Gå till innehåll

Allt om Prima Network!


quizz_kid

Recommended Posts

Skrivet: 2006-01-28 14:01:03 Tråd: BETHOLDEM

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Hej,

 

Jag har spelat på betholdem i en månad nu och jag skulle ta ur lite pengar från siten för några dagar sedan, så fick jag ett mail om att mitt kreditkort inte var säkrat och för att säkra krotet skulle jag skicka en kopia av mitt körkort , fram och backsida av mitt kreditkort samt en kreditkort disclaimer. Nu till min fråga , när jag deposita på siten så skrev jag inte mitt namn exact som det står på mitt körkort och kreditkort, jag skrev inte mitt mellannamn som jag aldrig använder, men står med på mitt kreditkort. Kan dem stänga av ditt konto för en sådan sak? man har ju hört lite om PRIMA så ajg var ltie orolig, ska maial och fråga dem. Undra bara om någon hade nån erfarenhet omd et eller insikt i lagen?¨

 

Tack på förhand för alla svar /orolig mupp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 941
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Mkt action... Jag vinner mer på Prima än på B2B på samma nivå (spelar NL100 SH)

 

Någon som vet hur/var jag kan få ett bra rakeback erbjudande på Prima?

 

Mycket fisk alltså. Har kikat lite, och sett ut att vara ganska tight. Hurdan är din spelstil?

 

Det finns gott om fisk på Prima. Det nätverk jag vinner klart mest på. Jag spelar mest NL100-SH och där kan man inte kalla spelet tight. Det är mer regel än undantag att borden har en playersSeenFlop på över 50%.

 

Om man är bonusjägare så är nog B2B att föredra, men om du är ute efter att vinna pengar på pokern så är Prima ljusår bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack för svaret, känns lite bättre nu hopas de inte krånglar. inte många med positiva erfarenheter därifrån, men löser sig det här så har jag inget o klaga över.

 

Håller tummarna

 

Jag har inte haft några problem med bh. Supporten fungerar ok. Prova deras chat om du vill ha snabba svar.

Det här med att skicka in körkort osv är ju för ens egen säkerhet. Jag fattar inte varför folk klagar på det? Inte speciellt svårt. Klick klick skicka. klart :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket är den bästa siten på Prima nätverket? 24hpoker? Bet365?

En motivering skulle också vara trevligt...

 

Jag gillar Bet365, dom har väldigt snabb och bra support och så har dom en ständigt återkommande månadsbonus, dock bara på $50 numera. Jag har spelat på GamingClub och PokerRewards också och båda är helt ok tycker jag. Gaming Club's support var tidigare usel, men dom har ryckt upp sig tycker jag. PokerRewards har en bra sign-up bonus på $200.

Tänker du spela där regelbundet och på lite högre nivåer så är det väl rakeback som lockar mest och då tror jag att man kan hitta bäst erbjudanden på Royal Card Club och Battlefieldpoker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har precis börjat spelat på Royal card club och har problem att spara mina HH:s på min dator. Jag har en mapp som heter "logger" och det ser ut som att mina HH:s sparas i den, men när jag öppnar den så ser det ut som att HH:sen är felkodade eller ngt. Det dyker bara upp obegripliga tecken. Skulle bli hemskt glad om någon kan hjälpa mig med detta :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
En fråga angående prima rejkade händer.. Får man en raked hand bara man blir tilldelad kort som på b2b lr måste man va med i potten??

alltså.. är det lättare att rejka 7k$ på b2b än prima tex?

 

en rejkade hand på prima får du om du fått kort i en hand där potten rejkas för 25c eller mer. men om du räknar rake i $ räknas alla händer för rb iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Hej jag kommer inte in på prima kommer inte förbi Checking versions bilden. Så nu undrar jag om ni har några tips, Stängt av min brandvägg i routern. Försökt stänga av mitt norton vet inte riktigt om jag lyckats.

 

Nån som vet lösningen på mitt problem? Har funkat jättebra annars till idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej!

 

Jag undrar hur man tar ut pengar på lättast sätt på prima? Jag har inget speciellt internet konto typ, neteller, payspark eller vad det heter? :D Jag har tidigare spelat på multipoker och där var det väldigt enkelt att ta ut direkt via sitt kort. Har insett att detta ej är möjligt på RoyalVegas.

 

De 5 alternativen som finns är ju.

 

FirePay Withdrawals Hur funkar det?

 

Check Är det säkert, hur funkar det?

 

NETeller / PaySpark Är det så att jag måste skaffa neteller?

 

Direct Bank Transfer (ACH) US only

 

Click2Pay Withdrawals Hur funkar det?

 

Vore schysst om någon kunde hjälpa mig. Vill ju inte att det ska gå fel någonstans.

 

Mvh Mika

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...