Gå till innehåll

Allt om Prima Network!


quizz_kid

Recommended Posts

Det är mycket svårare att vinna med stängda kort, då man inte ser hur dåligt folk spelar så det är väl ett sätt att skydda fisken antar jag.

 

Gillar det inte eftersom det ser riggat ut. man ser bara när man blir utdragen, aldrig när man vinner på tur.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 941
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

stängda kort suger...

 

en annan grej som verkar ändrad: tidigare var det alltid så att den som gjorde det sista satsandet i potten får visa handen först vid showdown...

 

idag spelade jag en HU , shortstacken ställer in preflop jag synar, träffar två par vinner, han muckar jag ser inte hans hand. kan inte ens kolla hans hand i playcheck.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

prima känns lite som en sajt styrd av nån skum maffia, man kan inte kontakta dom utan måste gå via pokerrummens support som inte vet ett skit...

 

sen styr o ställer dom hur dom vill utan att nånsin informera om nånting... börjar kännas olustigt detta.

 

pokermanagerna är inte särskilt hjälpsamma dom heller

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stängda kort suger...

 

en annan grej som verkar ändrad: tidigare var det alltid så att den som gjorde det sista satsandet i potten får visa handen först vid showdown...

 

idag spelade jag en HU , shortstacken ställer in preflop jag synar, träffar två par vinner, han muckar jag ser inte hans hand. kan inte ens kolla hans hand i playcheck.

 

Välj "go to quickview" i playcheck så ser du hans hand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stängda kort suger...

 

en annan grej som verkar ändrad: tidigare var det alltid så att den som gjorde det sista satsandet i potten får visa handen först vid showdown...

 

idag spelade jag en HU , shortstacken ställer in preflop jag synar, träffar två par vinner, han muckar jag ser inte hans hand. kan inte ens kolla hans hand i playcheck.

Kör med Poker Office 2 så visar PO2 hans hålkort automatiskt efter han muckat dom.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stängda kort suger...

 

en annan grej som verkar ändrad: tidigare var det alltid så att den som gjorde det sista satsandet i potten får visa handen först vid showdown...

 

idag spelade jag en HU , shortstacken ställer in preflop jag synar, träffar två par vinner, han muckar jag ser inte hans hand. kan inte ens kolla hans hand i playcheck.

Kör med Poker Office 2 så visar PO2 hans hålkort automatiskt efter han muckat dom.

 

Funkar väl ej på prima?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

LOL på Prima!

 

Lirar en Turre och efter 1:a Pausen så blir alla Disconnectade efter varje hand så man måste trycka "I am Back"!

 

PokerMGR säger att man måste logga av och på och sedan funkar det!

 

Men LOL!!

 

Med Blinds på 100/200 och liten stack så är inte det kul!!

 

MVH

//KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite "Rounders" funderingar: Kommer spela lite vid sidan av mitt cashgame spelande och starta på nivå 3. Där kommer jag förhoppningsvis grinda ihop lite tokens till minst 1000, men sedan? Det är så att jag är inte sådär jätteförtjust i nivå 4:s payout structure. Ska jag helt enkelt hoppa över nivå 4 och gå på nivå 5 direkt, eller är det för bra värde på nivå 4, så man helt enkelt inte kan missa detta steg?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stängda kort suger...

 

en annan grej som verkar ändrad: tidigare var det alltid så att den som gjorde det sista satsandet i potten får visa handen först vid showdown...

 

idag spelade jag en HU , shortstacken ställer in preflop jag synar, träffar två par vinner, han muckar jag ser inte hans hand. kan inte ens kolla hans hand i playcheck.

Kör med Poker Office 2 så visar PO2 hans hålkort automatiskt efter han muckat dom.

 

Funkar väl ej på prima?

Öh, jo. Det har jag nog för mig att det gör. Eller jo det gör det. Men du måste ställa in PO2 så att det gör det, det är alltså inte automatiskt.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stängda kort suger...

 

en annan grej som verkar ändrad: tidigare var det alltid så att den som gjorde det sista satsandet i potten får visa handen först vid showdown...

 

idag spelade jag en HU , shortstacken ställer in preflop jag synar, träffar två par vinner, han muckar jag ser inte hans hand. kan inte ens kolla hans hand i playcheck.

Kör med Poker Office 2 så visar PO2 hans hålkort automatiskt efter han muckat dom.

 

Funkar väl ej på prima?

Öh, jo. Det har jag nog för mig att det gör. Eller jo det gör det. Men du måste ställa in PO2 så att det gör det, det är alltså inte automatiskt.

 

Jag har kryssat i "Show mucked cards" i Poker table overlay men det syns ändå inte när dom har muckat :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL på Prima!

 

Lirar en Turre och efter 1:a Pausen så blir alla Disconnectade efter varje hand så man måste trycka "I am Back"!

 

 

Var bara starta om klienten så fungerade det utan problem efter det.

 

Jag gjorde det!

 

Men LOL ändå!

 

Tänk dig WSOP:

"We have Problems, your hand will be mucked if you dont run around the Hotel 3 times!"

 

MVH

//KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en riktig tung period just nu. Utdragen och tiltar om vart annat. Sedan kan det kännas som om alla kan se mina händer. Spelet på 1/2 NL känns ruggigt tight just nu eller vad tycker ni? Spelar ju mest mot svenskar och de är helt sanslöst tighta. Tror nog alla lägger om de inte har nuts. Det är ju pga hög rb som man spelar här och samtidigt principiella skäl (man tycker raken rent allmänt är för hög). Hoppas detta bara är en liten downswing..Kanske blir en paus eller satsa mer på turneringar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är bara på bad beat jackpot borden man får bad beat jackpot antar jag...finns det något minus som högre rake på de borden?

 

varför spelar inte alla där annars? visst det är en gång i livet typ man får sitt fyrtal knäckt men chansen finns ju...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är bara på bad beat jackpot borden man får bad beat jackpot antar jag...finns det något minus som högre rake på de borden?

 

varför spelar inte alla där annars? visst det är en gång i livet typ man får sitt fyrtal knäckt men chansen finns ju...

 

Tror dom har gjort ett hyffsat påslag på raken. Så var det allafall förut. Men är jackpotten tillräckligt stor är det Ev+ att lira på dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

prima måste ju ha sämst turneringsutbud av alla sajter...?

 

alltså den största guaranteed frezzeouten är den på 6000dollar med 35 i inköp eller?

 

ok de har en del svindyra inköp, tytp 500dollar NL men hur många anmälda blir det till dem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...