iofs.... GL all! Citera
Trolldeg Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Då ska vi se hur jag lyckas tomta bort det här då... Citera
Skadast Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Om den som vinner är sugen på att sälja sin x-box så köper jag för €350. Kan betala ikväll över B2B Om jag vinner är det kanske aktuellt, men bara kanske. Citera
Skadast Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Då ska vi se hur jag lyckas tomta bort det här då... Du får nog jobba hårt Citera
fredde80 Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Jag ska iaf aldrig mer försöka bluffa nusseman aka sam_nunes ! Haha.. nej det var en skön variant på lex gdaily Få in pengarna och bara förlita sig på runner runner outs... det kan komma! Citera
bAyes Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Ouch, åkte på typ femte eller sjätte plats med KK mot AQ, all in preflop. Jaja, better luck next time.... Citera
Zidde Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Riggen är näst intill sjuklig nu Citera
Myssion Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Sorry bojen, blev nog ingen handkontroll... Men jag tror jag har ett sånt där gammalt Donkey Kong-spel liggande i någon låda som du kan få (batteries not included)... Citera
Trolldeg Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Usch så jävla vekt... Klart man inte lyckas vinna när man har sjuka chipleaden vid starten av finalbordet. Citera
Skadast Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Usch så jävla vekt... Klart man inte lyckas vinna när man har sjuka chipleaden vid starten av finalbordet. Jao... men å andra sidan klonkade vi ju rätt friskt med 5-6 pers kvar. Jag spelade iaf alla händer rätt ända till vi kom heads up. Där hade jag dock inte många rätt Citera
SantaClawzz Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Kan det bli bättre? Sverige tar OS-guld i hockeyn och jag kammar hem ett Xbox Dock var både rigg och klonkar med mig idag Citera
Skadast Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Kan det bli bättre? Sverige tar OS-guld i hockeyn och jag kammar hem ett Xbox Dock var både rigg och klonkar med mig idag Hehe... riggen var fantastisk där ett tag. Hoppas du njuter av sjukdomarna du fick som bounty också Bra spelat iaf... och grattis Citera
wedo Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 grattis. Vem var du, var det du som tog ut mig när utdragningsriggen inte funkade? QJ mot dina JJ alltså. Citera
joeki Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 grattis och njut av x-boxen. hoppas på att du eller skadast tar hem en till x-box i framtiden som ni kan sälja till mig Citera
SantaClawzz Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 SantaClawzz, GRATTIS! - QoS Man får tacka! Det var den första €50-turneringen jag var med på, men det var definitivt inte den sista. Citera
Recommended Posts