Gå till innehåll

Allt om Prima Network!


quizz_kid

Recommended Posts

  • Svars 941
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Verkar som Crazyvegaspoker (Prima) support inte kan hjälpa mig...

 

Gjorde en rensning och ominstallation av hela systemet nyligen, fick sen ett mail från Crazy rakeback $8. Har ingen rulle alls nu så självklart vill jag kunna använda dem. Har omsinatllerat deras software flera gånger men får inte igång det. Startar, uppgraderar, checkar, sen uppgraderar igen. Som i en loop. Ibland får jag det här felmeddelandet först:

 

"the ordinal 257 could not be located in the dynamic link library

MPGUtil.dll"

 

 

Någon tech kille som vet felet??

 

 

Linda

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

All In Poker har släppt flash klienten...

Tydligen kan man nu ÄNTLIGEN ändra storleken på borden!!!

Har inte provat själv eftersom jag inte har konto där ännu, men en kille jag spelade mot tyckte den var schysst...

Man kan dock öppna lobbyn utan att ha ett konto. Klicka på gif animationen som det står Flash client på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag sätter mig på waitinglist och tackar ja till ett bord kommer jag inte in utan man ser bara R-knappen på bordet och tiden går ut. Mycket irriterande! :? Vad göra!!?

 

Jag har samma problem, någon som har en lösning på detta?

 

Jag har samma problem, men endast hos Battlefield och inga andra primasiter. Vilken prima site upplever du detta hos?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade ju en ganska trevlig stack i $19 000 turren på Nordicbet och "bara" 127 spelare kvar när allt hängde sig.

 

Någon som vet vad som händer när en pågående turnering stängs ner? Att få tillbaka pengarna är ju en självklarhet eller hur? Vad händer med prispengarna? Inte kan vi väl bara få tillbaka våra utgifter, dela på priset allihopa?

 

*arg* :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som har en seriös aning om vad som händer nu?

Satt som 7a av 13 i 20k guarantee när det fucka.

 

Ska jag gå o sova för att orka till jobbet eller ska man hänga kvar?

 

Får man refund så är det ju helt knullat.

 

Inte första gången heller.

 

Kim: If they have not refunded your buy in within a couple of hours of resolving the technical problem we recommend contacting us again to lodge a formal refund request.

Kim: Certainly.

Kim: A refund request will be just as valid tomorrow or the day after.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma sak här. Har fått tillbaka lite av det, men inte allt. Många polare som inte fått nånting tillbaks..

 

Antar att du svarade på mitt inlägg här? Isf är man inte ensam då, annars blir man ju lite orolig när man loggar in och ser att det fattas en hel del. Skickade iväg ett mejl, får hoppas detta är löst i morgon bitti.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...