Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Nu kikar ja kontot, då har jag 1200$ mer inne. Har dom bara delat upp prissumman mellan kvarvarande spelare? Kan inte stämma. Det var iaf drygt 60 pers kvar. Bör ju få mer då ja låg 2a.

//Myt4z

• Svars 941
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Samma sak här. Har fått tillbaka lite av det, men inte allt. Många polare som inte fått nånting tillbaks..

Antar att du svarade på mitt inlägg här? Isf är man inte ensam då, annars blir man ju lite orolig när man loggar in och ser att det fattas en hel del. Skickade iväg ett mejl, får hoppas detta är löst i morgon bitti.

Ja, det är extra läskigt eftersom jag fått tillbaka lite av det. Okej om inget varit inne, men nu vet jag inte om det andra bara försvunnit, har inte hel koll på hur jag ligger till idag (eftersom primas bankfunktion är helt värdelös). Just nu är jag drygt ett inköp back och jag borde vara drygt 2 inköp upp...

Postad
Nu kikar ja kontot, då har jag 1200$ mer inne. Har dom bara delat upp prissumman mellan kvarvarande spelare? Kan inte stämma. Det var iaf drygt 60 pers kvar. Bör ju få mer då ja låg 2a.

//Myt4z

Är väl inte helt pissigt va? 1200 säkra när 60 spelare är kvar. Jag hade tackat och tagit emot.

Postad
Nån som vet hur de gjorde med 6,5k Guarenteed turneringen (buy in 35+3)? Gav de tillbaks buy in eller splitta de prize pool för kvarvarande spelare?

Jag låg 6:a efter ca 60 min spel, fick ca $120 för det.

Inte så roligt då min stack var 4 gånger medelstacken.

Postad
har samma problem som dig TheMenace...

Satt på 3 prima bord när det "bröts"

Bord 1. ca 700$. Fått tillbaka.

2. ca 800$. Fått tillbaka.

3. ca 900$. Spårlöst borta.....

Det saknas alltså ca 900$ för mig. Ska skicka mail nu.

Jag saknar också några hundra. Fick just löfte om att de betalas tillbaka under dagen.

Postad

//Myt4z

Är väl inte helt pissigt va? 1200 säkra när 60 spelare är kvar. Jag hade tackat och tagit emot.

Nej, jag var nog lite väl girig igår. Var ändå helt ok. Däremot kände jag att chansen var väldigt stor att jag skulle placerat mig top 5 relativt lätt. De placeringarna gav motsvarande pengar, samt mera. Men men, ja får väl vara nöjd ändå.

//Myt4z

Postad
Samma sak här. Har fått tillbaka lite av det, men inte allt. Många polare som inte fått nånting tillbaks..

Antar att du svarade på mitt inlägg här? Isf är man inte ensam då, annars blir man ju lite orolig när man loggar in och ser att det fattas en hel del. Skickade iväg ett mejl, får hoppas detta är löst i morgon bitti.

Ja, det är extra läskigt eftersom jag fått tillbaka lite av det. Okej om inget varit inne, men nu vet jag inte om det andra bara försvunnit, har inte hel koll på hur jag ligger till idag (eftersom primas bankfunktion är helt värdelös). Just nu är jag drygt ett inköp back och jag borde vara drygt 2 inköp upp...

Loggade in och kollade nu och har fått tillbaka en del jag också. Fattas dock fortfarande ett par inköp. Inte fått nåt svar på mejlet än men är problemet omfattande så får man väl ha lite tålamod antar jag och vänta.

Postad

Själv har jag fått tillbaka mina 900$... Fick ett snabbt svar från supporten efter mailet var sänt.. Men som sagt dom har nog mkt att stå med för tillfället så lite "väntetid" kan nog vissa få räkna med...

Postad

Jag fick tillbaka en del av pengarna samt fick ett mejl om att pengarna nu ska vara återbetalda?.. Skrev tillbaka att jag fortfarande saknar en del, ca 2 buy ins där jag spelar. Nån mer som fått samma mejl men ändå saknar pengar?

Postad
Jag fick tillbaka en del av pengarna samt fick ett mejl om att pengarna nu ska vara återbetalda?.. Skrev tillbaka att jag fortfarande saknar en del, ca 2 buy ins där jag spelar. Nån mer som fått samma mejl men ändå saknar pengar?

Skickade precis mejl, har inte fått något svar. Har listat ut ungefär hur mycket jag saknar, men pga primas helt värdelösa bankfunktion så kan man inte veta exakt.. så jag antar att jag bara kan vänta.

Postad

Jag kan varken starta Bet365´s eller Purple-Lounges pokerklient.

Allt annat fungerar felfritt på datorn..

Medelandet jag får är;

"Instruktionen på "0x00ce1063" referarade till minnet på "0x00d203624". Det gick inte att utföre en minnesåtgärd. Följande fel returnerades: The memory could not be "read".

Klicka på OK om du vill avsluta programmet".

Någon som vet vad f*n som ligger bakom?

Postad

Medelandet jag får är;

"Instruktionen på "0x00ce1063" referarade till minnet på "0x00d203624". Det gick inte att utföre en minnesåtgärd. Följande fel returnerades: The memory could not be "read".

Core duo? Har inte permanent lös problemet.. men du kan läsa hur jag gör för att ändå kunna använda PO och Prima samtidigt några inlägg bakåt.

Postad

Medelandet jag får är;

Core duo? Har inte permanent lös problemet.. men du kan läsa hur jag gör för att ändå kunna använda PO och Prima samtidigt några inlägg bakåt.

Har en celeron M processor.. :roll: Dessutom har jag nu provat att starta prima klienterna utan att ha PO på.. samma resultat :(

Postad

Skickade precis mejl, har inte fått något svar. Har listat ut ungefär hur mycket jag saknar, men pga primas helt värdelösa bankfunktion så kan man inte veta exakt.. så jag antar att jag bara kan vänta.

Var nyss i kontakt med supporten som sa att jag borde fått tillbaka alla pengarna. Men saknar ett par hundra dollar. Nu lär det bli till att vänta på att de ska gräva i sina loggfiler. Känns inget vidare.

[betOnBet] saken er nå sendt videre til vår pokerleverandør. du vil bli kontaktet av oss pr. e-mail når vi får svar fra de

[Visitor] har du någon aning om hur länge det kan dröja?

[betOnBet] vanskelig å si. de har veldig mye å gjøre nå, pga problemene som var med pokeren

Postad
När jag sätter mig på waitinglist och tackar ja till ett bord kommer jag inte in utan man ser bara R-knappen på bordet och tiden går ut. Mycket irriterande! :? Vad göra!!?

Jag har samma problem, någon som har en lösning på detta?

Jag har samma problem, men endast hos Battlefield och inga andra primasiter. Vilken prima site upplever du detta hos?

NordicBet samt Pokertime....