Gå till innehåll

Allt om Prima Network!


quizz_kid

Recommended Posts

  • Svars 941
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag bojkottar skiten tills miniviewen är ändrad till ursprunget!!! Ska jag lira 6-8 bord utan överlapp måste jag nu antingen köpa en värstingskärm elr höja upplösningen så att korten knappt syns. Med två 17" skärmar kan jag köra max fyra bord nu, GLÖM att jag gör det ****prima!

 

Har dumpat klagomål hos supporten hos olika skins o hoppas att fler gör samma sak. Fan va lack jag blir...så jävla DÅLIGT!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thank you for contacting Purple Lounge Support

 

We are aware of this issue, our developers have advised that this can't be changed unfortunately viewing would be more difficult if these kind of graphics were made smaller to fit the table and is a slight drawback with regards to the miniview. The best advice we can give in this case would be to use the normal or large view at this time.

 

 

Yes! Underbart! Ha kvar den nya äckliga viewen o förstör hela mitt spel o min inkomstkälla! Helvetes jävla faaaaaaaaaaaaaan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thank you for contacting Purple Lounge Support

 

We are aware of this issue, our developers have advised that this can't be changed unfortunately viewing would be more difficult if these kind of graphics were made smaller to fit the table and is a slight drawback with regards to the miniview. The best advice we can give in this case would be to use the normal or large view at this time.

 

 

Yes! Underbart! Ha kvar den nya äckliga viewen o förstör hela mitt spel o min inkomstkälla! Helvetes jävla faaaaaaaaaaaaaan

 

hoppas prima poker är glada jävla cp ungar!!"()!")((!) ja rakear ungefär 400$ för dom varje dag och jag tänker byta f nätverk.. skitprima

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag kraverar. Jag är full, tjejen skriker att ja ska tända grillen och DET ÄR SÅ JÄVLA VARMT....o så ska jag försöka prata med primasupporten med min underbara engelska o förklara att deras jävla uppgradering av miniview är åt helvete...

 

 

 

Please wait while we find an agent to assist you...

You have been connected to Mallicya H.

Mallicya H: Hello David

david: I want to complain

Mallicya H: Welcome to Betholdem Instant Chat

Mallicya H: How may I assist you sir>

david: Betholdem have made the minview BIGGER

david: I cant anymore play 4 tables on one screen, disaster

david: what to do?

Mallicya H: Please give me one moment please?

david: mmm

Mallicya H: :)

Mallicya H: I'm going to have a look at the software and be with you in a short while

david: ok, u have put the chatwindow to the right of the table

david: and make the table 20% bigger...I wnat u to complain at PRIMA

Mallicya H: Ok David please hold?

david: m

Mallicya H: Thank you for holding David

Mallicya H: Apologies for the delay

Mallicya H: Are you at a table right now?

david: m

david: yes

david: yes I sit on a table

Mallicya H: Can you please go to the option menu in the lower left hand corner

david: yes and do what?

david: I dont want the table bigger

david: It is as small it can get

david: MINIVIEW

Mallicya H: One moment more please?

david: OMG

david: I just want u to send a angry mail to PRIMA and tell them that their new miniview is so bad

david: or give me the mailaddress

Mallicya H: Does the software take up your hold screen?

david: I wnat to talk to them I lose $

david: My whole screen?

david: what is hold screen? im from sweden

Mallicya H: I mean the whole of the computer screen, you see nothing else but the table

david: omg I have MINIVIEW

david: change table size then miniview

Mallicya H: And how big is it when you choose mini view?

david: how the hell would I know?

david: Do u want it in centimeters????

david: inchis?

david: inches

david: the chatwindow is on right for god sake

david: it have done the table 20% bigger than it was for a couple of days ago

Mallicya H: When the chat window is to the right of the page that would make the table in large view

Mallicya H: Mini view and normal view makes the chat window at the bottom of the page

Mallicya H: As long a the table does not take up your whole page every thing should be good

david: Go to hell u * biatch

david: I dont understand I * shit

david: U dont understand

david: Prima have make the miniview BIGGER u * ape

david: Look at a table in miniview for christ sake'

david: Before I could have 4 tables at 1 screen

david: in miniview

david: now the overlap even when I have the tables in miniview

david: Im gonna sue u if u dont answar me u yankee

david: Go to helllll u * FISH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen har dom fixat till det pyttelilla chat-fönstret i mini-view så man kan läsa vad som skrivs. Jag har väntat länge på denna ändring.

Kanonbra tycker jag!

Miniview är kung, man kan köra hur många fönster som helst utan överlap, och de få som inte får upp tillräckligt många fönster borde ju ändå byta skärm redan idag.

Patetiskt som någon skrev tidigare att pokern är min inkomstkälla och så sitter man med gamla 17-tummare, riktigt fjantigt faktiskt. Lite stil för helvete!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen har dom fixat till det pyttelilla chat-fönstret i mini-view så man kan läsa vad som skrivs. Jag har väntat länge på denna ändring.

Kanonbra tycker jag!

Miniview är kung, man kan köra hur många fönster som helst utan överlap, och de få som inte får upp tillräckligt många fönster borde ju ändå byta skärm redan idag.

Patetiskt som någon skrev tidigare att pokern är min inkomstkälla och så sitter man med gamla 17-tummare, riktigt fjantigt faktiskt. Lite stil för helvete!

 

Välkommen till verkligheten! Jävla nissar som fortfarande tror att alla som har poker som inkomstkälla spelar 5/10nl o drar in $30k/månad...nej jag har inte råd o lägga 10000 på två ny skärmar bara för att prima fuckar up sig. Jag ska grilla nu din jävla mupp. Du stör...

 

aaaaaaa alla pokerspelare är miljonärer.....fan va pissad ja blir

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen har dom fixat till det pyttelilla chat-fönstret i mini-view så man kan läsa vad som skrivs. Jag har väntat länge på denna ändring.

Kanonbra tycker jag!

Miniview är kung, man kan köra hur många fönster som helst utan överlap, och de få som inte får upp tillräckligt många fönster borde ju ändå byta skärm redan idag.

Patetiskt som någon skrev tidigare att pokern är min inkomstkälla och så sitter man med gamla 17-tummare, riktigt fjantigt faktiskt. Lite stil för helvete!

 

så det är bara att betala varenda gång prima får för sig att ändra något i deras design? sen när började du bajsa ut pengar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man läser denna tråden kan man tro att nya miniview är större än den gamla "large view"...

....och dessutom verkar det som man måste vara dollarmiljonär för att ha en skärm större än 17".

 

Kom igen nu, du måste väl hålla med om att det är extremt dumt att "förstora" miniviewrutan. Det gick perfekt att spela fyra bord på 1024x768 eller åtta bord på 1600x1200 vilket inte är möjligt längre. Jag förstår inte ens baktanken med det hela. Varför skulle vi vilja ha chatrutan till höger när inte ens den ordinarie rutan har det?

 

Har någon bild på denna extremt otrevliga ändring? Om man läser denna tråden kan man tro att nya miniview är större än den gamla "large view"...

 

agorali22-miniview.JPG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...